Studio Obsidian Entertainment oznámilo, že klasické RPG Pillars of Eternity, které se bude hrát z izometrického pohledu, vyjde v zimě tohoto roku. Původně přitom na Kickstarteru slibovali premiéru na jaro.
To už ale není reálné, zejména kvůli faktu, že projekt byl původně plánován mnohem menší. Na Kickstarteru měli Obsidian v plánu vybrat milion dolarů. Slibovali pět herních tříd. Nakonec ale vybrali téměř čtyřikrát tolik, což mělo za následek rozšíření hry. V současné době existuje hned 11 různých tříd.
Důležité je mít na paměti, že Obsidian zaměstnává zhruba 100 vývojářů, pouze 20 až 25 z nich pracuje na Pillars of Eternity. Zbytek dokončuje South Park: The Stick of Truth, který vyjde na začátku března. Pak se tihle lidé přesunout právě na Eternity.
To vypadá slibně
DLC ? To myslíš vážně ? omg
Jestli tohle je DLC, tak toho chlapa pošlete na URAN
[ odkaz ]
Uvidim a zhodnotim až to vyjde. Těžko říct jestli 11 tříd je dostatek a navíc nejni to Forgotten Realms což je asi hlavní problém. Budou se snažit ukázat něco nového. FR svět je komplexní a obsáhla věc se svým řádem. Taky bych radši NWN 3 nebo pravé BG s každou rasou a povoláním co se v FR vyskytuje.
Asi jsem cekal neco vic nez DLC po patnacti letech za plnou cenu.
DwaneDibbley: A? Vždyt to běží na infinity enginu a navíc se to tak mělo dělat. Nebo jsi čekal 3D?
Dwane prosíííím než něco řeknu, tak si něco zjistím. Dělají to lidi z Obsidian Entertainment což jsou zároveň i lidi z Black Isle studios a ti dělali Baldura a Obsidiani mají na svědomí Neverwinternight 2 …. .
To jsou screeny z Baldurs Gate, nebo tu mame ultimatni klon?