V první části Burial at Sea jsme se do podmořského světa Rapture vydali ještě před jeho zničením v kůži detektiva Bookera DeWitta, který od Elizabeth dostal zakázku, aby pátral po malé Sally. Dobrodružství bohužel trvalo pouze pár hodin a ještě na konci nabídlo zajímavý zvrat.
Ten bude pokračovat v druhé epizodě. Ta sice ještě nemá stanovené přesné datum vydání (vyjít by měla do konce března). Ken Levine na svém Twitteru alespoň prozradil, že tentokrát se budeme moci po Rapture v roli Elizabeth procházet a bojovat až šest hodin. A to není vůbec špatné.
Než se dozvíme další informace, tak se určitě podívejte na debut trailer Burial at Sea Episode Two, kde se objeví i jedna z hlavních postav – Atlas aka Frank Fontaine.
Přečtěte si naše dojmy z hraní první epizody.
Aktualizace: Druhá epizoda Burial at Sea vyjde přesně 25. března letošního roku (na evropském PSN o den později) a bude stát 15 dolarů. Hratelnost bude orientovaná na stealth a těšit se můžete na nové zbraně, módy a návrat známých postav z původního BioShocku i BioShocku Infinite.
papperwing: Nechtěl jsem se do toho přimotávat, ale nemáš pravdu. Unreal Tournament, Quake… tyto hry byly možná delší, ale zkus si je projít dnes. Čas dokáže spoustu věcí přikrášlit. Tyto staré hry mají většinou velmi primitivní příběh, které se nijak nevyvíjí. Herní doba je nahnaná na generickém prostředí, které se neustále opakuje a celou dobu vlastně jen střílíš nepřátele… neustále. To byl ten gameplay. Myslíš, že to dnešním hrám chybí? Tak proč jednou z nejvyčítanější věcí u Bioshocku je právě to, že obsahuje až příliš mnoho dlouhých soubojů? Lidé mají špatnou paměť a vlastně nevědí co chtějí. Bioshock je právě v tomto směru oldschool, protože nabízí hodně soubojů ve starém stylu. Ale oproti starým hrám není generický, neopakuje se. K tomu je ovšem doplň o moderní (řekl bych až nadčasové) vyprávění.
A je velmi krátkozraké tvrdit, že dnešní hry už nejsou co bývaly, protože se dají dohrát během chvíle. Je to hlavně tím, jak se změnil herní průmysl. V něčem k horšímu (viz mobilní f2p hry) , ale v mnohém k lepšímu (viz právě Bioshock) . Udělat hru střílečku, která se bude hrát desítky hodin, není žádný problém. Ale nikoho by to už nebavilo. Stejně jako po vynálezu barevné televize lidé nechtěli koukat na černobílé pořady. Dneska už hry nezabaví tak snadno a musejí toho obsahovat prostě mnohem víc, musejí být lepší, sofistikovanější… a také kratší. Alespoň v tomto žánru.
Papperwing – zde jde o mnoho faktorů, u dnešních her je mnohonásobně lepší obrazová kvalita, tedy i náročnost co se týče uložiště apd. , samozřejmě jsou dnes hry které jsou tvořeny čistě okrádat hráče a co se týče doby hratelnosti by člověk zvracel, jinak také nejsem nejmladší a nějaké ty hry pamatuji, dále – sice je to ostuda, ale konečně jsem se před pár dny dostal k The Last of Us a zde doba hratelnosti je více než příjemná.
to Nathan: já ale mluvil o hrách z let 1992-2000 uznávám, že možná jsem to příliš zveličil, ale ty hry měly daleko větší herní dobu. Možná jsem prostě starej, ale hry typu Bioshock dle mého už jsou prostě nový. Hry mého mládí, dle mého klasiky jako Quake např. , byly daleko delší. Mrzí mě, že už to tak není, že si s obsahem vývojáři nedají práci, ale odserou to s minimem obsahu.
Papperwing – až na to že jsem reagoval na tu hrací dobu 100hodin na hru, žádná klasická kvalitní hra takovou dobu hraní nikdy neměla, nepočítám do toho samozřejmě hry typu – Fifa, Tekken, Mortal Kombat, Gran Turismo, Forza …. hry typu Uncharted, Metro, Bioshock…. měli hrací dobu max 10 hodin, jinak uvádění minimální hrací doby je OK a s tím s Tebou souhlasím, opakuji reagoval jsem na těch 100 hodin.
to Nathan Drake 3: No alespoň jeden člověk je a pokud je víc těch, kteří nejsou, tak aspoň ví, že je inteligentní se nevyjadřovat o tom a nerozvádět to.
Zhovadilosti to navíc nejsou. Jsou to holý fakta. Podívej se na počáteční čísla magazínů jako Score nebo Level a můžeš si toho všimnout, že se například hovoří o minimální době, nebo jaká je průměrná herní doba.
Parrerwing jdi si ty svoje zhovadilosti žvatlat někam jinam, nikdo na Tebe není zvědavej.
Jo ještě je sranda, že dříve se uváděla minimální herní doba dnes to je maximální herní doba To tam třeba jako berou, že se mi zasekne tlačítko doleva a budu běhat v kolečku?
No tak to je super, že se ohledně herní doby poučili! Pokud to budu protahovat jak u první epizody tak se mi to může ještě prodloužit o pár hodin.
papperwing: Taky si říkám, kde jsou ty časy.
Z toho mrazí!
skylines: NFS tím , ale nemachruje na hráče …tahle hra ve skutečnosti zabere ani ne polovinu hodin = stejně jako například nenáviděné CoD.
to pepajs95: Díky, doplněno.
Lootmaster: Kdo by to byl čekal u střílečky. Třeba u NFS se zase jezdí autem to je taky nečekané
Hra (DLC) oficiálně výjde 25. Března 2014+Další informace [ odkaz ]
Těch šest hodin bych bral s rezervou, reálně to vidím tak na maximálně čtyři. Hodně mě zajímá hratelnost za Elizabeth.
Nejvíce bude projít ty 3 vtipné nadstavené hodiny stereotypního vyhlazování mobů…. jak v případě základní hry.