Aktualizace: Konec studia Airtight Games máme černé na bílém, zpráva o konci se objevila na oficiálním Twitteru.
,,Děkujeme všem fanouškům rodině, přátelům a kolegům, kteří nás podporovali za posledních 10 let“.
Zatím není známo, proč bylo studio Airtight Games zavřeno. Podle všeho za to mohou finanční problémy, v lednu musela firma propustit 14 zaměstnanců.
Původní zpráva
Poněkud nečekané, autoři detektivky Murdered: Soul Suspect (recenze 6/10), která vyšla teprve 3. června 2014, si musejí hledat novou práci. Americké studio Airtight Games bylo podle všeho zavřeno, kanceláře vyklizeny a začal se rozprodávat majetek.
Informuje o tom redaktor GeekWire, jenž navštívil kanceláře tvůrčího celku v Redmondu, kde na něj čekala informace, že studio se zavírá. Na stole v kancelářích se dokonce povalují E3 ocenění.
Kromě Murdered pracovali Airtight na Dark Void pro Capcom a podíleli se na Quantum Conundrum. Studio bylo založeno před deseti lety skupinou herních veteránů stojící za Xbox titulem Crimson Skies: High Road to Revenge.
ale ja nemam rad hrani na mobilu… maximalne tak 2048, solitaire a Gurk
Je to škoda páč ta hra byla parádní žýádná další tuctová střílečka nebo rpg kterých je dneska plno, ale originální značka. Holt tam asi bylo moc málo střílení do všeho co se hejbe.
Ty mašiny asi prodávali bez disků co?
Mr. Lolendo – jojo dnes je to v mobilních aplikacich a hrách.
Chepa: takéto správy ťa nesmie odradiť. Čo to znamena? Že by si to mohol robiť a dobre. PS: nehádžem tu machrov len konštatujem
to: Chepa
Dnes bych šel jen do vývoje na android a iOS. Takovej Deus Ex the fall je na všem úplné dneska.
Chepa: No ja len že vývojari nejsú nijak vynimečný…
Ale já to vím, nepoučuj mě o živote pls
si kazdej mysli, ze bude jak s GTA rejzovat. .
Chepa: tak je to všade v živote raz sa darí potom zas né. .
Všechny tyhle bankroty co se těmto studiím stavají mě jen utvrzuje v tom, že herní vývojáři to nemaj růžový. A asi bych to nechtěl dělat.
Hra měla zajímavý nápad a skvělou atmosféru, boužel ale mizernou hratelnost….
Škoda – těšil jsem se na Quantum Connodrum 2 (prý to Airtight Games už plánovalo) . Hold si vzali větší soustu než dokázali strávit.
Mne sa ich hra pacila. Dobry napad, zaujimavy pribeh. Hratelnost bola sice len aby bolo, ale bola to dobra hra.
DejfCold: Nač tým narážaš?