Bohemia Interactive vydalo zajímavou brožuru, která shrnuje základní informace o celém studiu. Dočteme se v ní o všech důležitých projektech, o historii studia, nechybí ani přehled jednotlivých sídel vývojářů a několik fotografií mj. z kanceláře Take On Mars a z loňské E3.
V brožuře, konkrétně na straně 23, se ale dočteme i jednu doteď neznámou informaci. Bohemia Interactive hodlá sjednotit engine Real Virtuality, na němž běží série Arma, Take On Helicopters a DayZ, s Enforce enginem, který pro změnu pohání Carrier Command a Take On Mars. Sjednocením obou enginů a jejich nástrojů má vzniknout jeden univerzální engine určený pro budoucí projekty.
V tuto chvíli je těžké říct, co z toho může vzniknout. Oba enginy jsou v tuto chvíli maximálně přizpůsobivé pro uživatelský obsah, ale jinak působí dost odlišně. Nicméně je docela dost možné, že tato snaha vede mimo jiné k vytvoření nějakého multiplatformního titulu.
Real Virtuality sice hnízdí na PC, ale Enforce byl původně vytvořen jako multiplatformní engine, ačkoliv je nyní využíván jen PC exkluzivitou Take On Mars. Vzpomeňte si také na odhalení PS4 a seznam partnerů Sony, v němž figurovalo i Bohemia Interactive.
Sjednocení enginů tak v tuto chvíli vyvolává jen samé otázky a je velmi nepravděpodobné, že bychom se v blízké době dočkali nějakých konkrétních odpovědí. Plány Bohemia Interactive na příští dva roky jsou plné záležitostí Army 3, DayZ a Take On Mars, takže tipujeme, že dříve než v roce 2016 výsledek sjednocení enginů neuvidíme. Zaručeně jde o časově náročnou záležitost.
Mimochodem, brožura také uvádí, že Arma Tactics, původně mobilní hra, která se později dočkala i verze pro PC, Mac a Linux, si najde cestu ještě na další platformy. Jmenovitě na Xbox Live a PlayStation Network.
MEN-X Tak mi vysvětli proč je CTI mod v Armě 3 nehratelný ?
Jéé hele, zase ten kec o dvou jádrech… -cpuCount=X … protože ty idioti zde zřejmě neuměj používat google …
IgypsyI Tak to máš smůlu …. Protože ty idioti prostě neudělaj podporu 4 jader
IgypsyI Bohemka a optimilizace nejdou do sebe už více jak 10let, pochybuji, že se na tom něco změní.
…doufam, že se jim podaří všechno pěkně zoptimalizovat…
Od Bohemky už nikdy nic. Děkuji…
Naivně jsem si chvilku myslel, že by sjednotily VBS a Armu, škoda, potom by to byl simulační nářez.
burcha: Právě jedinej hratelnej mod co tam maji je CTI od clanu -EUTW- maj to pro 50 lidí a umějí jedni z mála nastavit clienta tak že dostaneš aspon trochu slušný fps. Ale jinak je to fakt strašný jak špatně to jede ta hra
Anciabl A proto nemůže být arma 3 nikdy jak arma 2, jelikož v armě 3 nejde udělat CTI mod (kterej byl můj nejoblíbenější) kvůli tomuto problému takže Bohemko děkuji . .
Pokud To nepoběží na 4 jádrech tak si to můžou narvat do prdele vocasové