České studio Bohemia Interactive se pochlubilo, že za pouhé čtyři měsíce se v Early Access verzi na Steamu prodalo dva miliony kusů survival zombie sandboxu DayZ.
Samostatné DayZ se objevilo na Steamu v předběžném přístupu přesně 16. prosince loňského roku za 23,99 euro. V současné době jde o třetí nejprodávanější titul na Steamu. Když vezmeme prodané kusy a cenu jednoho, tak nám vyjde krásných 47 980 000 euro, což je v přepočtu na koruny 1 317 051 000. Od toho pochopitelně musíme odečíst provize pro Steam. I tak jde ale o velmi pěknou částku.
Dá se očekávat, že prodeje DayZ stále porostou, vývojáři neustále hru aktualizují o nové věci a vše celkově vylepšují. Mají s ní ještě velké plány.
Více se o DayZ dočtete v našem kompletním zpravodajství a preview.
Pokud vím, tak v Armě byl problém hlavně se scriptama v misích Což v DayZ nehrozí, protože tam žádný scripty ani mise nejsou. Arma má ale bez pochyb zvláštní engine, kterej občas dělá zvláštní věci
theo: Pod Bohemkou to nebude nikdy dodělané…Chyby stejné jako v Armed Assault …neboli ARMA 1. . a to už je nějaký ten pátek staré. .
O DayZ jsem dlouho přemýšlel a nakonec si ho pořídil. Hraji to s kámoši a je to super. Některým bugům ve hře ze zasměji, ale pořád to hraji s tím, že to ještě není dodělané a sami autoři na to pořád upozorňují. Nechápu některé tupé hlavy, které na to nadávají, že se jim tam něco nelíbí nebo že něco není dodělané, když ono to doopravdy ještě dodělané není.
Ale hrát se to "teď" nedá …
Kapr88. . dobře jsi napsal. -. . jako BEJVAL mod… na DayZ na Armě 2 nedám dopustit…. Epoch na LastSurvivors…best one . . SA může jít do ústraní…zatím tedy do té doby, než vyjde plná verze
ale už by to chtělo ty auta
DayZ je super. Jedinej důvod proč se vám to zdá pomalé je to, že hru dali k distribuci už dříve. Kdyby to vyvíjeli jako 90% jiných firem tak ani o DayZ ještě nevíme a pak by to vydali se vším všudy. Já jim fandím! Přístup ke komunitě je super a hra je podle mě špičková. Od "vydání" přidali tuny obsahu. Zanedlouho nás čekají ohniště a zvířátka.
Je pravda ze na to ze je to Alpha je to skoro dokoncena hra…a ja se s velkyma bugama nesetkal…
Urcite to neni tak strasny jako bejval mod
Ta hra si to zaslouží
Keeper: ano, bude akce, az vyjde beta, bude to stat tak 30-35€
Jak píše Cvrnda, teď by to mohlo/mělo být ještě o něco lepší Ale někomu to bude i tak málo, ono totiž snaha dát sto slotové servery, nové typy budov, další vesnice/města, ladění spawnů, přepracovávání fyziky, práce na zvířatech a další a další věci…to vlastně nic není a mělo to být hotovo za první dva měsíce, vždyť je to tak jednoduché (podle některých) .
burcha: To nikdo nemůže tvrdit, ale jestli to nebude tím, že prostě jsou s warez verzí problémy po stránce hry (nemožnost připojení na všechny servery? ) či aktuálnosti…
To samý se nemá cenu chlubit prodeji Diabla, když tak hra prostě doteď na warezu není kvůli požadavku na stálé připojení…
Alespoň private hive na servery ať dají. Servery jsou drahý jako prase a téměř nulová možnost nastavení. Skutečně nemám náladu na nějaký cizáky, ale jen pro sebe a uzavřenou komunitu lidí co znám. Tohle mě odrazuje.
Keeper: já bych řekl, že to bude jen dražší než vydají finální verzi. Tam se chvíli cena udrží a až pak začnou slevňovat. Jako může se to někde objevit, ale moc bych s tím asi nepočítal.
No, nyní by se teoreticky mohl vývoj i trochu urychlit, vzhledem k tomu, že pod Bohemia Interactive chvíli spadá i slovenský Cauldron, který s vývojem DayZ teď pomáhá. Je to sice něco okolo 15 lidí, ale i to může znamenat změnu. Holt, ambiciózní projekt si žádá čas, navíc DayZ tým rozhodně nemá takové kapacity typu DICE a dalších, kteří sypou jednu hru za druhou, nebo obecně kohokoliv pod velkým vydavatelem. Na světové poměry jde stále o relativně malý tým, i když už nejednou nabral posily.
A pokud jde o Deanův odchod, nejdřív bych doporučil pročíst si jeho důvod (v originále na britském Eurogameru [ odkaz ] ) a až potom to používat jako argument