Trailer nám předvádí hloubku systému Nemesis, jednoho ze stěžejních prvků nové hry ze světa Lotr. Ukazuje, jak je statistika, vzhled a osobnost každého nepřítele odlišná od ostatních.
Middle-earth: Shadow of Mordor vyjde 7. října na PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One a PC.
Virus: Možná by to mohlo zachránit i kulhající příběh Neříkám že bude špatný ale je potřeba připravit se na vše
Já jsem spíše zvědav na pozadí příběhu. Ale jestli vážně Nemesis bude fungovat tak dobře, jak říkaj, tak je to jen velké plus.
Norbi001: Tak zaprvé si tě zapamatuje a za druhé je budeš moc ovládnout. Přišlo mi to jako taková normální kmenová ze začátku ovládneš slabší kousky a pak budeš postupovat k vůdcům. . Celkově ten systém vypadá hodně zajímavě mno
No distribujuje to u nás Cenega, tak na to seru …
No že tedy když někoho nezabiju hned, tak on si to tedy zapamatuje a příště ho bude těžší ho zabít. Že se na mě nasere ještě víc a změní taktiku dle toho, jak jsem s ním poprvé bojoval.
Norbi001: A jak si ho pochopil ?
Zdarvím. Mohl by mi někdo polopatě vysvětlit, jak tedy tento systém funguje? Nevím jestli jsem to pochopil tak, jak jsem to pochopit měl.
ThainDegu: Ten achievement by za to stál
Geralt z Rivie: Když za to bude achievment tak to jistě dokážu
ThainDegu: Kdyby si chtěl, tak bys to možná i dokázal.
Geralt z Rivie: Ta hra bude asi o tom jak porazit Saurana s jeho vlastní armádou
Nemesis je zajímavá, ale zajímá mě, jestli ve světě LOTR budou jen skřeti a nebo jestli tam budou osady a vesnice kde jsou lidi.