ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Recenze Persona 5 Strikers

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

  • Videa
    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

  • Preview
    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    PC verze Thiefa není jen obyčejným portem zing clanek welcome 1140x570

    Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Resident Evil VII: Biohazard

    Resident Evil pro nováčky – kde nejlépe začít?

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Únorové herní menu

    Únorové herní menu

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Recenze Persona 5 Strikers

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

    HW Test: Arctis 9 Wireless herní headset

  • Videa
    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

  • Preview
    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

  • Speciály
    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    PC verze Thiefa není jen obyčejným portem zing clanek welcome 1140x570

    Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Resident Evil VII: Biohazard

    Resident Evil pro nováčky – kde nejlépe začít?

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Osobnosti herního průmyslu: Yoko Taro

    Únorové herní menu

    Únorové herní menu

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

PC verze Thiefa není jen obyčejným portem

Michal Burian autor: Michal Burian
25. 2. 2014
v sekci Novinky
86
PC verze Thiefa není jen obyčejným portem 21089 thief
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

Reinkarnace Thief od studia Eidos Montreal vyjde tento pátek (v USA již dnes). Pokud máte v plánu si koupit PC verzi, kterou navíc Cenega obohatila o profesionální české titulky, tak se nemusíte bát, že půjde o obyčejný port z konzolových verzí. Alespoň to tvrdí producent Stephane Roy.

„Půjde o PC verzi, nikoliv port. PC verze vypadá skvěle a má vše, co byste od PC verze čekali, včetně nastavení,“ nechal se slyšet Stephane Roy pro GameSpot a vypíchl změnu rozlišení, snímky za sekundu, 3D, přizpůsobení zorného pole, kvalitnější textury, lepší úroveň stínů, podporu 4K monitoru, specifické rozhraní pro výběr zbraní nebo nastavení grafiky a pochopitelně i možnost hrát s Xbox 360 gamepadem nebo ze Steamu achivementy, komunitní žebříčky a výměnu kartiček.

Po březnové aktualizaci bude přidaná i podpora Mantle a TrueAudio od AMD.

PC verzi Thiefa má na starost tvůrčí celek z nizozemské firmy Nixxes Software. Ten již dříve pro Square Enix dělal na PC verzích Hitman Absolution a Deus Ex: Human Revolution. Stejný tým spolupracoval i na Tomb Raider: Definitive Edition pro Xbox One a PlayStation 4.

My jsme ještě neměli možnost i PC verzi zahrát, Thiefa recenzujeme na PS4 (verdikt vyneseme koncem týdne). Zatím si můžete přečíst dnešní preview, rozhovor s Cenegou o lokalizaci nebo recenze zahraničních magazínů.

Gameplay z PC verze, kde nechybí prohlídka menu (thx strnadik01).

Níže ještě hardwarové nároky Thiefa.

Minimální HW nároky

• OS: Windows Vista
• CPU: Vysoce výkonný dual-core procesor nebo quad-core CPU
• RAM: 4 GB
• Grafická karta: AMD Radeon 4800 series / Nvidia GTS 250
• DirectX: DirectX 10
• HDD/SSD: 20 GB

Doporučené HW nároky

• OS: Windows 7 nebo 8
• CPU: AMD FX 8000 series nebo lepší / Intel i7 Quad Core CPU
• RAM: 4+ GB
• Grafická karta: AMD Radeon HD / R9 series / Nvidia GTX 660
• DirectX: DirectX 11
• HDD/SSD: 20 GB

Štítky: eidos montrealnixxessquare enixthief
Předchozí článek

Cyberpunk 2077 bude plný obtížných rozhodnutí

Další článek

South Park: The Stick of Truth v Evropě cenzurován

Související články

Square Enix si registroval tři značky související s Final Fantasy VII
Novinky

Square Enix si registroval tři značky související s Final Fantasy VII

před 1 měsícem
Vydání Outriders odloženo
Novinky

Vydání Outriders odloženo

před 2 měsíci
Dojmy z bety Marvel’s Avengers
Preview

Dojmy z bety Marvel’s Avengers

před 7 měsíci
Další článek
PC verze Thiefa není jen obyčejným portem 21090 stick of truth

South Park: The Stick of Truth v Evropě cenzurován

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    86 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    27 Autoři komentářů
    Mr.LolendoSilchas Zmar0martas0kotlikChepa Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      to: Chepa

      Není to přesně ta stránka ale tohle taky plní účel.

      [ odkaz ]

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      27. 2. 2014 16:58
      Silchas Zmar
      Host
      Silchas Zmar
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Hlavním problémem hry je unreal engine. Ten engine je prostě nepoužitelný. Měl jsem záseky v Bioshocku, v ACM i Remember Me. Zkuste si pohrát s texture streaming nebo poolsize v engine. ini. Občas to pomáhá.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      27. 2. 2014 10:30
      0martas0
      Komunita
      Level 25
      0martas0
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mr. Lolendo: No, tak si to zkus a budeš koukat. Mě to na 2 Gb grafice sežere uplně celou pamět a chtělo by to i víc. Jo, Thief by nebyl vyjímkou, kdyby to někdo ve vývoji takhle neskutečne nezprasil. Vždyť vidíš ten název článku ". . neni je obycejnym portem", není to obyčejnej port, je to zprasená optimalizace PC hry.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 23:11
      kotlik
      Komunita
      Level 28
      kotlik
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mr. Lolendo: Brácho, já jsem to hrál pořád s 55-60 FPS, míň to nešlo, vypl jsem jedině SSAA. Hra není prostě na 2GB vram optimalizovaná. Mimo jiné, když jsem dal nastavení úplně na minimum, stejně to hryzalo, ale FPS bylo stále 60

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 22:42
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      to: 0martas0

      Kdyby byl upraven LOD sytém tak aby se načítalo více věcí pro plynulost jak vizuální tak FPS tak by to mohlo klidně žrat tolik. Ale taková multiplatformní hra neexistuje a vlastně ani nevím o žádné only PC hře 32bit. Co jsem viděl videa Thiefa tak on nebude téže vyjímkou protože textury se docela zpožděně doostřují.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 22:27
      0martas0
      Komunita
      Level 25
      0martas0
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mr. Lolendo: Na 7970, tedy 3 Gb paměti to prý se zapnutým SSAA vyleze až na 2700 Mb ve Full HD. Takže ano, někde je něco špatně když ta hra vypadá jak vypadá a bere si tolik. Ostatně, CoD: Ghost na tom nebylo líp s využíváním VRAM, nevím jestli se to zlepšilo.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 21:24
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      to: Chepa

      To je hodně divné. Buďto si slepý nebo nevím. :-D

      Možná mám někde v záložkách uloženou stránku s velice přehledným testem na všechny AA. Jestli najdu tak pošlu.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 21:03
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      to: kotlik

      Tohle přesně je ten případ kdy se perou DX11 efekty do hry horkou jehlou. Zkus vypnout teselaci a contact hardware shadows (nebo co tam je přesně) . Mělo by to pomoci.

      Metro Last Light mělo téže problémy s teselací a využití VRAM.

      Dívejte. Je to jednoduchá matematika. Dev-kity na multiplatformní hry jsou omezené na 512VRAM. Do toho připočtěte tak 120MB za lepší textury a stíny. (pokud jsou) . Dále AA. SSAA 8x až 300MB asi. Teselace je podle její využití a optimalizaci. Pokud by byla správně implementovaná a je teda jen na postavách tak více jak 150MB to asi nebude.

      Takže asi 1280VRAM by mělo bohatě stačit. Že to nestačí znamená že je někde něco špatně. Jinak pokud máte 3GB a sežere vám to více jak 2GB tak bych se možná začal bát o grafiku protože do rozlišení 1920×1200 u multiplatformní hry, 32bit a nenativní podporou DX11 (jen vraženo horkou jehlou) není rozhodně normální.

      Každopádně to neberte jako fakt. Je zde hodně faktorů které to mohou ovlivňovat. Např. : po jisté úpravně může 32bit hra alokovat až 4GB na proces RAM i VRAM.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 21:00
      Chepa
      Komunita
      Level 50
      Chepa
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mr. Lolendo – Mno je jedno jaky AA tam davam tak to vzdy vypadá rozostřeně a rozmazaně. U FXAA to vidím ale nejmene asi.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 20:47
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      to: Chepa

      FXAA není vyhlazovaní v pravém slova smyslu. Je to jenom post procesingový efekt akcelerovaný přes Direct Computing. Obrovská výhoda je kompatibilita. Protože je to čistě závislé na ovladačích grafiky a ne na hře. (není úplně vždy pravda jsou vyjímky) . Nevýhoda je že vyhlazuje celé snímky čily vše je rozmazané. hlavně trpí písmo.

      SSAA je plnohodnotné, nejkvalitnější a nejnáročnější vyhlazování. MSAA je kompromis mezi výkonem a kvalitou. Ještě tu je CSAA které méně využívá pamětí VRAM a je zhruba stejně kvalitní jako MSAA.

      Jenže toto plnohodnotné vyhlazovaní musí být integrované v enginu. Jinak to prostě nepojede. Nebo pojede ale chybně nebo to bude brutálně náročné.

      Díky multiplatformních enginů na staré konzole není AA implementována. Takže prakticky za doby starých konzol AA stagnovalo ze všeho nejvíce. Optimalizace AA není jednoduchá a dnešní odkojení konzolový vývojáři na to nemají. Vrcholem technologie AA je STALKER: Clear Sky. On totiž podporuje vyhlazování tzv. průhledných ploch a používá výhody a optimalizace DX10. 1 .

      Co si tak z fleku vybavím tak podle mě FEAR má nejlépe optimalizované AA a to jak po stránce kvality tak po stránce optimalizace/nárokům. Ale jak jsem zmínil je to závislé na enginu. Ne všechny enginy tolik kostičkují.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 20:41
      kotlik
      Komunita
      Level 28
      kotlik
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      0martas0: Ta hra využívá i 2, 4 GB vram, i když to máš na low. Je to prostě neoptimalizované. Mě hra jede na max s vypnutým SSAA na 60 FPS pořád, ale trhá to, a využití vram mi ve městě skočí až na 2. 50 GB, takže se to hryzne a hru musím vypnout přes správce úloh.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 15:03
      0martas0
      Komunita
      Level 25
      0martas0
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Chepa: Pravda, TXAA to je hnus až to bolí.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 14:20
      fallanga
      Komunita
      Level 45
      fallanga
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Silchas: Díky za radu.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 13:44
      Chepa
      Komunita
      Level 50
      Chepa
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Každé AA ti jen maže textury a u FXAA mě to aspon nikdy neliští přes xicht. Mám rád Nvidiu a sem jeji fanoušek, ale to je jich TXAA tak rozmazavá a rozostří celou hru, že bych jim za to radši dal facku.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 13:37
      Silchas Zmar
      Host
      Silchas Zmar
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Chepa FXAA= rozmazávaní, SSAA- kvalitní antialiasing. Hra není náročná a kdyby měla hd textury ( proč vlastně next-gen hra nemá hd textury? ) tak vypadá velice dobře. Jedu na max na full hd, jen SSAA na nižší a to vše na 77901GB

      Toldo tak samozřejmě, že je to podobné Dishonored, jelikož Dishonored vykradl Thief sérii- jak už tu bylo asi milionkrát zmíněné.

      Jo a kdo má slabší HW jako já, tak hrajte 32 bit verzi hry. Nevyužívá tolik VRAM a má více fps. A vypadá to stejně, teda žádných rozdílu jsem si nevšiml.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      26. 2. 2014 13:32

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Sony nabídne zdarma hru Ratchet & Clank

      Sony nabídne zdarma hru Ratchet & Clank

      23. 2. 2021
      Diablo II Resurrected: oficiální upoutávka

      Diablo II Resurrected: oficiální upoutávka

      19. 2. 2021
      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      23. 2. 2021
      Nová analýza prošetřuje analogové páčky u ovladače DualSense

      Nová analýza prošetřuje analogové páčky u ovladače DualSense

      21. 2. 2021
      Sony plánuje více her na PC, počínaje Days Gone na jaře

      Sony plánuje více her na PC, počínaje Days Gone na jaře

      57
      PC verze Thiefa není jen obyčejným portem zing clanek welcome 1140x570

      Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

      51
      Nová analýza prošetřuje analogové páčky u ovladače DualSense

      Nová analýza prošetřuje analogové páčky u ovladače DualSense

      43
      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      43
      Následující měsíce se službou EA Play

      Následující měsíce se službou EA Play

      26. 2. 2021
      Oznámeny nové hry ze série Pokémon

      Oznámeny nové hry ze série Pokémon

      26. 2. 2021
      Sony Japan Studio končí

      Sony Japan Studio končí

      26. 2. 2021
      HW Test: myš Rival 3 Wireless

      HW Test: myš Rival 3 Wireless

      26. 2. 2021

      Nejnovější komentáře

      • skylines: Galerie a stručné dojmy z dema Outriders
      • Jerry: Předobjednávky a finální demo pro System Shock remake v únoru
      • El Scorpio: Sony Japan Studio končí
      • Ria Kon: Galerie a stručné dojmy z dema Outriders
      • Malasnikov: Záznam PlayStation State of Play z 25. února 2021
      • Malasnikov: Potvrzeno: březnové hry v PlayStation Plus
      Bungie se omlouvá za neúmyslný nacistický slogan v Destiny 2

      Bungie se omlouvá za neúmyslný nacistický slogan v Destiny 2

      21. 2. 2021
      Kena: Bridge of Spirits – nový trailer, odklad

      Kena: Bridge of Spirits – nový trailer, odklad

      25. 2. 2021
      Oznámeny nové hry ze série Pokémon

      Oznámeny nové hry ze série Pokémon

      26. 2. 2021
      Došlo ke změně studia pracujícího na Vampire: TMB 2

      Došlo ke změně studia pracujícího na Vampire: TMB 2

      23. 2. 2021
      6 minut působivých záběrů z Diablo II Resurrected

      6 minut působivých záběrů z Diablo II Resurrected

      20. 2. 2021
      Valheim oslovil více než 4 miliony hráčů

      Valheim oslovil více než 4 miliony hráčů

      25. 2. 2021
      Sony nabídne zdarma hru Ratchet & Clank

      Sony nabídne zdarma hru Ratchet & Clank

      23. 2. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2021 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář