Americké studio Naughty Dog se v posledních měsících hodně mění, odcházejí vývojáři z vysokých pozic, kteří se v posledních letech podíleli na úspěšných hrách. Scénáristka Amy Hennig si to nedávno zamířila do Visceral Games, kde bude pracovat na neoznámeném titulu z universa Star Wars, Justin Richmond, šéf vývoje Uncharted 3 a Uncharted 4, se soustředí na multiplayerové League of Legends v Riot Games a nově se s Naughty Dog rozloučil i lead character artist Michael Knowland.
Ten byl v Naughty Dog více než tři roky, přes dva roky se podílel na survival thrilleru The Last of Us a pravděpodobně rovněž na PS4 verzi The Last of Us.
Zatím nevíme, kde bude nově pracovat. Odchod odhalil ve svém CV na LinkedIn, kde uvedl, že v Naughty Dog byl zaměstnán do dubna toho roku. V minulosti byl ve Frontier Developments (Elite: Dangerous).
Zemětřesení podle všeho neprobíhá pouze v Naughty Dog, ale rovněž v týmu Sony Santa Monica. Se studiem se nedávno rozloučil šéf vývoje God of War 3 – Seth Killian.
Doufejme, že odchody nebudou mít velký vliv na připravované hry, v Naughty Dog aktuálně kutí nové Uncharted pro PlayStation 4 a pravděpodobně se pustí do pokračování The Last of Us.
God of War Saga cita 6 her. Každou hru režíroval nekdo jiný. Ty hry dopadly víceméně v pohodě. Mne absolutne strhly. Ctvrty Playstation a čtvrtý Uncharted nebude ten stejný příběh jako Aming Thieves z roku 2009. Sebelepší žánr, napad nebo hrdina se vyčerpá. Kdo ví treba chce Naughty Dog sve Call of Duty nebo se jim to omrzelo. Snad a k tomu se přikláním nejvíce šli za hlasem svého žaludku tedy dolary. Možná jim slaby hardware 4ky nedovoli udělat tu hru tak dobrou. Osobne bych tedy mit ten talent k Sony pracovat nesel presto ze jsem skalní fanda.
Mikefiser: Jo jenže jsou to už detaily na které bych řekl tak velký jména vůbec nepotřebujou. Právě teď sem se nedávno rozmýšlel mezi Dotou 2 a Lolkem a po vyzkoušení obou jsem si vybral Dotu. Hry jsou to prakticky zkopírovaný, akorát má každá trochu jinej "skin", hrdinové mají jinej skin a trochu popřeházený spelly (jak kdo) , a Lolko mi přišlo mnohem víc zbytečně překombený předmětama. Nevím no, fakt by mě zajímalo, co zásadního tam takovej člověk přinese
Monkeyskunk: Tak na LoLku je práce právě neustále- furt přeprogramovávají engine, dodávají nové věci, …
Spíš bych řekl, že tam dostal nějakou významnou pozici ( přece jenom Riot sídlí také v Santa Monice) .
To že jsou to málo významní zaměstnanci bych neřekl Lead artist nebo šéf vývoje jsou docela vysoké posty a ti lidé hodně ovlivňují samotný vývoj a výslednou kvalitu hry.
Je to smutné, že takovíto důležití lidé, kteří se podíleli na vývoji těch nejlepších her z Naughty Dog odcházejí. Ale věřím, že to nebude mít žádné následky na kvalitu připravovaných her. Sice odešli zkušení vývojáři, ale zase na jejich místo přijdou druzí, stejně kvalitní.
Snad to nebude mít následky
Je to smutné, přicházejí, odcházejí … od Naughty Dog se snad dočkáme i v budoucnu dalších skvostu.
Sloužili dobře , teď ať předaj své kouzla i jiným hrám .
Bola by blbosť povedať, že sa odchod toľkých významných zamestnancov neodrazí na ich nových hrách, určite áno, ale nemusí to byť len v zlom, v Naughty Dog pracuje veľa talentovaných ľudí ktorý sa postarajú aby kvalita bola zachovaná.
Přejít od Uncharted k Lolku, tomu říkám strmý sestup A to jako fakt chtěl sám ? Vždyť v Lolku je už všechno vymyšlený a jen se upravuje grafika
Pokud tam pracoval tři roky a dělal jen na jedné jejich hře, tak mi tedy nepřijde jako nějak extrémně důležitý člen studia, ale jako normální řádový zaměstnanec. V tomhle to vnímám podobně jako Smejdcz, tyhle odchody jsou na denním pořádku kdekoliv na světě, ale u Naughty Dogu se to zveličuje protože prostě Naughty Dog.
Více tedy nechápu odchod Amy Hennig, ale asi pro to měla nějaký rozumný důvod.
Taky me to netrapi…proc by taky melo? Krach studia nehrozi, takze pohoda. Ti lidi kteri odesli jsou urcite nahraditelni.
No odchazeji od studii, co delaji prevazne konzolove tituly, takze me tohle zas netrapi
Každý z nich má za sebou úspěšnou hru či sérii. Je jasné, že chtějí zkusit něco nového, navíc toto se děje v každém studiu a je to dlouhodobě plánovaná věc. Akorát u Naughty Dog se to zveličuje, protože je to nejlepší vývojářské studio. O další projekty strach opravdu nemám, určitě mají spousty kvalitních vývojářů, akorát nebyli hlavy projektu, tak se o nich neví.
Děcka no taaak tohle uz prestava byt prdel.
Achjo je to cim dal lepsi no.