Hackerská akce Watch Dogs vyšla před čtyřmi měsíci a hráči dávali na jeho své menší i větší zklamání. Při prezentacích působila hra úplně jinak, Ubisoft se pyšnil, že vytváří nevídanou hru, která zaujme nejen svým zpracováním, ale rovněž možnostmi. Je pravda, že hackování pomocí mobilního telefonu působilo ve hře dobrým dojmem, i když bylo dost jednoduché a primitivní. Viceprezident Ubisoft Montreal, Lionel Raynaud, se nově o celé situaci vyjádřil a CVG prozradil, že to byl pouze první pokus. Pokračování Watch Dogs podle jeho slov bude radikálně odlišné.
Přijetí a názory na Watch Dogs byly podle něho dost blízko prvnímu Assassin’s Creed.
,,Měli jsme hodně chyb v hratelnosti, kdy se velmi často opakovaly stejné úkoly/mise a celkově mohli hráči pocítit, že šlo o první pokus s experimentováním. V té době tam byl potenciál, ale nevěděli jsme, že se z toho může stát taková série jakou je dnes,“ řekl Raynaud o Assassin’s Creed na úvod, aby následně navázal na Watch Dogs.
,,Stejné je to s Watch Dogs. Bylo obtížné vytvořit všechno na správné úrovni, což byl důvod, proč jsme si vzali více času. Čas navíc byl rozhodně užitečný. Umožnilo nám to vydat hru bez kompromisů a udělat vše co jsme chtěli. Některé části jsme si nechali do pokračování. Šlo o ty, které podle nás nezapadaly do příběhu a celkově do hry.“
Dalo by se říci, že v Ubisoftu jsou z Watch Dogs spokojeni, vidí nedostatky, stejně tak věci, které se jim povedly. Potencionální pokračování, kterého se jistě za pár let dočkáme, má těžit z prvního dílu (vylepšit věci, které fungovaly) a zároveň eliminovat chyby a přinést velké změny. Mluví se kupříkladu o příběhu, který nebude tak naskriptovaný.
M! tjTomáš Otáhal: Já ani nevím Asi jsem v tom cítil trošku ironie
ThainDegu: však v komentáři je chválím za dobrej pokus. Ty jsi to pochopil jinak?
Já hru přestal hrát kvůli hratelnosti. Například auta. Nemůžete udělat městskou akci založenou na přepravování autem a mít tak příšerný jízdní model. Ozkoušeno jak na klávesnici tak na XOne.
Jinak, jestli jsou si vědomi svých chyb, tak proč je neopraví? Vždyť optimalizace je největší chybou téhle hry a kolik času jim zabere udělat patch, který ji opravuje? Moc ne.
M! tjTomáš Otáhal: A to sem myslel že se ti ta hra hodně líbila
pokus masírován nekonečným seriálem traileru a inkasování tučného honoráře. Dobrej pokus.
ak to bol pokus, nemali za to pytat take peniaze cize sa priznali ze vedome okradli hracov, s hrou ktora bola iba pokus a ktoru prezentovali ako nieco ine
Ardis zrovna ten Activision se pořád drží zuby nehty, to jen Electronci Arts a Ubosift už jsou v prdeli. Jenže na ten Activision taky jedou dojde.
Popravde me hra vubec nevzala. hrani na xboxe 360. po hrani GTA V a assassins black flag jsem cekal jeste neco lepsiho a to se nedostavilo. hra na me dela dojem spehovani lidi a lezeni do jejich soukromi a to je mi proti srsti. ja bych nechtel aby nekdo cizi lezl do meho soukromeho zivota. je to ale jen hra
Ale co se optimalizace na PC týče, tak si nemají Rockstar s Ubisoftem co vyčítat. Snad se ze svých chyb poučí, ale moc tomu nevěřím.
Hmmm, čím to asi bude, že společnosti jako Ubisoft, EA nebo Activision pomalu, ale jistě upadají, zatímco Rockstar, CD Projekt, Paradox atd… stoupají a stoupají? ….
Ubisoft mele hubou zatímco rockstar maká. Jako vždy
Tolik facepalmů sem při čtení jednoho článku ještě neudělal.
Práší se jim hezky od huby
sice UBI nevěřím ani slovo, ale pokud bych přistoupil na tu jejich hru a mazání medu kolem huby tak sem teda zvědavý co si pro nás přichystají za nějaké 2-3 (popř. ideálně 4) roky… a ať si mě nepřejí jestli to vyjde na jaře 2015, tím by u mě nadobro skončili