Activision využívá poměrného klidu před červnovou bouří jménem E3 a zveřejňuje nové screenshoty z first-person střílečky Call of Duty: Advanced Warfare. Nový díl populární série nás zavede do věrohodné budoucnosti roku 2054, kde se staly dominantními ozbrojenými silami privátní vojenské skupiny. Věrohodná má být z toho důvodu, že Sledgehammer Games vše dlouho zkoumali a konzultovali s pověřenými osobami – odborníci přes filmy, armádu a sci-fi.
Podle nových informací z Game Informeru běží Advanced Warfare na novém dosud nespecifikovaném enginu. Příběh se soustředí na katastrofické události, které spoluzakladatel studia Michael Condrey popisuje jako globální 11. září. Za vším stojí teroristická organizace nazvaná KVA, která zaútočila na velká města na několika kontinentech současně.
Vše se odehrává v roce 2054, postupem času se podíváte hned do několika lokalit. Jedinou hratelnou postavou bude Private Mitchell (na rozdíl od předešlých dílů), dabovat ho bude herec Troy Baker (Joel z The Last of Us, Booker z BioShock Infinite nebo Joker z Batman: Arkham Origins). Jeho hlasu si ale moc neužijete, během hraní vůbec nemluví, pouze při cut-scénách.
Mitchell je mariňák v jednotce společně se svým kamarádem Willem Ironsem, syn zakladatele a šéfa Private Military Company Atlas Corporation – Jonathana Ironse (hraje Kevin Spacey). Právě díky tomu opustí armádu a stanou se součástí družstva privátní vojenské organizace.
Během každé mise budete získávat body, které využijete pro postupný upgrade EXO obleku připomínající ten v Crysis. Díky tomuto pokročilému technickému zařízení můžete šplhat po stěnách s magnetickými rukavicemi, provádět super-skoky, využívat kamufláž pro maskování, vznášet se ve vzduchu a rovněž oblek funguje jako dobrý a pevný štít.
V boji se budete moci spolehnout na variabilní granáty s detekcí hrozby. Hodíte je do místa a na hledí na přilbě se vám promítnou nepřátelská místa a další důležité informace. Některé zbraně budou založeny na usměrněné energii.
Zatím nevíme nic o multiplayeru, Condrey akorát naznačil, že možnosti ze singleplayeru se přenesou i do multiplayeru. Jinými slovy bude ve hře více hráčů přítomen speciální oblek s dalšími možnostmi. Stejně tak nebude chybět dosud nespecifikovaná kooperace.
Na herním soundtracku pracuje skladatel Harry Gregson-Williams (Metal Gear Solid) a zvuky má na starost Don Veca.
Více se o Call of Duty: Advanced Warfare dočtete v našem předešlém zpravodajství.
Graficky to zatím vypadá moc pěkně.
až to bude venku uvidí se
J0HN_R1C0: bohužel
Přijde to jen mě jako maximální vykrádačka Crysis? Oblek, jeho funkce, budoucnost, ještě chybí emzáci a je to jak přes kopírák… Btw ten engine mi moc "nově" nepřipadá…
Teď ty obrázky vypadají pěkně, ale pak se ukáže, že výsledek je stejně jiný… No jo, co se holt dá dělat. Asi vyvěsím vlajku, až konečně změní engine.
Adamoun: asi mě napadá jenom skriptem
Adamoun: Texturou nebo neviditelnou stenou . .
TomaS587: Pane bože…! ! ! Řekli nám pár jmen, název organizace a ukázali pár obrázků… Néééé…! ! !
Tak to s tím oblekem bude asi zajímavá novinka a to jeho vylepšování. Jenom nevím jak chtějí zabránit tomu aby hráč skákal kam nemá.
Ten multiplayer by mohl být s tím oblekem velice zajímavý No potenciál to určitě má, tak sand se to povede
A nechcete spoilnout celou hru Activisione? ! Nesnášim tenhle postup…Bože, celej herní průmysl jde do prdele.
gawlo Relativně to možný je, třeba takovou hru plánovali ještě u Acti, jen jim to nepovolily, tak radši utekli k EA, kde tu hru vytvořily. Teď toho Acti lituje a dělá vše proto aby to zachránily. .
Ten robot je pěknej
Jen ať dělají takové šmejdy. Za rok / dva dáli bůh přijde Respawn se střílečkou z 2. světové války a definitivně smete Activision i s CoD do propadliště dějin.
Haku: to možná jo, ale i tak o titanfalu nemohli nic vědět v té době, oni totiž nepatří pod Activision ale EA