Začátkem března opustila Amy Hennig tým Naughty Dog, kde se dlouhých deset let podílela na známých herních titulech. Byla především hlavním členem vývoje série Uncharted a dříve pracovala v Crystal Dynamics.
Včera večer jsme se dozvěděli, že bývalá scénáristka a kreativní ředitelka Uncharted se připojila k americkému studiu Visceral Games (série Dead Space, Army of Two: The Devil’s Cartel či Dante's Inferno). V novém týmu bude z pozice kreativního ředitele dohlížet na vývoj zbrusu nové značky s licencí Star Wars.
,,Vždycky jsem obdivoval její přístup k tvůrčímu rozvoji, kdy vytvářela jednoduchý, interaktivní zážitek pro hráče. Její zkušenosti a talent dokonale zapadá do toho, co se snažíme dělat tady ve Visceral Games. Amy nám pomůže pokračovat v naší snaze vytvořit vzrušující, pohlcující hry,“ řekl senior producent Steve Papoutsis z Visceral Games na blogu EA.
,,Svou kariéru jsem začala v EA téměř před čtvrtstoletím. Vrátila jsem se zpátky, je dobré být doma v EA. Jsem velmi nadšena, že se mohu připojit k Visceral Games a pracovat na novém Star Wars projektu jako kreativní ředitelka,“ napsala Hennig na svém Twitteru.
Visceral Games podle inzerátu vytvářejí Star Wars hru odehrávající se v otevřeném světě.
Lumicko – Ti delaj Battlefront, tohle má byt neco jineho.
Nerobi nahodov Star Wars DICE ?
Uncharted příběhy které dělala byly fajn ale v porovnání s příběhem v TLOU to je slabota o U4 se vůbec nebojím když víme že na něm dělají scénáristi TLOU ^^ už se těšim až si projedu na PS4 znova TLOU
EA asi platí víc : /
Chudák Naughty Dog® . . byla akorád EA špion dobře, že odešla. . snad to StarWars bude stát za to! lepší?
1. Škoda 2. Super!