O adventuře The Last Guardian s dobrodružstvím malého chlapce a obrovitého tvora v křehkém spojení přátelství víme minimálně šest let. Jednu dobu se zdálo, že se hry dočkáme koncem roku 2011. Jak ale jistě víte, do dnešního dne se tak nestalo. Dlouho ohledně titulu bylo velké ticho, až dnes Sony uklidnila všechny fanoušky, že na hře stále pracuje.
,,V Sony Worldwide Studios na hře stále pracujeme,“ ujistil vedoucí vývoje Scott Rohde, který nechtěl prozradit, na kterou platformu je The Last Guardian cíleno. Původně totiž mělo být pro PlayStation 3 a objevilo se již několik spekulací, že nakonec bude pro PlayStation 4, což by dávalo smysl.
,,Jsme rádi, že lidé mají o hru stále zájem. Je to pro nás velká pocta.“ The Last Guardian představila Sony v roce 2009. Hra byla několikrát odložena, měla být dokonce přepracovaná a nemohl ji ani odchod producenta Yoshifusa Hayama, který působil po dobu čtyř let jako viceprezident Sony Computer Entertainment. Podílel se na legendárních sériích a titulech jako Final Fantasy a ICO.
vertigo: Jo těch colussů mělo být něco přes 30 nebo víc ted nevím. Ve hře bylo 16 colossů , ale mluví se o 17tým což asi bude tenhle tvor.
Shadow of the colossus, byla flustrující hra, poněvadž byla samotná obtížnost výzvou, to se samozřejmě týká většiny her, které vznikly v té době neníliž pravda. Ted je vše jednodušší, uložit hru si mužu prakticky kdykoliv, samé nápovědy, namáhání šedé kury prakticky nulové, ale to je vývoj. Asi se budu opakovat, stále mám už několik let The Last Guardian v soukromém žebříčku jako jednu z nejočekávanějších. ICO dokonce plánovaly už na PS1 a Shadow to taky neměl jednoduchý, dokonce puvodní záměr byl s více obry. Jeden z těch plánovaných co neprošel, vypadal jako kolos pavouk
Ratos: No tak koho bavilo Shadow of the Colossus a ICO bude nejspis bavit i Last Guardian, ale v zadnym pripade nemuzes vedet ze to bude masterpiece. To je trosku silny slovo na hru o ktere nic nevis.
malasnikov-to je uplne jasny, staci se podivat na dve predesle hry…
Ratos: Jak muzes vedet ze to bude masterpiece?
tak to je moc dobra zprava, doufam ze to vydaj uz jen na ps4. Jsem moc rad ze na hre stale pracuji , takovej masterpiece se musi dokoncit.
Dopitapetr: Me se tak nejak celkove nelibi japonsky hry, az teda na par vyjimek jako treba Tekken a Resident Evil. Jinak je pravidlem ze kdyz je hra od japoncu, tak to proste neni muj styl. Cit ale pro takovy hry mam, urcite nejsem zadnej mainstream hrac, mam rad originalni hry, indie hry a hry ktery nejsou zrovna pro kazdyho. Nedavno jsem napriklad dohral Brothers a moc se mi to libilo. Takovy ICO ktery je tomu docela podobny se mi nelibi vubec.
Malasnikov: Z tvého komentáře je jasně vidět, že pro takovéhle hry nemáš absolutně žádný cit. Už si to dal najevo i u Journey a Flower. V žádném případě ti to ale nemám za zlé. Každému se prostě líbí něco jiného, ale říkat, že to je blbost, to je si myslím od tebe trošku hloupé. Do ted‘ tyto hry patří mezi to nejlepší a nejoriginálnější co spatřilo herní světlo světa.
Alcatras: Kolosove stereotypni nebyli, ale hratelnost byla stereotypni. Musis vzdycky dojet na tom strasne ovladatelnym koni ze spawnu, tou nudnou mrtvou krajinou, az na misto urceni a tam zabit kolosa… a pak zase to stejny, porad dokola az na konec hry. U prvniho kolosa jsem si rekl "Wow, to je ale epicka vyzva zabit takovyho obra, tahle hra bude urcite narez" a pak uz me nic neprekvapilo a hra me zacala silne nudit… nekdy az frustrovat, protoze kdyz jsem musel strilet lukem po kolosovi ze spatne ovladatelnyho kone a k tomu me jeste otravovala dementni kamera ktera zabirala scenu z toho nejhorsiho moznyho uhlu a neslo s ni poradne manipulovat… nebo kdyz jsem spechal aby se kolos lezici na zadech neobratil zpet na nohy a lezl jsem k nemu, tak se hlavni hrdina misto zachytnuti na rimse bugnul na skale a zacal padat… Jedno musim uznat, je to dobra rage-game.
Malasnikov: No tak Shadow of the colossus nudný nebyl. A Colossi už vůbec stereotipní nebyli. A tu větu ať se na Last Guardian vykašlou si odpusť.
Shadow of the Colossus jsem dohral, ale musel jsem se k tomu nutit, protoze to byla strasna blbost. Stereotypni hra o nicem a jeste k tomu s nejdebilnejsim ovladanim jaky jsem kdy u her videl. Frustrace mnohonasobne prevysovala zabavu. No a pak jsem zacal hrat ICO, ale po dvou hodinach utrpeni jsem to vypnul a uz nikdy nezapnul. Opravdu nechapu co vas na techto nudnych japoncarnach bavi. At se na Last Guardian radsi vykaslou.
Snad to brzy výjde. Shadow of the colossus je super a na tenhle díl se těším. Snad něco ukážou na E3.
RUDY: To vím, že se na hře stále podílí a snaží se být při vývoji, četl jsem o tom dost článků. Na druhou stranu všichni víme, jak tohle dopadá a co je na tom pravdy. Doufám, že to tak je a nejedná se jen o uklidnění fanoušků. Přeci už teď jenom sedí v jiném studiu a pod jiným majitelem, kde pracuje na jiných projektech. (Jak takovýto talent může dělat webový hry sakra! ! ! )
Jak píše RUDY
Vy dvaja podomnou. Fumito má stále vývoj pod 100% kontrolov, už len oficiálne nepracuje pre Sony. Sám to niekolko krát potvrdil.