Vývojáři Julien Cuny a Louis-Pierre Pharand, kteří pracovali na několika úspěšných sérií Ubisoftu, založili nedávno v kanadském Montrealu vlastní tvůrčí celek pojmenovaný Pixyul a pustili se do přípravy svého prvního samostatného projektu. Ten nám dnes odhalují.
Jde o ReRoll – akční survival online RPG zasazeno do otevřeného post-apokalyptického světa, který se bude od konkurence odlišovat velkým důrazem na realističnost. Herní svět má být vytvořen podle skutečných míst. Umožnit jim to má jedinečná technologie, kdy létající drony s HD kamerami budou snímat skutečná místa. Data pak budou použity pro vymodelování realistických 3D objektů, které budou následně importovány do hry.
Hratelnost má být okořeněna o čtyřiadvacetihodinový cyklus se střídáním dne a noci, chybět nebudou ani časová pásma. Systém Real life weather pak umožní sledovat reálné počasí na všech kontinentech a obohacovat tak hru o reálné podmínky; déšť, bouřka, mráz, sníh apod. Postupně do hry mají být přidány jednotlivé kontinenty a regiony.
Když už vývojáři myslí na takové inovace, tak pochopitelně bude muset vaše postava v otevřeném světě odpočívat, cvičit, učit se, jíst, bojovat a hlavně přežít. Do hry se budete moci podívat i skrz mobilní aplikaci, abyste se svou postavou byli neustále v kontaktu.
ReRol je skutečně velký projekt. Pixyul tvrdí, že se jim podaří vše zafinancovat pomocí crowdfunding kampaně na jejich oficiálních internetových stránkách. Prodávat totiž budou balíčky s různými postavami, s nimiž se budete moci podívat do hry. Ty méně lákavé vás vyjdou na 20 dolarů, zatímco ty zajímavější pak na 30, 50, 70, 100 a klidně i 275 dolarů.
Vypadá to slibně, pokud si s tím vývojáři vyhrají, že to zatím tak vypadá (nápad s drony) , ale k survival RPG hře moc nesedí pohled srategie. Uvidíme co s toho bude, pokud vývojáři budou motivováni a chtěj udělat kvalitní hru, tak se jí dočkáme. Lidská snaha se musí ocenit a dnes v game industry těžko se prosadí nováčci (tedy pokud to jsou nováčci) . Držím palce ať to do vyjde.
Tohle nebude fungovat… Už jsem o tom včera četl a koukal na video a je jasný že to prostě nepůjde.
Dobrá Simíre
Anciabl: Kdyby sis ten článek přečetl hned po vydání, tak bys zjistil, že o online tam nepadlo ani slovo. Miky to potom dodatečně dopsal, tak mě neser!
Podobnych hier nieje nikdy dost…Pockam si na nejake poriadne Gameplay zabery
Gerchan: Kdyby sis přečetl ten článek tak se nemusíš ptát jestli je to online
countertroll:
SamFisher: Nebude to MMO, ale bude to "online". Takže předpokládám, že nejspíše jen nějaký Coop pro pár lidí.
Barfilm: jaj , já to viděl jen do těch dronů , by mě nenapadlo, že to není TPS ale i tak to nevypadá špatně cením si propojení smartphonů se hrou takže by se dalo pařit asi kdykoliv a kdekoliv
No, podíval jsem se na video a vypadá to, že to bude RTS? Tím myslím bude se používat pro pohyb a používání schopností jen myš a klávesnice bude jen na psaní? Něco jako Warcraft, LoL, Diablo…prostě pohled z vrchu. No nevím, jestli se zrovna tohle uchytí. Já osobně tenhle typ her nemám rád, mám pocit, že nad postavou nemám přímou kontrolu, ale dám ji příkaz a zbytek se děje automaticky.
Sam Fisher: Ehm neukousli si velké sousto? Viděli jste záběry ze hry?
Ve videu 1: 48 vidíš, jak hra vypadá
Nejsem si jistý jestli té realističnosti nebude až moc. Když si to vemu – hry hraju proto, abych si od reality na chvíli odpočinul a odreagoval se, ale u této hry by to nakonec mohlo dopadnout tak, že se z reality dostanu zase do reality. Tím by se mohla vytratit zábavnost. Navíc se mi nějak nezdá 24 hodinový cyklus, protože alespoň já zhruba ve stejnou denní dobu (většinou podvečer) , tak by se mi mohlo stát, že tuto hru nikdy neuvidím ve dne (pokud si nezměním časové pásmo) . Taky by mě zajímalo jak autoři vyřeší dočasnou nechuť k hraní hry. Např. co se stane, když hru nebudu chtít dva týdny hrát? Hra zní ale i přes mé obavy zajímavě a nadějně, takže přeji autorům hodně štěstí při vývoji.
Bude to MMO, stejně jako DayZ nebo The Division aneb jak píše tady náš šéf Miky
to Gerchan: Jde o online