Eric Hirshberg z Activisionu se pro IGN rozpovídal o připravovaném Call of Duty, který má na starost tým ze studia Sledgehammer Games (složen z tvůrců Dead Space).
V rozhovoru řekl, že letošní Call of Duty je primárně vyvíjeno pro PlayStation 4 a Xbox One, zatímco loňské Ghosts bylo spíše orientováno na předešlou generaci konzolí, protože vydavatel nevěděl, jak se budou next-gen konzole prodávat. To mělo za následek spoustu ústupků a celkově nemohlo Infinity Ward hru vylepšit o nové a především zajímavé prvky.
Nezbývá než doufat, že tomu tak skutečně bude a my se letos v listopadu dočkáme inovativního Call of Duty od vývojářů, kteří se už podíleli na předešlých titulech série. Nové Call of Duty bude s největší pravděpodobností představeno v červnu v rámci E3.
goodtime- bohužel ty trubky to kupujou
Na titanfall uz nasadili "upe nowej kuuul inovejzn CoD od nove firmy, takze to dude muset bejt megabombovy…"
Ještěrkacz: A všiml sis že toho wolfa má snad každej pátej hráč ? alespon na PS3. .
Jinak myslím že Titanfall nemůže ohrozit značku která je deset let za sebou nejprodávanější hrou. .
To by to musela být zajetá hra se zajetou kvalitou. . To že nad nimi stojí EA a že hra bude matkou 20ti DLC balíčků tomu nepomůže
Mě ta hra baví ale ty kecy co si vymyšlí ty mě tak serou anebo to dlc wolf to měli dat už do základní hry ale oni ne oni to budou vydávat zvlášť. Ale já si ale myslím že chyba není u vývojářů (možná jsem naivní:-D ) ale u activisnu
Jinak mě zajímá co bude dělat cod až přijde titanfall
Bonny: To mě se zdá zase nejlepší Modern Warfare série (ale jasné, 1 a 2 klasika)
Jediny dobry CoD od 1 a 2 bylo jeste Duty Calls
A ve finále to bude to samý jako Kal of Duty Duchové na PS3, XBOX 360 ale jen s jiným názvem.
boze tie kecy, ked prichadzala nova generacia konzol, a predstavovali Ghost, tak to boli same kecy, konecne mame viac moznosti, kvoli novym konzoliam, konecne mozme grafiku posunut na next-gen, a teraz povedia, ze to vlastne bolo klamstvo, lebo to bolo orientovane na staru generaciu…. . je len dobre ze sa zamerali iba na Xone, a PSko, lebo ak to dopadne zle, co dopadne, tak som zvedavy na co sa vyhovoria mozno si vymyslia ze najnovsie konzole nie su este pripravene na ich skvely engine
Cileno na konzole? ? Aha takze mozme ocakavat Rovnake COD po dobu dalsich 5-6 rokov ako tomu bolo doteraz…
Jak spoustu ústupků? Vždyť ta hra je na pendrek už několik let.
Inovativní CoD na konzole? To dřív zamrzne Slunce
Schválně se někdy zaposlouchejte do voice-chatu přímo ve hře (MW3, Ghost to je jedno) a zjistíte, že to hrajou stejně jenom děti a puberťáci tedy cílová skupina. Ten kdo si chce zahrát fps na úrovni holt musí sáhnou po starších dílech cod, CS, Arma atd.
Jednou jsem se asi po mesici hrani COD vratil k CS a tvrde zjistil, ze full auto za behu bez poradnyho mireni najednou nefunguje:-) Tam clovek krystalicky ciste vidi ten propastny rozdil mezi naroky na skill set potrebny pro zvladnuti obou her. Nemluve o tom, ze v CS se zpravidla vyplati taktika a uziti mozku zatimco v COD to jen zbytecne brzdi postup:-) Ale srovnani neni tak uplne na miste – obe hry jsou primarne cileny na odlisne publikum. : : : : Jinak koukam, ze Activision neco pochytil od EA/DICE. Taky bude mit kazdy dil "novy a zcela revolucni engine"
Byl jsem vždycky CODkař, pařil jsem ho co vyšla dvojka. Bral jsem to vždycky jako nejlepší fps. Pak jsem si jednou ve slevě jen tak koupil CSGO a po pár hodinách hraní jsem pochopil o co tady celou dobu jde – jako bych si celou tu dobu jenom hrál na písku, zatímco ti skuteční hráči hráli CS. CODko přímo vychovává nooby.
Tak já už nevím celou dobu před vydáním GHOST používali slovo NEXTGEN skoro v každé druhé větě a teď zas tvrdí že bylo spíše orientované na předešle konzole