Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
karliczekk23
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Mr. Lolendo: Ta scéna z Unity je sice hezká, ale k reálnosti má teda hodně daleko.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Reálně to nikdy nebude vypadat když tam budou pořád rvat post-processing. Bez shaderu 5. 0 je snaha k ničemu. A proboha už by to chtělo standardně aspoň používat 4K textury. Je tu spousta technologií co předvedly hry jako RAGE (mega textury) a FUEL (členitost terénu) kde to jde udělat jednoduše a nenáročně.
Unity engin a uniengin teda předvádí mnohem hezčí věci.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
mě je jedno jestli to bude generovaný ze satelitu nebo ne. Hlavně že se to nebude lesknout jako v metal gear solid.
Komunita
Hencz
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Ten terén nedělal v UE4, ale generoval a pak následovně upravil v nějakém SW s generací terénu. Z toho exportoval heightmap a aplikoval textury (asi také z toho generátoru) .
Edit:
Tak ty textury jsou scanovaný ze satelitu, proto taková kvalita…
Komunita
Norbi001
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Hlavně se mi moc líbí to, jak si dokáže Unrel 4ka hrát se světlem. Je krásně měkké a působé velice reálně.
Komunita
Cybotron
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Pěkný to je hlavně s přihlednutím na fakt, že venkovní prostory (exteriér) byl pro Unreal Engine doposud docela problém.
Komunita
elcig
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
líbí se mi že se to neleskne ale vypadá to reálně…
Komunita
karliczekk23
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
s takovýma texturama se mu to asi nikdy nepodaří
Host
Lukkys
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Co to je? Ty textury jsou v nějakém low res modu? Je to hnusné, pokud jde o geometrii a modely tak ty jsou pěkné, ale ty textury jsou hrozné.
Komunita
SamFisher
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
je to krásné, ale vývojáři s tím musí umět pracovat, aby to vypadalo takhle a ne jako Daylight…. .
Mr. Lolendo: Ta scéna z Unity je sice hezká, ale k reálnosti má teda hodně daleko.
Reálně to nikdy nebude vypadat když tam budou pořád rvat post-processing. Bez shaderu 5. 0 je snaha k ničemu. A proboha už by to chtělo standardně aspoň používat 4K textury. Je tu spousta technologií co předvedly hry jako RAGE (mega textury) a FUEL (členitost terénu) kde to jde udělat jednoduše a nenáročně.
Unity engin a uniengin teda předvádí mnohem hezčí věci.
[ odkaz ]
mě je jedno jestli to bude generovaný ze satelitu nebo ne. Hlavně že se to nebude lesknout jako v metal gear solid.
Ten terén nedělal v UE4, ale generoval a pak následovně upravil v nějakém SW s generací terénu. Z toho exportoval heightmap a aplikoval textury (asi také z toho generátoru) .
Edit:
Tak ty textury jsou scanovaný ze satelitu, proto taková kvalita…
Hlavně se mi moc líbí to, jak si dokáže Unrel 4ka hrát se světlem. Je krásně měkké a působé velice reálně.
Pěkné…
Pěkný to je hlavně s přihlednutím na fakt, že venkovní prostory (exteriér) byl pro Unreal Engine doposud docela problém.
líbí se mi že se to neleskne ale vypadá to reálně…
s takovýma texturama se mu to asi nikdy nepodaří
Co to je? Ty textury jsou v nějakém low res modu? Je to hnusné, pokud jde o geometrii a modely tak ty jsou pěkné, ale ty textury jsou hrozné.
je to krásné, ale vývojáři s tím musí umět pracovat, aby to vypadalo takhle a ne jako Daylight…. .