14,6 milionů. Tolik se za fiskální rok 2013 prodalo druhých, třetích a čtvrtých PlayStationů. Ačkoliv se toto číslo může zdát jako vysoké, Sony očekává další růst prodejů. Hovoří se až o 17 milionech očekávaných v příštím roce. Pro představu, ve fiskálním roce 2012 se podařilo prodat celkem 16,5 milion; konzolí.
Méně slavné to je však u prodejů kapesních konzolí. PSP a PS Vita se za loňský rok prodalo celkem 2,3 milionů, což vzhledem k velice solidním číslům u Nintenda 3DS rozhodně není moc.
Co se týče software, zde je situace o něco růžovější. Z předchozích 266 milionů stoupla prodejnost na 374 milionů.
Sony tedy hlásí oproti předchozímu roku propad v prodejnosti. Díky výdajům na launch PS4 navíc statistiky klesly ještě hlouběji do červených čísel. Zatímco v předchozím roce se podařilo Sony dosáhnout šestnáctimilionového zisku, nyní se může Sony “pochlubit” ztrátou téměř 80 milionů dolarů. Sony tak doufá v nárůst prodejnosti všech prvků jejich herní divize. Pro zajímavost, v divizi smartphonů vykazuje Sony více než dvojnásobné prodeje oproti videoherním přístrojům. Právě herní divize je ve ztrátě 78 milionů dolarů, loni byla v zisku 16,6 milionů.
respekt
elcig: Ale v podstate to myslel dobre, to zas mu nemožeme vzat…
Pochrochtal
U mňa je v prvem rade hratelnosť a její základnú zložku je framerate u akčných her určite tým by sem to uzavrel…
Je spousta her které sou na tom podobně a nebo sou to crossgen porty takže se s nimi nikdo moc nemazlil. Rockstar odvedl super práci, stejně tak jako eidos u ps4 verze nového thiefa. Ta je úplně úžasná a ještě sem si pochrochtal u need for speed rivals od ghosts games, sice tahle série potřebuje předělat od základů ale co se jim povedlo udělat za parádu v PS4 verzi je fakt pastva pro oči
já to věděl: samozrejme všecko je o kompromisu a ked je 30 fps najrychleší co si hral to je my lúto…
darkramm88: Po pravde GTA 5 sem dal 10 lebo tá hra je dobrá aj grafika v pohode, ale ten framerate je samozrejme poznat ale vzal sem do úvahy že na starú konzolu je to velice obstojné a pri hodnotení sem si tú hru predstavil v plnej plinulosti, no ked to vezmem objektívne a vykašlem sa na princíp vuči veku xboxu 360 tá hratelnost je slabší…
a o čem je pc hraní? od nepaměti o kompromisu
Tak Titanfall na 360 s lockem na 30 fps je úplně v pohodě a to je asi nejrychlejší fps co jsem kdy hrál
já to věděl: Kompromis to je sice a možno je to dobre, ale sem už zviknutý s PC proste na nejaký luxus…
Celou dobu si měl x360, na kolik tam jeli hry? Třeba gta 5 taky na třicet a dal si mu 10/10 tak prokaz svoji inteligenci kterou se chlubis v profilu:-D v fps a grafice zase tolik zábavy není
No tak postaví konzoli za 25 a co? nikdo to nekoupí a nikdo tedy na to nebude dělat hry a doplatí na to i pc kterému zůstane akorát klikačky jako wow, já to beru jako rozumný kompromis pro dnešní dobu kdy jde vše dynamicky dopředu a nikdo nechce logicky moc riskovat, možná do 5 let tu bude streamové hraní a nikdo už železo řešit nebude
darkramm88: No ale tak to je plinulosť je velice dúležitá zložka hratelnosti či sa ťi to lúby alebo né a tým pádem aj zábavnosti… A 60 fps sem nidke nepísal ked sa to bude blížit k 50 ke je to dobré, ale 30 je málo hratelnosť jak sem písal je značne ochudobnená…
Takže dle názoru jednoho zdejšího uživatele jde "moderní hráč" do obchodu a u pultu se zeptá, na kolik to jede? 30 fps pane zni odpověď. Děkuji nechci sem totiž "moderní hráč a délka hry, zábavnost mě nezajímá. Chci jenom 60 fps:-D jsi Lolek bro, ale to v na tomhle webu je úplně normální takže zapadnes
Brokarek:Dúfajme aj ked mne to može byt jedno … Už byla oznámená nejaká fakt dobrá exkluzivita vlastne?