Je to hodně zvláštní, americké studio Harmonix stojí za tituly jako Guitar Hero, Rock Band a Dance Central. První jmenovaná série prodalo dohromady po celém světě přes 58 milionů kusů, Rock Band má na kontě nějakých 26 milionů a Dance Central necelých 6 milionů kopií. I přes taková čísla se tvůrčímu celku nepodařilo sehnat vydavatele pro znovuoživení rytmické akce Amplitude.
Hra Amplitude vyšla v roce 2003 pro PlayStation 2 a hráč v ní převzal kontrolu nad lodí, která se v prostoru pohybovala. Vy jste se museli vyhýbat překážkám a sbírat drahokamy. Pokud vám to zní povědomě, tak podobný formát byl využit v úspěšném Guitar Hero.
Pokud chcete návrat Amplitude, plánován je pro PlayStation 3 a PlayStation 4, tak se během 18 dnů musí na Kickstarteru vybral minimálně 775 tisíc amerických dolarů. Zatím přispělo přes 2 400 lidí částkou přes 73 tisíc dolarů.
Dá se předpokládat, že Harmonix peníze úspěšně vyberou. Hra poběží na enginu umožňující 60 snímků za sekundu a hráče by měla zlákat zpráva, že úrovně budou obtížné podobně jako v Dark Souls.
Sir_Nicolas: No co by jsi za to dal? Ja tu hru na PS2 mam a uz ji nikdy hrat nebudu.
Další odpad co skončí na kickstarteru jako nezávislí snad box , open world super-next gen exkluzivní nátěr ….
no tak tyhle hry u mě stejně vždicky patřily spíše do toho odpadu
Ripper: Rocksmith není tak úplně hudební *hra*. Já hudební hrou myslel takovýhle barevný cihličky a kolečka.
zvlastni hra pro zvlastni lidi, to urcite neni muj salek kavy, ale kdyz to nekoho bavi…
Amplitude byla pecka Co bych za to dal kdybych to sehnal na PS2. Remake bych s radostí uvítal
To bych teda neřekl Takovej rocksmith ukázal jak velkej potencil mají hudbní hry.
Já nevím, ale hudební hry podle mě mají už svoje období za sebou.