Phil Spencer, šéf divize Xboxu, potvrdil, že destrukční tech-demo zveřejněné letos v dubnu ukazuje prototyp real-time destrukce v připravované exkluzivitě Crackdown 3. Takzvaný Cloudgine, umožňující výpočty přes Xbox One cloud, tak umožní zajít dál, než se samotným hardwarem konzole.
Jak se můžete přesvědčit na videu, zatímco v offline módu se FPS při větším množství částic pohybují na opravdu šílených hodnotách, při cloudových výpočtech se snímkování drží na dokonale stabilní hranici a nabízí efektní podívanou, ze které by i Michaelovi Bayovi srdce zaplesalo.
Pokud bude destrukce vypadat v pokračování Crackdownu opravdu tak jako na videu, máme se opravdu na co těšit. Na druhou stranu je otázka, jak si vývojáři a potažmo Xbox One a samotná hra poradí s konzolemi bez připojení k internetu. Silně pochybujeme o tom, že by někdo snesl hraní při pěti snímcích za sekundu. Uvidíme v příštím roce.
Jasný, já jen narážim na to aby z toho nebyla jednorázová bubu akce.
Krom toho budou muset donutit studia aby to používala. S dnešním přístupem k novým technologiím a hlavně fyzice o tom dosti pochybují.
Spíš se to začne zneužívat na obyčejné věci a více se bude flinkat optimalizace
Je rozdil nechat obejkty ktere jsou uz nahrany na scene a udelat destrukcni model ktery se pocita v realnem case! ! ! ! Ty videa co tady daval Lolendo a dalsi jsou sice pekne ale nemaji zadnou vahu. Ta demonstace od MS ukaze jak se objek tristi na miliony kousku a na scene se objevuji nove a nove objekty u kterych se pocita mnoho veci jako je pozice, XYZ axes atd. . a to vse v realnem case. Tohle nemuzete srovnavat… Funkce jsou trosicku jine. . Docela verim ze v tom je budoucnost, ale musi to byt dobre optimalizovane a vymyslene
Tak cloud je dobrá věc, když se ti poláme počítač nebo ti někdo štípne noťas a uložil sis před tím soubory na cloudový úložiště, tak je můžeš odkudkoliv z mobilu nebo PC stáhnout, ale to mluvím o jiným cloudu.
Jinak pamatujete na tu situaci jak AMD mělo první karty s DX10 (10. 1) a všude po netu se nesly tyto videa?
[ odkaz ]
Roky uplynuly a je tu DX11 a ptám se. Kde to je ve hrách?
jn docela slušný Byl jsem na mobilu a videa jsem si nevšiml
Jinak mrkněte na tohle [ odkaz ]
Mr. Lolendo: Se podívej kolik částic má tohle a kolik Red Faction
Cloudem se MS oháněl už dávno. Co mě zarazí je jak je možné že na starých konzolách jede Red Faction: Armageddon. Do teď je ta destrukce nepřekonaná a to na všech platformách.
madquaker: Jiný řešení než neustálé připojení nejde jestli chcou tuhle destrukci.
Nevím proč furt reagujete na lukkyse je to nemocnej člověk
To musí být extrémně náročné na ping, ne? Nebo se to může počítat jakoby dopředu? Zajímalo by mě, jak se to zachová při výpadku / zhoršení odezvy – to se to nějak přepne za hry? Jinak bych to na své PS4 klidně uvítal, s internetem nemám nejmenší problém, tak proč ne?
Tak původně microsoft popisoval situaci u xbox one ze pujde jen o kosmetické efekty jako padající listí a tak a jakmile vam spadne připojeni tak ty listy proste zmizí. .
Anciabl: Ano logické to je, otázkou je, jaké bude finální řešení – online only nebo nějaký switch mezi tenchologiemi podle on/off line modu ?
Lukkys: "Já to nechápu. Oni udělají levné konzole s nízkým výkonem a doženou to tím, že postaví cloudové centrum za miliardy. Navíc je potřeba stabilní net, který není všude. A ještě to prezentují jako něco cool a super. Nechtěl bych hrát hru, která při výpadku netu poběží na 5 FPS, to je fakt hustý. "
Ano očividně to nechápeš správně, V tom videu vidíš, že se simuluje až 37 000 objektů, jejich rotace, pohyb po osach, dle enginem nastavených pravidel. A to vše musí vypočítat nějaké jádro. Nvidie má na to třeba PhysyX u grafáren. A i můj PC by měl problém simulovat 37K objektů buď s (core i7) , nebo s Nvidí 770GTX. Tady v tom videu demonstrují cloudový výpočet, co jsem pochopil všech herních zařízení (kteří nejspíš danou hru zrovna hrají) . Kdyby ta technologie nevyužívala sdílení výkonu, tak by to vypadalo jako na té první simulaci. Takhle si mohou dovolit mnohem víc. Akorát musíš být připojen k netu, což když to bude onlineovka tak ti to vadit snad ani nemusí.
Tak pokud to tak je tak ta hra bez netu ani nepůjde spustit to je snad logický ne
Jako technologie velice zajimave . . Ale doteď se zatim moc ne ukázaly. . Doufam ze to brzo prijde jsem na to opravdu zvedav. .
Pověření lidé v redakci by měli zvážit zda uživatel lukkys je pro tento web přínosem nebo mu spíše škodí.
Jinak k tématu, pokud se to MS opravdu povede bude to prima vylepšení. Zatím myslím ze to je spíše hudba budoucnosti ale why not. Sony úspěšně testuje PS Now a představila na E3 VR headset i s cenou takže je dobře že největší herní společnosti se snaží stále předhánět. Těžit z toho budou jen hráči