V poslední době se demoverze moc často neobjevují, vývojáři velkých her se soustředí spíše na dokončení hry a na nějakou hratelnou ukázku pro nás hráče nemají ani pomyšlení. V případě her odehrávajících se v otevřeném světě je navíc komplikované takovou ukázku vytvořit. Musel by se vybrat určitý úsek, což by hru rozkouskovalo a rozhodně by demo neprezentovalo samotnou náplň/možnosti titulu. Takové vyjádření slýcháváme často od Rockstaru v souvislosti s gangsterskou sérií Grand theft Auto a podobě se zachoval i Ubisoft v případě hackerského dobrodružství jménem Watch Dogs.
Jonathan Morin, kreativní ředitel ve studiu Ubisoft Montreal, na svém Twitteru opět odpovídal na otázky. V souvislosti s tím potvrdil, že Watch Dogs demoverzi mít nebudou.
,,Demoverze před vydáním plné verze není v plánu. Vytvořit demo nějakou dobu trvá, my se soustředíme na dokončení hry. Před vydáním hry uvidíte další gameplay záběry,“ naťukal na Twitteru Morin.
V dalším tweetu Jonathan Morin potvrdil, že nedávný trailer ,,Welcome to Chicago” byl složen ze záběrů z dosud nedodělané PlayStation 4 verze hry, na které se stále pracuje. Video mělo ukázat především město, fyziku, osvětlení, počasí a další efekty nového grafického enginu Watch Dogs. Morin upozornil, že se na hře stále pracuje, optimalizuje se a vylepšuje.
Watch Dogs dorazí na pulty obchodů přesně 27. května letošního roku s českými titulky ve verzích pro PC, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One a Xbox 360. Wii U verze (bez české lokalizace) nemá stanoveno datum vydání.
Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal nebo na Google+ MichalBurianCZ.
Singlplayer dema už nejsou dlouho moc k vidění takže není se čemu divit
Myslel jsem ze kdysz je na xboxu uzavrena beta tak muze byt bud to otevrena beta nebo demo .
čekal snad někdo že demo bude?
Tak kdo by si to po zahraní dema koupil, když by zjistil jak je hra jiná než co nám slibovali a ukazovali
Malas – To víš, Demo udělat nejde ale na to Osekat hru na DLC se čas vždy najde
Watch Dogs mi pripomina Nintendo…co novinka, to fail
GTA demo nepotrebuje narozdil od Watch Dogs coz je nova znacka a ja bych si to napriklad rad vyzkousel protoze se porad nemuzu rozhodnout jestli je to dobra hra nebo ne. No a ty vymluvy ze demo udelat nejde, ze to trva a nebo ze by to nereprezentovalo hru at si nechaji. Vytvorit demo pro hru s otevrenym svetem neni zadnej problem. Staci ohranicit urcitou cast mesta pulzujici barierou ktera hraci nedovoli jit dal a doprostred tehle casti mesta placnout jednu misi. Nebo rovnou hrace hodit do mise a hrani casove omezit na nekolik minut po kterych se demo vypne, aby hrac nemohl ignorovat misi a toulat se po meste jako v plne verzi hry. Moznosti je hodne, staci chtit…uz jsem hodne takovych demo verzi hral takze vim ze to jde a hru to reprezentuje uplne v pohode.
Neřekl bych, že hraní dema je rozhodujícím faktorem při koupi hry. Mě kupříkladu chytne nejaka hra az po 2-3 hodinách hraní.
Není divu, že Ubisoft nedělá Demoverze, kdyby byla demoverze AC BF, pravděpodobně dost lidí by jí ani nekoupilo. Ten 30 FPS lock na High end PC bylo fakt sprosté. A někomu se slabým PC to jelo až moc dobře. Viz. Splinter cell Blacklist, či Future Soldier, to samé.
Jeden z velkých problémů herního průmyslu.
The_Darkness2: No tak hlavně že jsi si koupil BF4 jen aby jsi tomu mohl dát 1/10
Ty jsi važně borec. 
Po tom , ako hra dopadla si Ubisoft moze svoje WD strcit tam kde svetlo nesvieti
nekupil bych to ani tak
Lidi jak si chcete otestovat narocnost hry v demu pri open world akci kdyz by to nebralo cele mesto?
Family sharing bude moje demo
Cestu jak si vyskoušet hru bez její koupě chce vyšlapat sony s jejich půjčovnou – to bude moderní cesta pokud udrží cenu na uzdě.
To není udivující. Dříve jsem měl dema rád, ale poslední dobou to nevyžaduju. Je sice pravda, že když si nejsem jistý funkčností hry, radši si ji nejprve stáhnu, ale když všechno jede a hra mě baví, rád si ji potom koupím.
Demo jsem naposled zkoušel u Duke Nukem Forever, kde stejně bylo k ho**u (že už to tak musím říct) protože z dema hra vypadala nejen že hrozně skvěle a zábávná, ale náročnost na HW mělo uplně jinou než výsledná hra. Podle mě by bylo lepší kdyby vždy udělali na začátku nějakou zkušební dobu třeba půl hodiny hraní, aby se vyzkoušela funkčnost. Muselo by se to ale dobře zabezpečit samozřejmě, aby potom lidi nehráli zadara celou hru.
skylines: Nemyslím si, že by to byl náznak nedůvěry. Dema dnes už nejsou povinností jako dříve.