Japonští vývojáři ze studia From Software jsou známí tím, že své tituly obohacují o extrémní obtížnost, kterou u žádné současné hry jen tak nenajdete. Bylo to tak u Demon’s Souls, u obou dílů Dark Souls a bude to tak i u nejnovějšího počinu Bloodborne, vycházející exkluzivně na PlayStation 4.
A proč si jsme tak jisti? Na výstavě PAX a nedávno skončené Tokyo Game Show byla demoverze Bloodborne volně k vyzkoušení. Během výstavy PAX si demo zahrálo kolem 3500 návštěvníků a pokořit ho dokázalo jen 20 z nich. Podobné to bylo i na TGS, kde si hru zahrálo 1250 lidí. Na konec se dostalo ale pouhých 40 z nich. Takže obtížnost znovu bude tím hlavním lákadlem, proč si hru od From Software pořídit.
Pokud jste si užívali obtížné souboje, které jste museli u Demon’s Souls či Dark Souls častokrát opakovat, tak Bloodborne by rozhodně ve vaší sbírce chybět neměl. Datum vydání je stanoveno na příští rok.
Lincoln: No myslím si, že to bude ještě chvíli trvat, než si Bloodborne zahraju. PS4 plánuju koupit až někdy během příštího roku, spíš v jeho první polovině. Ale co jsem z Bloodborne zatím viděl, tak to bude určitě o něco strašidelnější.
Zack: Tyhle hry jsou predevsim o vyzve a o sebezdokonalovani, pokud s tim mas problem, tak se jim vyhni obloukem a uzij si realneho stresu v tvem zivote.
Mr. Triboni: Tak pak dej vědět
dopiatepetr: No to si myslím! Hlavně v noci a se sluchátkama to musí být masakr a tohle? Ou jé. To bude nálož Až to zahraješ, tak porovnej a dej mi vědět )
Lincoln: Tohle právě musíš hrát hlavně v noci a na sluchátka. Takto jsem hrál i první Dark Souls a zejména v těch úvodních lokacích ta atmosféra byla vážně dosti děsivá.
Lincoln: Challenge accepted
Dark Souls je obtízný, ale není děsivý, ale tohle? Tohle je fakt hodně solidní! Tohle v noci asi hrát nikdo nebude
Zacku buď v klidu tvoje máma už mi to pere
Aha takze protože se neradi stresujem u her tak to znamena že jsme rozmazlené decka ? To ty jsi nejaký zakomplexovaný magor který to vidí takhle
Zrovna level design mi přijde po prvních pár lokacích dost strašnej. Hlavně mě bere ta hratelnost a to, jak vás hra láká k tomu, abyste to i přes smrti pořád zkoušeli dál a dál
Jednička byla sice po nějaké době lehčí jak druhej díl, za to mnohem lepší co se týká náplně. Dvojka se mi strasne libila a libí, ale ti bosové sou tak nudní + ten skvělej level design z jedničky tam není.
Triboni: záleží jak to bereš, jednička vlastně byla demons souls a to vyšlo exkluzivně pro ps3 a tohle bude spíš volné pokračování demons než dark.
To jsem tady jedinej, kterému připadá dvojka těžší a jednička nejlehčí.
John. malik – No dobrý, tak sis tady na chvilku pohonil, a az budeš chtít preprát spodky, nezapomen říct mamince.
musim mít
Jasná koupě.