Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal nebo na Google+ MichalBurianCZ.
Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal nebo na Google+ MichalBurianCZ.
© 2010-2023 Zing & Grunex
Malasnikov:
No BF 3 a 4 umí vykouzlit nádherný zvuk …. a to hraju na sony sluchátkách ze supermarketu ….
Na zvuku si potrpim, je to strasne moc dulezita cast kazde hry. Vsude se resi porad jenom grafika… a zvuk jako by byl kazdymu ukradenej. Me ukradenej urcite neni, protoze tvori obrovskou cast atmosfery hry. Od skvelyho soundtracku, pres atmosfericky melodie v pozadi ktery se hodi k dane situaci, az po detailni zvuky prostredi, kvalitni zvuky casto pouzivanych predmetu (auta, zbrane, atd…) a poradnej dabing.
Pamatuju si ze v oficialnim ceskym Playstation Magazinu, kterej uz pred dlouhou dobou bohuzel skoncil, se v recenzich vzdycky hodnotili 4 hlavni stranky hry znamkou 1 az 10. Grafika, zvuk, hratelnost a trvanlivost. Pak se udelal prumer a vzniklo vysledny hodnoceni x/10… a to se mi libilo. Pisu to proto, protoze na kazdym hodnoceni hral zvuk velkou roli a to u soucasnych recenzi uz jaksi neexistuje.
No ale zpet k inFamous Second Son. Zvukovej ideal by byl kdyby (dovolim si vypsat par her ktery jsem nedavno hral a zvuk se mi hodne libil) prostredi znelo jak prostredi GTA V (v kopcich slysite foukat vitr, zvuky zvirat… ve meste bzucet neony, povidajici si lidi, troubeni aut…) , postava jako Lara v Tomb Raider (posmrkavani, kasel, bolest, strach…) , soundtrack jako z Devil May Cry (neznam nazvy tech pisnicek, ale byl to narez a skvele se v jejich doprovodu bojovalo! ) , zvuk zbrani respektive superschopnosti na stejne urovni kvality jako zvuk zbrani v Battlefieldu 3 a 4… a dabing, ten me malo kdy zklame, ale asi nejvic se mi libil vykon hercu v GTA V