Artbook Titanfallu sice má vyjít až 25. února, ale redaktorům IGN se dostal do rukou už nyní, a tak máme díky nim k dispozici řadu pikantních detailů.
Zdá se, že nedávný seznam map je podle všeho skutečný, minimálně z části. V artbooku je zmínka o Colony, Boneyard, Corporate, Overlook, Nexus, Airbase, Outpost 207 a Lagoon. V betě jsme se zase setkali s Angel City, Fracture a s Training Ground určenou pro úvodní výcvik.
Za zmínku stojí obzvlášť mapa Boneyard, ve které bychom se měli setkat i s monstry. Na stránkách artbooku lze vidět kreatury podobné velkým kočkovitým šelmám, stejně jako obří létající bestie (ty jsme mohli krátce vidět už v úvodním traileru). Nepůjde však jen o nějakou kulisu. Některá monstra by se měla poklidně pohybovat na mapě, dokud na ně hráč nevystřelí, jiná zaútočí, jakmile na ně hráč jenom pohlédne.
Jak to tak vypadá, konflikt frakcí IMC a Milita nebude jediný problém v Titanfallu. Pokud nás vážně čeká boj proti všelijakým hříčkám přírody, mohlo by to každopádně hru dost oživit.
Artbook také obsahuje nákresy Dronů či tanku nazvaného Gorrila Tank. Čistě teoreticky by mohly fungovat jako killstreaky, resp. jako náplň burn cards, které v Titanfallu fungují právě jako taková obdoba klasických killstreak odměn. Ale zatím jde jen o spekulaci.
Samozřejmě nesmí chybět ani nákresy zbraní, a tak jsme se dozvěděli třeba o Arc Cannon určeném pro boj na krátkou vzdálenost, který by měl střílet elektrické výboje, jež mohou zasáhnout víc nepřátel naráz. Pak tu máme plasmovou Rail Gun, disponující dlouhým dosahem, velkou přesností i velkým poškozením. IGN informuje i o zbrani Avenger, která bude pravděpodobně fungovat jako obdoba Chaingun.
Připomínáme, že Titanfall u nás vychází 14. března pro PC a Xbox One a 25. března pro Xbox 360. Do té doby si můžete pročíst naše dojmy z bety.
Burn carčds jsou jen dalsi trolovina, ktera vnasi do hrya chaos a nejistotu. Lamkam dava navrch proti zkusenejsim hracum, coz je problem, a ne "cool featura". Oni nejsou jen takove obycejne karty, ktere daji -40sec CD z titana, nebo boostnuty zbrane, jsou i "vzacnejsi" karty, ktery umozni hodit rovnou titana (pokud ji pouzije kdokoli hned po vysadku, tak je to free win) , davaji permanentni neviditelnost, ruzne druhy wallhacku (ty slabsi verze jsou i na beznych kartach) atd.
Silent: jsou i burn carty ktere zvysuji pocet odectenych secund za zasahy do hracu/titanu/botu. Jinak hned po zacatku staci obehnout po strane mapu, doslova vyfarmit boty aimbot pistolkou a hodit titana minutu pred tim, nez se k nemu ostatni vubec dohrabou.
Problém je herní logistika
Zabijete bota-4s k dpočtu na spawn Titána
zabijete hráče- 30s k odpočtu na ↑
Pokud tohle neodstraní, nebude to nikdy fungovat. .
Tak já za ty 3 dny co jsem hrát tak mě zabil camper tak 2x ale hned jak mě zabil tak jsem šel pro něho a dostal ho takže ve hře se moc camp nevyplácí. Co se týče smartgun tak když se pohybuješ tak to trvá než Tě zaměří a v kontaktním souboji je zase méně účinná a cloak vydrží jen chvíli a já ho hlavně využíval jakmile mě zaměřit titan abych mu mohl uniknout.
no ale jak to zmenit? za 10 zabiti v rade? Opet kemperi vyhrajou. . leda tak za pocet ubehnutych metru to by zas kazdej behal a nestrilel. . myslim, ze takhle je to ok. Jinak vite, ze puvodni koncept hry pocital s tim, ze titany bude mit jen jedna strana a druha by mela zas ucinejsi zbrane. Tak zas dobre, ze to tak nedopadlo.
No já potkal celkem dost jater, kterejm vlhly trenky z toho, jak někde číhali s kombinací cloak+aimbot pistol. Tyhle 2 věci bych z tý hry fakt vyňal. To je zas jenom pí. . vina nabádající slabší kusy ke kempování = kurvení hry. A chtělo to prostě mnohem víc živejch hráčů a upravit podmínky pro získání titána, aby se k němu právě ty kempující aimbotěři nikdy nepropracovali.
Burn Cards jsou zajímavé…Není v tom žadný “killstreak“ nebo “perk“ podobný CoDku. . Máš, použiješ. Chcípneš už nemáš…Můžeš si zvolit 3 na jeden match. . Takže žadné přehnané počty. .
Ghartag: Třeba moje zkušenost je uplně opačná te tvojí. . S pistolí sem málo koho potkal…Všichni v pohybu. .
Bitvy titánu kde nemůže nikdo přežít věčně. . Prostě paráda
To je hra od hry…Zaleží koho asi chytneš, za to hra nemůže.
Burn Card nefungují jako killstreak odměny. Naopak, dostávají se po smrti. Místo killstreak odměn je tu zkracování doby čekání na titana.
Tak jsem dva dny hrál betu a … zase to odinstaloval : -/ zklamání. Nevím nějak poslední dobou ty střílečky stojí za ***
Boti stojí za prd a staví se Vám před hlaveň. Titáni když jste šikovní, tak Vám stačí jeden na celou hru. Když potkáte pilota (hráče) , je většinou někde zalezlý s automaticky zaměřovací pistolí a zabije Vás, takže velká zábava … Musím ale uznat, že se to hejbe naprosto bez problému. Grafika vypadá super, rozeznáte detajly naprosto v pohodě. Ozvučení taky v pohodě a netcode super.
BůhOnty: to se teprv uvidí nezbýva než si počkat
a tady ještě nový trailer a na konci zvířatko [ odkaz ]
Možná něco co donutí oba týmy v náhodném čase bojovat po boku? Prostě něco co by vás dokázalo roztrhat a donutí to hráče se na chvíli zaměřit na zabíjení monster než sebe navzájem
Ale vždyť lidé už tam jsou…. eh promiňte jsem příliš nahypovanej na nového Zaklínače
Takze k tem legiim botu jeste pridaj prerostle krysy apod. Proc to rovnou neudelali jako coop…
Riley – nenapadlo te treba, ze s tim "prudi" proto, ze je to pravda? bude urcite minimalne 5 dlc, jak je tak znam…
burcha: To budou nové mapy a kamufláže, ale žádné mitrotransake nebudou. To si Respawn vydupal. Určitě vyjdou DLC packy s novým obsahem, ale takové ty kecy, že všechno bude zpoplatněný a že nic nám nedají zadarmo a pořád jen DLC komentáře, tak to je vážně už provokující. A pořád to píšou dokola samí exoti, co nemají nic jiného na práci, než prudit a hatovat (nemyslím jen to o těch DLC balíčcích) . Jinak na tom pracuje jenom tým, co dělal CoD 1, 2, Modern Warfare 1 a 2. Tým, co pracoval na MW3 s tím nemá nic společného.
Respawn na MW3 nepracoval kedze odisli po MW2 a samotny vyvojari s DLC nemaju nic spolocne, o tom rozhoduje publisher.