O verzi pro předchozí Xbox se dlouho mlčelo a novináři neobdrželi review verzi před vydáním. Začalo se proto spekulovat o nepovedeném portu. Nakonec se zdá, že odvedli dobrou práci. Hra na třista šedesátce běhá a vypadá více než slušně.
Nyní si tak můžete prohlédnout grafické rozdíly mezi všemi třemi verzemi, PC, Xbox One a Xbox 360. Video si nezapomeňte přehrát v 1080p.
Jako perličku pak přikládáme několik fotografií fanouškem precizně zpracovaných zbraní vytvořených z LEGA, které najdete v Titanfall.
Skylines: Nevím jak ty ale já dávám hodnocení u her podle mé oblíbenosti a né podle někoho jiného. Sto lidí a sto různých názorů. Tak třeba u Crysis mě baví MP, singl jsem prolétl tak rychle že mi přijde jako bych ho ani nehrál. A Killzone je moje srdcovka, prostě mě ta série chytla ani nedokáži říct proč ale něco mě na tom upoutalo. Kdyby každého bavilo to samé pak bude pár her a budou všichni spokojený.
Feny: Sorry ale brát vážně názor o tuctovosti téhle střílečky od někoho kdo dal killzone a crysis 9 a 10 z 10 tak to se fakt nedá
Proti nim má tahle dost slušný náskok. A k pláči je víc důvodů když to není štěstím tak je to smutkem nebo zoufalostí no a kdyby tohle byla taková tuctovka tak by pro tebe nemělo smysl to řešit a už vůbec brečet:D
Skylines: To máš recht že když vidím tuhle tuctovku tak se mi chce brečet a štěstím to není
.
Bonny: Jsi hodnej že tě to mrzí. Ale to nemusí, stejně bych to nejspíš nehrál
.
Feny: to mě tak mrzí, že ti to nevyšlo na Playstation
Rascal mel sem to 1080p
Dotard

Lukkys, to intro je renderovane v engine
—-
To já vím, ale není to real-time a tudíž to není grafika ze hry, nemusíš mne poučovat
Feny: Jdi brečet jinam.
Další tuctová střílečka, i když xboxákům a pcčkařům to evidentně stačí.
Lukkys, to intro je renderovane v engine. Ale Crysis 3 ma next-gen engine zatial co Unreal 3 bol engine predchadzajucej generacie, nemozes porovnavat.
To je jak porovnávat, škodu 1000MB s Octávií a Superbem
Že se s takovu kravinou vůbec někdo zabývá? !
Dotard
—-
Trailer nebo Intro, je to jedno, není to ze hry. Crysis 3 vypadá lépe než tech demo U3 enginu, to se ti snažím říci já. Titanfall je technologický zastaralý.
@Lukkys, technologicke demo 10 rokov stareho enginu ktory stale dokaze vela
A to na Left 4 Dead 2 nieje trailer ale intro.
, renderer je len mala cast enginu, ono to je stale Source.
A to sa ti snazim povedaj aj ja celu dobu. Ziadna hra nevyzera tak ako tie tech-dema co ukazuju, tak ako mozes povedat ze Titanfall vyzera zle?
Dotard
You are invalid. Co jsi chtěl těmi odkazy naznačit? Jedno je technologické demo, další je trailer ke hře. Žádná hra, která používá tyhle enginy takto nevypadá. A teď si pusti technologický trailer Crysis 3, rozdíl oproti Titanfall huh. Ano Titanfall je multi střílečka a grafika nebyla na prvním místě, to beru, jen tvrdím, že je tecnologicky a grafiky zastaralý, to je vše.
Jak tak čtu, tak všichni tvrdíte, že to jede na Source Enginu a někdo, že to běží na CS: GO shaderech (verzi) Sourcu… No, ono to není ani tak pravda, protože byly přepsány kompletně celé knihovny a byl použit jiný programovací jazyk. Byl implementován DX11 a Source byl upraven na 64bitovou architekturu. Nebyl použit žádný *. vtf, *mdl. formát textur, modelů, ale jednoduše se do tohoto upraveného Sourcu dá importovat *. obj a *. fbx. V podstatě to je úplně jiný engine než o kterém se tu bavíte
Your comment is invalid [ odkaz ]
[ odkaz ]
[ odkaz ]
Samozrejme ze uz sa nerovnaju "next-gen" enginom, ale prehlasit ze Titanfall vyzera zle na 60fps konzolovu multiplayer-only hru je prehnane.