Studio Vigil Games za pomoci vydavatelské společnosti THQ přišlo v roce 2010 na trh s akční adventurou Darksiders: Wrath of War vyprávějící příběh o prvním ze čtyř jezdců Apokalypsy. Sledovat jsme mohli strastiplnou cestu Války. O dva roky později následovalo pokračování (recenze) zaměřeno na bratra ve zbrani, jezdce jménem Smrt.
Oba díly měly určité chyby a rozhodně nebyly dokonalé, i přesto se jednalo o zábavné a dobře hodnocení hry. Byla tak škoda, že THQ zkrachovala. Naštěstí práva na značku koupila v akci firma Nordic Games, stejně tak Red Faction, MX vs ATV, Destroy all Humans! nebo Summoner.
A jak to tak vypadá, v budoucnu se dočkáme pokračování. Majitel Nordis Games a generální ředitel v jedné osobně, Lars Wingefors před necelým měsícem vzkázal fanouškům, že hledá studio, které bude pracovat na dalším Darksiders. Oslovit měli hned několik tvůrčích celků, možná i americký Crytek kam se přesunula většina vývojářů z Vigil Games.
Bývalý kreativní ředitel Joe Madureira se dnes ráno na svém Facebooku nechal slyšet, že série Darksiders není mrtvá.
,,Série Darksiders není mrtvá. Nový majitel, Nordic, je velmi odhodlaný pokračovat v sérii. Co se týče mě, nemůžu v tomto bodě nic komentovat. Doufám, že se brzy dozvíme vzrušující novinky o této značce.“
Já měl hádanky rád, byla to změna, ne pořád jen rubačka… a bál jsem se dalšího bosse, takže jsem byl rád za toto odlehčení Ale je fakt, že jsem musel kouknout i na YT na návod, ale to jsem musel i u min. 1 bosse, u kterého jsem nepochopil, jak na něj, rubal jsem ho, ale zdraví měl pořád na maximu, asi to byl ten červ v D1, ale nejsem si jist už
Miluju puzzle (1000 a víc dílků) , miluju sudoku, kakuro, křížovky, hádanky ve hře (doporučuju hexcells, totálně super hra, zvlášť druhý díl) a obecně se považuju za chytřejšího člověka (ne, to není ironie, ale prostě to tak vidím – nehoním si tím ego ani se nijak nepovyšuju nad nikoho ) . A i přes to všechno mě dělaly ty hádanky problémy. Ono je rozdíl mít hádanku, kterou vyřeším za 15 minut a mít hádanku, která je rozlezlá po několika místnostech, vyřeším ji za hodinu a pak za pár minut mě čeká další těžká hádanka. Navíc ve hře jako Darksiders, ať se na mě nikdo nezlobí, by takové těžké hádanky neměly vůbec být. Hádanky ano, ale přiměřeně. Vždyť to je hack n slash hra, kde by hlavní měl být boj a hádanky jako dodatek. Jakmile jsem v D1 spatřil hádanku, tak už mě chytala deprese, protože jich tam bylo na můj vkus až příliš moc a jinak vynikající hru celkem shazovaly (člověk byl natěšený na boj a po pěti minutách bojování řešit několik desítek minut nezáživnou hádanku je fakt otřes) .
Skallagrim Tak sis nad námi pohonil ego, jak jsi chytřejší…Ty sarkastický kecy nic moc….
Hádanky v Castlevanii a Darksiders jsou těžký? Možná zkuste nějaký puzzle s velkýma dílkama, to by vám, hoši, mohlo jít.
K jedničce se už asi nevrátím. Dohrál jsem ji dvakrát a mám z ní i platinu. Dvojku jsem dohrál jednou a pak prodal. Ale už delší dobu přemýšlím, že si ji koupím zpátky plus bych si chtěl zahrát i ty příběhové DLC.
Jojo, hádanky v Castlevannii byly někdy hardcore, dokonce jsem se musel i párkrát podívat na YT, abych se hnul z místa. To černá věž je oproti tomu v pohodě, jinak teď si opět užívám Darksiders II a je to furt paráda, jen doufám, že trojka bude aspoň tak dobrá jako jednička.
Darksiders patří mezi jedny z nejlepších hack and slash rubaček předešlé konzolové generace. Samozřejmě až za Kratosem z God of War. Ale jinak třetí díl si moc přeju.
FireWolf: Já jsem se tam u několika hádanek taky docela dost zaseknul, ale na druhou stranu, oproti Castlevania: Lords of Shadow, kde teda hlavně ve druhé polovině hry ty hádanky byly téměř na každém kroku. To byly teprve nervy.
jupííí, ale musí to být stejný kafe jako 1 a 2!
cest dvojce
Jako jednička je super, ale hádanky mají být zábavné. Abych se u toho mořil, navíc bez nějaký nápovědy více jak hodinu, to fakt ne…
Taky si pamatuju černou věž a taky jsem u ní soptil ale celkově mě jednička bavila víc než dvojka (když pominu tu černou věž) tak doufám že to neposerou.
o tom to má byt ale ty hadanky. Mě tedy nepřišly nějak složité.
Každopádně doufám že zlepší bojový systém který ve dvojce dodrbaly.
Haku: právěze me se hádanky líbí ve hrách, oživuje to hratelnost, ale tady to bylo fakt přehnané. Pul hodiny me trvala ta jedna strana te veze a kdyz jsem si uvědomil pak, ze musim jit jeste na tu opačnou, tak jsem tu hru radsi vypl a dal si pauzu. Takze hádanky ano, ale jen v rozumné míře.
FireWolf Ta věž byla na hádanky docela dost hardcore, někdy až takovým způsobem, že jsem prostě tu hru odmítl hrát.
Paráda Viděl bych to ještě na minimálně 2 hry: v 1. budou poslední dva sourozenci v kooperaci zachraňovat Smrt a ve 2. pokračování by mohla být kooperace všech 4 jezdců apokalipsy a nářez dostane jak peklo tak nebe