V pořadí již třetí Operace, tentokrát s názvem Phoenix (nebo Pho3nix, což dokazuje, že Valve zná číslo 3), umožňuje zahrát si znovu 8 nejoblíbenějších komunitních map z předešlé Operace Payback a Bravo, které v nedávné době prostřednictvím hlasování vybrali sami hráči.
Konkrétně jde o Cache, Motel, Seaside, Downtown, Thunder, Ali a Agency (trochu mě udivuje, že mezi nimi není Museum, které osobně považuji za nejkvalitnější komunitní mapu, určitě kvalitnější než stokrát ohraný Cache). Princip Operace je přitom stále stejný. Všechny mapy si samozřejmě můžete zdarma stáhnout a zahrát díky Steam Workshopu, Operace Phoenix vám však umožní mapy hrát na oficiálních serverech s nízkou latencí.
K nim dostanete přístup, když si za 2 eura zakoupíte odznak Operation Phoenix Coin. Ten bude následně sledovat odehraný čas v rámci Operace a statistiky v rámci kompetitivních zápasů. Mimo jiné jeho zakoupením finančně podpoříte autory začleněných map.
Se zakoupeným odznakem máte navíc šanci na získání krabice Operation Phoenix Case, z níž vám padne jeden z 13 nových nástřiků na zbraně, taktéž vytvořených komunitou. Pokud o nějaký z nich máte zájem, doporučuji spíše počkat, než hned kupovat klíč za skoro dvě eura. Většina skinů bude časem určitě k dispozici na Steam Community marketu za pár centů.
Za zmínku také stojí, že se nedávno do CS:GO dostala česká stopa prostřednictvím pistole CZ75-Auto. Byl také spuštěn Workshop pro samolepky na zbraně, takže kromě map a skinů zbraní může nyní komunita sdílet i vlastní samolepky.
Jak řekl Bonny, hru na více procent muselo vyvíjet studio Hidden Path. Ostatně, nevím jak vy, ale já to na té hře tak nějak i vidím. Kdyby to byla stoprocentní hra od Valve, vypadá to trochu jinak.
Damage chart všech zbraní.
[ odkaz ]
Pokud se o hru začalo starat samotné Valve, tak jen +, ale jak zde bylo řečeno, hru dělal Hidden Path a Valve na vývoj jen dohlíželo.
5. 7 a tec-9 dava v klidu na jednu ranu DO HELMY na (pro pistol) slusnou vzdalenost. Osobne radeji koupim p250, nez deserta. A pokud vim, tak nikdy nemeli zbrane v GO vlastnosti z 1. 6.
to Dwane: No ono jde o to co chce komunita. Vzali zbraně s chováním z 1. 6 úplně na začátku a lidi si na ně stěžovali. Od té doby jejich chování pořád upravují a snaží se to vylepšit podle přání komunity. Co se deaglu týče tak teda nechci tě urazit či tak něco ale já s ním v klidu ze zásobníku dám co výstřel to zásah. Je to jedna z nejpřesnějších zbraní na dálku a na blízku taky ujde. A taky, už hodně dlouho jsem nezažil, že by mě někdo dal jakoukoli pistolí na jednu ránu na headshot. Headshot ti ubere hodně, ale rozhodně tě nezabije na jednu ránu z takhle slabé zbraně (nepočítám, deagla ten je na to dělanej) .
MoRt8: Jo, vrátí, ale jak komu.
No jo, ale pak zase přijdou slevy kdy cena Phoenix spadne o 85% dolů. To nic nemění na tom, že by měli spíše udělat permanentní přístup k těm mapám, vybrat jich třeba míň, ale opravdu jen ty nejlepší a na trvalo.
KINIMOD19 : : : Nicméně náklady na vstup do operace se jistojistě hraním vrátí.
mramu: Ty bedničky PHO3NIX teď sice mají hodnotu kolem 3 eur, ale na dlouho to nebude. Tak týden a bude to zase na normální neprodejné hodnotě. Takhle to bylo skoro s každýma krabicema. .
v poslendím updatu upravili chování některých zbraní
P90 je fakt stupidní. Ta by se neztratila v COD
V 1. 6 jsem souboje na noze vyhraval tim rychlim modem a headshotem, nez se nepritel rozmachnul na druhej uder byl vetsinou mrtvej, v GO se me snad jeste HS nozem nepodaril a nevim jestli to vubec jde.
Five-Seven byla moje oblibena pistole v 1. 6, v GO ji boostli tak, ze da na jeden headshot i pres helmu.
P90 je taky neuveritelne boostla.
Brokonvice davaj HS i na 50 metru.
Glock je neuveritelne ne prd proti armoru.
Neni snad jedina zbran, ktera by byla stejna jako v 1. 6. Snad jen scoutka.
AUG uz byl snad zase nerfnutej. Souhlasim s Deaglem, vzdycky jsem ho rad pouzival, ale v GO potrebujes po kazdy rane asi hodinovej cool down, aby byla dalsi rana presna.
Tak GO je hodne jiny nez 1. 6. Osobne jsem doufal, ze akorat hodej 1. 6 do lepsi grafiky, ale oni zmenili i gameplay a hlavne chovani zbrani. To co fungovalo v 1. 6 tady nejak nejde (pred par dny jsem zazil situaci, kdy bych nepritele v 1. 6 zabil aspon 4x, ale v GO mi to napsalo sotva dva hity) .
S takovym DEaglem se nechytam vubec, i z 5ti metru kdyz strilim primo na telo tak na celej zasobnik neni problem se trefit jen jednou a ostatni strely zahadne projdou skrz.
Predminulej patch udelali z Augu defakto CoDkovy ACR…
to Paladinky971 : Strašně se mi líbí jak každej na 1. 6 to nemá Nechci nic říkat, ale celý go bylo o tom vrátit se k 1. 6. Vzali to nejlepší z 1. 5 a 1. 6 a oskinovaly to lepšíma texturama. Tak mi prosím tě vysvětli, v čem je 1. 6 lepší. To by mě totiž hodně zajímalo.