Zahraniční recenzenti si vzali na paškál South Park: The Stick of Truth od studia Obsidian. Nám by hra měla dorazit zítra, recenzi tak můžete očekávat koncem týdne, kdy titul vyjde ve verzích pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
Když si přečtete dosavadní recenze, tak herní South Park si nevede vůbec špatně. Novináři si stěžují na plnou bugů, třídy si jsou prý příliš podobné a celé je to hodně jednoduché a krátké. Jinak je to ale velmi vtipné dobrodružství se zábavným RPG systémem. Nemáme se nechat zmást, že se hra odehrává v roztomilém fantasy světě. Nabízí totiž překvapivě robustní RPG systém, kde jsou jádrem tahové souboje s hordou nepřátel. K dispozici máte ručně vyrobené zbraně a brnění, které můžete vylepšit falešnými upírskými zuby nebo žvýkačkou.
Připravit se máme na celou řadu překážek, respektive hádanek, kdy například prd směrovaný na svíčku vytvoří explozi, která zničí překážku apod. Herní délka se pohybuje kolem 10 hodin, kdy střední obtížnost v soubojích znamená procházku růžovým sadem.
Co se problémů týče, tak se hodně mluví o ukládání hry, animacích nebo špatném frameratu. I přes spoustu chyb se všichni shodli, že nejsou tolik závažné a nejsou překážkou pro jinak skvělý zážitek. Obávají se ale, že se v průběhu následujících dnů najdou další chyby a bugy.
- Eurogamer – 8/10
- Gamespot – 7/10
- Polygon – 8.5/10
- Kotaku – Not Yet
- Xbox Achievements – 88/100
- IGN – 9/10
- CVG – 9/10
- Edge – 8/10
- DigitalSpy – 4/5
- OPM – 8/10
- Destructoid – 8/10
- Rock, Paper, Shotgun – No Score
- Joystiq – 3.5/5
- GameTrailers – 8.3/10
- Shacknews – 6/10
- Shopto – No Score
- Dealspwn – 8/10
- BT.com – 5/5
- GodisaGeek – 9/10
- Lazygamer – 8.5/10
- NowGamer – 8/10
- ExpansiveDLC – 9/10
- NextGenGamingBlog – 8.5/10
- StrategyInformer – 9/10
- Talkingship – 8/10
- ConnectedDigitalWorld – 9/10
Nevim no, já k South Parku nikdy nějak moc nepřičuch. Nadruhou stranu to dělal Obsidian a ten už jen kvůli Falloutům má nějaký jméno.
ve specifickejch pripadech poznas i takovej rozdil, ale mnohem markantnejsi to je na 60 a 120 fps (stejne tak na 30 a 60) , stejne vetsina lidi nema 120Hz panely
tady neco ke vzdelavani – [ odkaz ]
Alfajk: Takže mi chceš říct, že poznáš rozdíl mezi 100 a 120 FPS?
fallanga – opet meles blbosti, vnimani lidskeho oka je analogova zalezitost, kdezto fps na monitoru jsou digitalni, kazdy je neco uplne jinyho
Alfajk: Jde o to, že lidské oko vnímá jen 30 FPS. Při více FPS už obraz splývá, což má za následek iluzi "hladšího" pohybu. Při 30 FPS dokážeš zpozorovat každý snímek, zatímco při vyšším počtu FPS ti už obraz splývá.
fallanga asi nikdy nehrál žádný hry, jinak 30 FPS u téhle hry je úplně v pohodě, i Total Biscuit si to myslí a on tohle jinak vždycky dost kritzuje.
sice blbej priklad, ale pro demonstraci mozna i pouzitelnej, takze tim chces rict, ze nevidis rozdil mezi 24, 30 a 60 fps? v tom pripade doporucuju navstivit doktora, pravdepodobne mas neco s ocima…
fallanga: opravdu ?
[ odkaz ]
[ odkaz ]
to je takovej problem si to najit na wiki?
Tak ji zkus vysvětlit inteligente.
bavit se s vama, to je jako prednaset kvantovou fyziku ve skolce, uplne zbytecny, kdyz nerozumite ani zakladni problematice…
Alfajk: A v čem je rozdíl 24 FPS ve hře a 24 FPS ve filmu?
Pokud potřebuješ na hraní her 60 FPS tak jsi asi mutant, protože lidské oko nepostřehne více než 30 FPS.
Mikefiser – nejdriv si o tom neco zjisti a potom poucuj, 24 fps ve hre rozhodne neni plynulej obraz, u filmu je to uplne neco jinyho a je to delany uplne jinou technologii…
Alfajk: Děláš si srandu? Normální film jede při 24 fps a je to naprosto plynulé a přirozené. Já běžně hraji i většinu shooters na 30 a naprosto v klidu. Jestli se ti z toho dělá šoufl, tak tě docela lituji… To se ti totiž musí dělat šoufl ze všech filmů, youtube videí ( ty jsou max 30 fps) , seriálů, většiny her, . .
vcera sem to zkusal a 30fps je uplne v pohode