Flagship je nová real-time strategie od Urban Logic Games odehrávající se v budoucnosti, kdy lidé byli nuceni opustit své domovy a vydat se do celkem neznámého vesmíru. Nepodařilo se jim najít vhodný domov a navíc byla kompletně zničena Sluneční soustava. Přeživším tak nezbylo nic jiného než se s flotilou lodí vydat hledat nový domov někde jinde.
Hráč se stane velitelem celé flotily s úkolem prozkoumat vesmír a pokusit se najít novou planetu, kde by se dalo žít. Před vámi tak bude velké dobrodružství, kdy budete prozkoumávat celou galaxii a postupně dobývat jednotlivé světy.
Zajímavé na celé hře je to, že se bude odehrávat z pohledu první osoby. Vy jako velitel neopustíte svou loď, na můstku budete sledovat průběh bitvy prostřednictvím terminálu ve 2D. V tomto režimu budete rozdávat rozkazy svým jednotkám, zatímco hned vedle vás bude zuřit bitva. Tu budete moci vidět i z okna.
Flagship začal svůj život jako mobilní hra inspirovaná závěrečnou bitvou ve Star Trek 2: Wrath of Kahn. Kombinace různých faktorů nás ale přesvědčila vytvořit hru pro počítače s využitím Oculus Rift. Flagship nabídne velké bitvy a principy inspirované tituly jako Homeworld a Total Annihilation, vysvětlují autoři.
Flagship je ve vývoji pro PC (Windows), Mac a Linux s podporou Oculus Rift, hratelná bude i bez VR.
No vypadá to těžce jak patlanina sešívaná na koleni nějakým vietnamcem, těžko říct jaká bude umělá inteligence a jestli se to vůbec bude dát řadit mezi kvalitní strategie. Toho se bojim nejvíc, ale dokážu si představit, že kdyby si na tom dali fakt záležet a bylo to propracované třeba jak total war + ten oculus rift + kinect = sploosh [ odkaz ]
Haku: Protože design je na pre-alpha verzi to nejdůležitější
Aspoň cit pro design lodí by mohli mít, tohle je vážne směšný… Bitva mezi popelářskými loděmi…
Námět je dost zajímaví. Uvidíme jak to dopadne.
jako, chápu, že to je pre-alpha, ale s takovouhle grafikou si hru (převážně vesmírné bitvy) neužiju.
Jako. . myšlenka to je rozhodně zajímavá…