Giuseppe Nelva se rozhodl čtenářům webu Dualshockers ukázal jakou práci si britské studio Slightly Mad, kde pracuje i několik českých vývojářů, dalo s vizuálním poškozením aut.
Jak se sami můžete přesvědčit, vizuální poškození v Project Cars je na velmi dobré úrovni. Možná se dočkáme ještě drobný změn a vylepšení, hra je stále ve vývoji. Plná verze by měla dorazit na podzim letošního roku ve verzích pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Wii U a SteamOS.
Screenshoty pocházejí z PC verze na ultra nastavení. Bohužel si Nelva vybral nedokončenou trať.
Tak poškození jako v GTA IV to pořád není
To tiberian23 : Když máš nastaveno ve hře plné poškození tak to má vliv na fyziku.
No jasně Draper to vystihl. Spíš oškubaný než na bouraný. Nebo vyděl někdo devastovanou záď vozu a celá zadní osa s koly je ve svém původním nastavení ? . Pokud vím ta po masivní kolizi na záď jde kolo i kolikrát mimo nebo je pěkně vpasované až do kabiny. Ale tyhle auta jsou spíš opravdu oškubané jako slepice. . Takže úplně mimo.
Už jsem to kritizoval před pár měsíci. A pořád to vypadá, že autoři nikdy neviděli nabourané auto.
ty auta nevypadají bouraná ale spíš oškubaná
vypadá to hezky ale zajímá mě zda to bude mít vliv na fyziku auta a pojede se pak hůř, no a co je všude hezké a neponičené jsou kola a ty já bych rád ničil, třeba urvat zavěšení kola
to George522: S největší pravděpodobností jde o finální název.
Koukám, že skla dost vydrží
Proč nedělají reálnou deformaci aut v simulátorech. Já bych dal na výběr buď todle (plechy a škrábance) nebo něco jako burnout paradise kde po autě zbyde jenom hromada šrotu po při čelním nárazu. Doufám že se začne objevovat technologie z BeamNG v ostatních hrách.
Nelíbí se mi že se karbon muchlá jako kov a neláme se ale to bych chtěl moc. To tu ještě tak 4 roky nebude. I když to nemůže být tak náročný udělat trhající se mřížku a na ní dát texturu lomu ale zase by to bylo extrémně zabugované a nemožné to odladit
To by šlo