Pokud netrpělivě očekáváte závěrečnou část kampaně Army 3 s podtitulem Win, máme pro vás dobrou zprávu. Bohemia Interactive dnes oznámilo, že se jí dočkáte už 20. března. Pokud jde o zaměření třetí kapitoly, tentokrát by mělo být veškeré dění o něco více svobodné a hlavně se do boje více zapojí technika, na rozdíl od předešlých dvou částí (Survive a Adapt), kde hrála hlavní housle pěchota.
Když už je řeč o technice, stojí za to zmínit, že kromě zakončení příběhu desátníka Bena Kerryho přidá Win i tři nové zástupce techniky. Prvním z nich je jednomístný letoun A-164 Wipeout, určený pro NATO. Dále tu máme stíhačku To-199 Neophron, pro změnu spadající pod CSAT, a nakonec náklaďák Tempest. Ten bude k dispozici hned v několika variantách určených pro náklad a poskytnutí paliva, zdravotních potřeb, oprav a munice.
Abyste si mohli nové letouny snadno vyzkoušet, bude k dispozici i nová Showcase mise Fixed-Wing, která vás naučí základy létání. Novinek se navíc dočká i samotný ostrov Altis, na jehož povrch přibude atletický stadion a hotelové středisko.
Stejně jako v případě předešlých epizod, i Win bude k dispozici zcela zdarma každému majiteli Army 3. Na závěr se ještě můžete podívat na nové screenshoty, které ukazují techniku i nová místa, byť ze vzduchu. Poslední screenshot pochází z Twitteru designéra Karla Mořického, kde můžete sledovat i vývoj bezplatného multiplayerového přídavku Zeus.
Mimochodem, Win si možná budete moci zahrát už koncem týdne, pokud přepnete Armu 3 na vývojářskou verzi hry, tedy development build. Samozřejmě ale musíte počítat s možným výskytem chyb.
kajin1 No právě …
Ja mam taky starsi pocitac a jede me to na vysoke detaili…. co mam novej pocitac tak tam je to horsi .
kajin1 -_- jak jsem psal … Armu 2 miluju a jela mi vždycky v pohodě . . stejně tak starší díli a jak jsem psal … Mému kamarádovi co má horší počítač jede arma 3 v pohodě ale já ji nerozjedu ani na nejmenší detaili …
burcha , , psal jsem jim co kritizujou Armu 3 ze jim nejde hrat ja hraju OF, AR 1, AR 2 a jsem spokojen jak to casem opravily tak to je a Armu 3 hraju pohode ….
Proč mám pocit, že by má kritika u této skoro hry neměla chybět ?
PS:
Sry Cvrndo ….
MEN-X Jo, ale kolik se udělalo práce na Source a Unreal Engine, je rozdíl když je ten engine brutálně rozšířenej než když se používá interně pro pár her.
Haku: A jádro Source enginu je starý 28 let, jádro Unreal Engine je starý 26 let (novota! ) . Nevim co to jako má ukazovat. Když už máš engine, proč bys sakra psal novej? Píše snad Torvalds pro každou verzi Linuxu znova kernel?
Mýtus: Arma využívá jenom 2 jádra: Kde na to lidi sakra přišli? V diskuzi pod zingem? Arma podporuje libovolnej počet jader, stačí jí správně nastavit.
SvenCZ jak všechno -_- já znam jen Kingdom a tam to je proto protože to bude jednoduší a ušetří jim to práci … a u army 3 je to proto protože nestíhali a až ted dělaj kampan do hry
Proč je skoro všechno rozdeleno na části?
Anmare Arma 2 …. tu jsem hrál furt a jelo mi to na vyšší detaili úplně v pohodě …
Kajin1: To je jako napsat pod nějaké video to video stojí za hovn* ale nenapíšeš proč takže dotyčný neví co udělal špatně
Jste blbci ….
Arma 2 byla už v základu špatně optimalizovaná tudíž z hlediska podpory dalších technologií bylo jasný že to nebude žádný zázrak. Vzhledem k počáteční optimalizaci Army 3 by ta podpora mohla být pořádná.
Anmare Podporovala ale zase to bylo nic moc, spíš nic.
Haku: Pozor Arma 2 podporovala více jader. A vždy je možnost že bude podpora více jader dodána.
4 jádra to nepodporuje, protože jádro enginu je celkově dost starý. Už mě nebaví furt říkat, že to jádro je 13 let starý. Nechápu proč neudělají nový engine a ne jenom revize. Pokud se v tom někdo pořádně nepohrabe, tak tam budou furt ty stejný bugy, dokola a dokola…