Tim Sweeney, zakladetel Epic Games, potvrdil, že se na E3 dočkáme spousty nových her, které poběží na Unreal Engine 4. Většina z nich ještě nebyla představena ani oznámena. Průběžně se prý máme těšit na záplavu nových AAA her. „Svět se mění, zdá se, že teď vychází sotva třetina tří-áčkových her, co dřív a stojí třikrát tolik. Myslím, si, že směřujeme k budoucnosti, ve které budou AAA hry v menšině“, postěžoval si Sweeney.
Zároveň potvrdil, že kromě mnoha her od partnerských studií, i samotný Epic pracuje na vlastních titulech a bude v tom i nadále pokračovat. Snaží se tak vyvrátit tvrzení, že se nyní již soustředí pouze na tvorbu grafického enginu. Na Unreal Enginu v současnosti pracuje více než stovka vývojářů z Epic Games a další stovka přispívá k vývoji her, které bude engine pohánět. „Vývoj her je neoddělitelný od práce na samotném enginu, který je postaven na zpětné vazbě právě z vývoje našich her.“
Neoznámené high-end tituly jistě předvedou svou technickou dokonalost, ale Epic se současně snaží podpořit také indie vývojáře a tak zpřístupnil všechny své vývojářské nástroje pro PC a mobilní platformy včetně zdrojových kódů Unreal Enginu formou předplatného. „Naši snahou je zpřístupnit nástroje indie vývojářům podobně jako byste platili za MMO.“ Při menším počtu AAA her je prý potřeba vyplnit také ten prostor mezi tím.
Na internetu se zároveň objevily záběry renderované v 8K rozlišení, pořízené z technologického dema Unreal Engine 4. Kompletní galerii v původním rozlišení si můžete stáhnout z Flickeru.
tady se to zase rozjelo
dřív bych se aji přidal na straně PC soudruhů ale tady se stejně velký dyk vyřeší, nakonec se začnou všichni jen opakovat a hovno potem. .
Mnom Mnom Mnom
ofiko mi diky unrealu 4 shoří komp
Mě docela pobavilo to, jak se zdejší lidi, dokázali dostat od Unreal enginu k pirátění na PC a konzolích. Jen 3 lidi na začátku řešili dané téma, ale pak se to zvrhlo ve vášnivou debatu o pirátění.
Chvílema jsem se neskutečně bavil tím co tu někteří z Vás byli schopni vyplodit.
Ps. : Lidi neblázněte s těma hádkama PC vs. Konzole. Je to zbytečný, trháte si játra kvůli něčemu, co nemá smysl, když se budete pořád tímhle stylem hádat, myslíte si, že se tím něco změní? Tohle je nekonečnej boj, tak jich radši zanechte, než se tím trápit. Ať si každej hraje na čem chce ne?
Koukám že se zase dohadujete ohledně exkluzivek. Tak Vás musím rozsoudit
. Pro mě má nejlepší exkluzivky PS, tak a je to venku. A teď můžete změnit téma a nehádat se zase jak děti na pískovišti.
MysteryMen – nechapu, cemu se divej, ta hra nebyla vubec nic nez velmi hezkej benchmark, herni naplni byla uplne obycejna…na PC se hold neprodava kazda kravina jako rohliky pred vejkendem, na PC muze uspet jen to, za co se vyplati utratit prachy, coz v dnesni dobe splnuje tak mozna 1 z 10 her…
Jo a co se týká Cryteku, tady brečeli, že lidi moc stahujou, ale teď končí Gamespy a tím pádem mulťák Crysis 1 a 2 a Crytek s tím nehodlá nic udělat, takže nejsou o moc lepší, když serou na svoje platící zákazníky.
MysteryMen: Ale v pirátské verzi si můžou zahrát stejně jen single-player, pro multiplayer si hru musí koupit, třeba někdo dohraje singl a líbila se mu hra natolik, že si ji koupil, kdyby třeba nebyla možnost si stáhnout pirátskou kopii, tak by si hru nekoupil vůbec, ono se to nedá spočítat, jak moc to ty zisky poškozuje, někdo tu hru fakt ukradne, to jo, někdo si pirátskou kopii stáhne nejdřív, aby zjistil, jak mu to na kompu pojede a pak si hru koupí a podobně, na jednu stranu je pirátské stahování krádež, na druhou stranu to funguje taky jako reklama na koupi toho produktu.
k ty hádce tady jak byla že pirátství poškozuje zisky studií… tak je to pravda… uryvek z článku…
Crytek je rozzuřen mírou pirátství na PC. V rozhovoru pro PC Play to uvedl šéf firmy Cevat Yerli. Pirátství podle něho poškodilo prodeje Crysis natolik, že už Crytek navždy končí s PC exkluzivními tituly. Od nynějška bude produkovat zásadně pouze multiplatformní hry. "Kdybychom Crysis vyvinuli pro konzole, prodeje by byly čtyři až pětkrát vyšší. Pirátství skutečně ničí PC hraní, " uzavřel Yerli. Firma přesto bude vyvíjet nadále i hry na PC, ale už nikdy exkluzivní, jako byla Crysis. "Byla to pro nás tvrdá lekce, " konstatoval pro PC Play Yerli.
Lukkys někde jsem četl že v roce 2013 bylo na pc 50 exkluzivnich her…
No vidis ze se umis chovat rozumne.
cannaboss di si dát brko…
a vše bude zas ok… 
Lukkys: tak to máme podobné akorát opačně:-D mě zase strategie a diablovky (path of exile me bavilo hodně) zase tak neberou. Proto je tu možnost výběru aby si každý hráč vybral tak by bylo fajn kdyby to už pochopily všichni
darkramm88
—-
Obě platformy mají své kvalitní tituly. Na PC jsou to většinou strategie, od Supremme Commandera, RUSE, Company of Heroes, Total War, až po ARMU, STALKERA. a to nepočítám MMO, které hrají miliony lidí i na profesionální scéně. WoT, DOTA, Wowko co já vím co ještě, je toho fakt mraky. Já hraji celkem dost her a s konzolí bych za chvilku neměl co hrát, a kupovat si ji kvůli pár kvalitním titulům, to fakt ne.
MysteryMen
Na to ze ti je 28 let bys moch uz mit trochu rozum. Kdyz konzole vychazej po sesti letech a hry se jen prekonverzujou z konzole, tak je logicky ze brzdej vyvoj video her. Chapu ze to nekomu nemusi dochazet. Musis bejt dobrej mentalek.
Lukkys: ano vychází jich více ale zase kvantita neprebije kvalitu. PC je otevřena platforma která nikomu nepatří ale také ji nikdo nedotuje. Vývojářům pomáhá kickstarter coz je určitě dobře ale zároveň to nepřináší AAA jako od velkých studií co vydávají multiplatformní hry. Zkracene krom army kterou mám moc rád bych opravdu jinak herní PC nemel. Gone home, goat simulator Rome 2 atd. by mě je koupi stroje na exkluzivity nepresvedcily. Kdežto když lidi kupují konzoli kvůli exkluzivním titulům jdou většinou po AAA hrách. Gears of war, halo, forza, GT, The last of us, uncharted atd. Jedná se o hry o kterých se mluví a sou zavedeny v paměti hráčů. Když loni vyhrálo gone home cenu za PC hru roku polovina lidí ani nevěděla co to je. Neber to jako rozjezd flamu ale jako názor hráče