Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jej sem si to blbě přečetl a myslel jsem že se Fabik ptá jak to bylo v DA1
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Fabik: Taký polootevřený. Každý region bude mít vlastní obrovskou lokaci (některé možná i víc lokací) . Ty se budou ale načítat z nějakého menu ala mapa v DAO nebo město v DAII. Jednotlivé lokace budou otevřeným světem s propracovanou inteligencí ekosystému a společnosti (viz. [ odkaz ] ) . Ale zároveň budou mít dost naskriptovaných událostí a cutscén, kvůli hlavní příběhové lince z důvodu zachování stylu BioWare, kde jde vždy především o příběh a jeho vyprávění (krásný příklad je obrovská potvora z rudého lyria v demu, nebo cutscéna diskuze společníků při prvním zavítání do lokace) . Náhodě bude nejspíš podléhat nejvíc zvěř a nepřátelé nesouvisející s hlavními úkoly.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
"open world" kde ale narozdíl od skyrimu byla většina věci předem dána, tedy krom těch náhodných setkání, který zas tak náhodný nebyly
Komunita
Fabik
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Norbit001: Jasně že se těšíme poslední 3 noci se mi nezdálo o ničem jiném .
hRDLA: To já mám spoilery rád víc mě to navnadí. Jak už sem někdy psal. . Když sem viděl ME a DA v nějakém tv pořadu o hrách, tak sem si říkal že je to zas nějaká kravina pak mi to kamarád začal spoilerovat a teď jsou to nejoblíbenější serie.
DA I bude openworld ne? Nebo sem něco přehlédl?
a obrázky krása jako vždy to už všichni víme a kdo ne, tak je kacíř a inkvizici na něho!
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
naštěstí bioware hry jsou skriptovačky a ne openworld a v konverzacích snad moc bugů nebude
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Norbi001: Taktéž sem měla obavy. Doposud všichni Frostbite vydávali za engine s "šedivou grafikou". Jediné, čeho se ještě obávám, jsou bugy. Jinak se těším jako malé dítě
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Ještě jsem se pořád nedopracoval do DA2, a snažím se nesledovat moc novinek (ty obrázkové ano) abych si to nevyspoiloval, tak nevím nevím
Komunita
Norbi001
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Zcela upřímně… Já jsem byl zpočátku skeptický vůči Frostbitu, ale to jak ho dokázali modifikovat je úžasné. Jisté je jedno. Po grafické stránce to bude opravdu stát za to a po příběhové taky. Velice se na to těším. Co Vy? Taky?
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
malum: tak jsem to myslel
Komunita
Malum j
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
hRDLA: spíš to bude lépe vypadat na nové generaci konzolí nebo pc
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Je to pěkný, ale rozhodně to takhle na mojí PS3ce vypadat nebude to si nebudeme nic nalhávat
Ria Kon: …. . ú) ů) íé=….
Jej sem si to blbě přečetl a myslel jsem že se Fabik ptá jak to bylo v DA1
Fabik: Taký polootevřený. Každý region bude mít vlastní obrovskou lokaci (některé možná i víc lokací) . Ty se budou ale načítat z nějakého menu ala mapa v DAO nebo město v DAII. Jednotlivé lokace budou otevřeným světem s propracovanou inteligencí ekosystému a společnosti (viz. [ odkaz ] ) . Ale zároveň budou mít dost naskriptovaných událostí a cutscén, kvůli hlavní příběhové lince z důvodu zachování stylu BioWare, kde jde vždy především o příběh a jeho vyprávění (krásný příklad je obrovská potvora z rudého lyria v demu, nebo cutscéna diskuze společníků při prvním zavítání do lokace) . Náhodě bude nejspíš podléhat nejvíc zvěř a nepřátelé nesouvisející s hlavními úkoly.
"open world" kde ale narozdíl od skyrimu byla většina věci předem dána, tedy krom těch náhodných setkání, který zas tak náhodný nebyly
Norbit001: Jasně že se těšíme poslední 3 noci se mi nezdálo o ničem jiném .
hRDLA: To já mám spoilery rád víc mě to navnadí. Jak už sem někdy psal. . Když sem viděl ME a DA v nějakém tv pořadu o hrách, tak sem si říkal že je to zas nějaká kravina pak mi to kamarád začal spoilerovat a teď jsou to nejoblíbenější serie.
DA I bude openworld ne? Nebo sem něco přehlédl?
a obrázky krása jako vždy to už všichni víme a kdo ne, tak je kacíř a inkvizici na něho!
naštěstí bioware hry jsou skriptovačky a ne openworld a v konverzacích snad moc bugů nebude
Norbi001: Taktéž sem měla obavy. Doposud všichni Frostbite vydávali za engine s "šedivou grafikou". Jediné, čeho se ještě obávám, jsou bugy. Jinak se těším jako malé dítě
Ještě jsem se pořád nedopracoval do DA2, a snažím se nesledovat moc novinek (ty obrázkové ano) abych si to nevyspoiloval, tak nevím nevím
Zcela upřímně… Já jsem byl zpočátku skeptický vůči Frostbitu, ale to jak ho dokázali modifikovat je úžasné. Jisté je jedno. Po grafické stránce to bude opravdu stát za to a po příběhové taky. Velice se na to těším. Co Vy? Taky?
malum: tak jsem to myslel
hRDLA: spíš to bude lépe vypadat na nové generaci konzolí nebo pc
[ odkaz ] nový screenshot.
Je to pěkný, ale rozhodně to takhle na mojí PS3ce vypadat nebude to si nebudeme nic nalhávat