Po vydání nové generace konzolí se neustále mluví o jejich výkonu. Spousta her běží pouze při 30 snímcích za sekundu, což hráčům vadí. Dnes jsme se dozvěděli, že připravovaná bláznivá akce Sunset Overdrive od Insomniac Games poběží pouze v rozlišení 900p při 30fps.
,,Vývojáři, kteří nepoužívají Kinect, mohou využít mírného zvýšení výkonu procesoru konzole Xbox One. Sunset Overdrive posouvá hranice v počtu nepřátel na obrazovce. Bylo tak pro nás nevyhnutelné, abychom měli více CPU výkonu na fyziku, navigaci a umělou inteligenci,“ uvedl šéf studia Ted Price pro IGN.
,,Sunset Overdrive běží nativně v rozlišení 900p při 30fps. Rozhodli jsme se pro 900p, protože jsme chtěli větší úroveň detailů při akci. Máme rovněž velké město, v němž se můžete volně pohybovat.“
Jinými slovy se Insomniac Games rozhodli obětovat rozlišení a snímky za sekundu, aby mohla akce Sunset Overdrive nabídnout na obrazovce větší počet nepřátel, větší a detailnější město, stejně tak lepší fyziku, navigaci a AI. Jak to dopadne, zjistíme 31. října.
Co se týče možného pokračování, to není vyloučeno. ,,Rozhodně chceme, aby se naše značka nadále rozvíjela. Jde o hru, z které jsme nadšeni jak my, tak Microsoft. Zejména pak z velmi odlišného pohledu na apokalypsu, společnost a postavy.“
Sunset Overdrive podle jeho slov je hrou, jež porušuje spoustu pravidel a otevřený svět je prezentován úplně jiným způsobem, než byl v minulosti ve hrách.
Pokud jste se o Sunset Overdrive zatím moc nezajímali, tak věnujte pozornost následujícímu textu. Hra se odehrává roku 2027 ve fiktivním městě nazvaném Sunset City. Kontaminovaný energeťák změnil většinu populace na toxické mutanty. Pro mnoho lidí je to konec světa, pro vás však splněný sen. Váš šéf? Pod drnem. Vaše stará práce? Fuč! Udělejte z masivního otevřeného světa vaše taktické hřiště. Grindujte, skákejte a běhejte po zdech napříč městem a vychutnejte si arsenál ničivých, nekonvenčních zbraní. Díky hyperobratnosti, unikátním zbraním a upravitelným schopnostem přepisuje Sunset Overdrive pravidla tradičních stříleček a přináší výbušné, stylové a totálně nové dobrodružství.
Příběh hry začíná tím, že mega-korporace Fizzco představuje veřejnosti svůj nový energetický nápoj: Overcharge Delirium XT. Avšak… Nápoj byl na trh dodán předčasně kvůli zisku. Většina konzumentů se po ochutnání změnila na různé mutanty, jimž se také říká „OD’d“ (předávkování). Město v karanténě se mění v chaotickou, mutanty zamořenou hustapokalypsu. Brzy zjistíte, že celoživotní hraní videoher, sledování akčních filmů a čtení komiksů vám dává znalosti, díky nimž se z vás stane hrdina, kterého Sunset City zoufale potřebuje.
Jezovky oci
Ilumpu: Já a rodiče si nejsme rovní a nikdy nebudeme, jelikož to jsou moji rodiče, ale s kreténem, kterej se povyšuje nad ostatní, myslí si bůh ví jak je chytrej a rozhazuje tu moudra přečtený z wikipedie si můžu mluvit jak chci, napsal nebo i řekl bych to každýmu bez ohledu na to kolik by mu bylo. . Na tvůj věk mi tahle hláška o husách přijde docela trapná. To jsem slýchával od učitelky na základce, který bylo 70 . . Směsice urážek… ty můžeš říkat, že někdo čte jen jeden příspěvek, když jsi očividně sám přečetl jen jednu větu z toho co jsem psal. . konverzace nezačínala slovem kretén, ale "Tak ty jsi jinej kretén" To jsou čtyři slova předtím. To že jsem tě nazval kreténem mělo význam, protože ses v tom příspěvku tak choval. . To že to nedokážeš přijmout už je tvůj problém. . A to co jsem psal po tom už nebylo mířený na tebe hovádko Na tebe konkrétně směřoval jen ten kretén
MORTHSIR: Prej pasťák, tak ty jsi dobrej, napíšu dvě, tři sprostý slova a mám slovník ala pasťák. .
60fps by u takejto hry bolo plytvanie vykonom kamo tato hra je akcna, rychla, zabavna, a 60 fps by bolo plytvanie cize u ryhclej akcnej hry radsej mensi framerate boze to uz aj u pomalsej fify mi vadilo 30 fps ked som to hral u kamosa, bud si nikdy viac ako 30 fps nezazil, alebo neviem to ze to je plytvanie si mozes hovorit pri nejakej strategii, alebo sachoch ale ja to chapem, ked som este haval WoT bolo tam par ludi co si to isli na 12fps, a bolo im to jedno, sice boli pri miereni pomalsi nez vsetci ostatni, ale boli stastni ze to hraju, kludne si brzdite pokrok, a nechajte vyvojarov lockovat vsetky hry na 30fps alebo rovno na filmovych 24 nech to daju ale je to jedno, nech si kazdy kupi co mu vyhovuje, niekomu staci fabia s par konmi, niekto ma rad sportiak, ano mozme mu povedat naco ti je v meste 400 koni ale pokial ten pocit nezazil nepochopi
Je celkem smutný sledovat tuto diskuzi. Sunset Overdrive nikdo z Vás vlastně ani nehrál a už tady padají verdikty, jak se hra bude lagovat, jak hra bude nehratelná apod. Z toho co jsem zatím viděl, tak hra vypadá parádně. Nevím, jestli by mě taková hra bavila, když bych ji hrál jen sám, ale společně s přáteli by to mohl být pěkný punk. A jestli tato hra poběží v 900p a nebo 1080p mě vůbec netrápí. Je celkem rozdíl hrát na pc a zírat 30 cm od monitoru, nebo hrát 2 metry od TV. Jestli s tím má někdo problém, tak co je mi do toho. Vy si to prostě jen nezahrajete, tak proč máte potřebu všem neustále dokazovat, jak je pc master race lepší než konzole.
Podívejte se na takovou Forzu Horizon 2, která beží sice v 1080p, ale je uzamknutá také na 30 FPS. Mohl jsem si vyzkoušet demo a byl jsem nadšený. Jednoznačně úžasně vypadající závodní hra, zasazená do open world světa. Ostatně Miky Vám tu hru podrobně zrecenzoval zde na Zingu. Ona ta hra je snad nehratelná? Ona se skutečně laguje a FPS dropuje pod 25 snímků? Každý je tady chytrý a snaží se všechny přesvědčit, že jen jeho názor je ten správný, přitom si nikdy na Xbox One žádnou hru vlastně ani nezahrál.
ThainDegu: Ohledně peněz jsou to stále jen spekulace. A navíc on i ten Watch Dogs nebíral zase tak valné hodnocení. Ano sice na konci je 8/10, ale v tom textu nahoře se píše co vše není a je odladěné a podle toho se musíme rozhodnout ne podle čísla na konci hlavní je info ne číslo.
FranCop: Samozřejmě. Problém je občas ale ten že vyjde nekvalitní hra které recenzenti z neznámých důvodů (dostanou cash) nasolí vysoká čísla i přesto že si je prostě nezaslouží. Jasným příkladem je třeba Watch Dogs. Ta hra měla na začátku tak velké porodní bolesti ale i přesto dostávala všude na offiko stránkách 8-10. Ted třeba vyšel Shadow of Mordor a jen jeden web šel proti proudu zbytek zůstal zas na veselé AAA vlně která říká velké tituly si zaslouží velká čísla
ThainDegu: Jistěže mají fungovat jako opěrný bod, ale jestli chcete co nejpřesnější popis co máš očekávat, tak si těch recenzí musíte přečíst více a ne jen jednu.
darkramm88: Nevím jak ty. Ale já jsem již několik let spokojeně zadaný ty husičko. Reagoval jsem jen a tvůj ubohý vtip. Já vím občas zapomínám že jsi hrdina PS komunity tady na Zingu : P Tvé komentáře mají celkem jasný směr…
FranCop: Na recenzenty se poslední dobou nadává hlavně z toho důvodu že dávají hodně ale hodně nadstavené recenze Jistě nikdo se tím nemusí řídit ale pro zákazníka by jejich recenze měla sloužit jako orientační bod Jaký by měli jinak officialní recenze smysl ?
ThainDegu: Nechci tě rozesmát, ale to hodnocení měl být jen příklad klidně tam mohlo být 10/10 a na recenzenty se nadává pořád, přestože nikdo neříka, že se jejich hodnocením musíte řídit.
darkramm88: Ty si ale vtipný…. .
No aspoň, že už tu nikdo nepíše kraviny, jako že lidské oko nevidí víc jak 24 FPS, aspoň někam se to posunulo.
Koukám že naši (někteří) místní nerdici opět zvrací na hru kterou ani nehráli maximálně viděli trailer. Ale to magické 900/30 je jako červená plachta pro býka
Už vím proč většina z vás je sama a holku viděla možná tak v zaklínači (k hromadné ejakulaci u každé fotky triss bo jak se ta cubka jmenuje) pac když se vás holka zeptá co máte rádi nebo co je pro vás v životě důležité vaše odpověď je 1080/60:-D to uteče každá
FranCop: Hmmm 9 z 10 a hate na recenzeta kvůli grafice…. Nechtěj mě rozesmát. Většinou když už se hate dělá tak je to kvůli přemrštěnému hodnocení sračkoznímu titulu což je hodně častý děj popřípadě špatnému story…
Já jako nechci rýpat, ale není to tak dlouho co drtivá většina her jela při 30 snímcích. To vás taky všechny bolela hlava a nic jste nehráli nebo co? ? Do teď to nikomu moc nevadilo, ale teď jak přišel nex-gen a začalo se pomalu mluvit o standartu 1080p a 60 fps, tak najednou všichni brečí, že všechno co je pod 1080p a 60 snímků je šunt a nedá se to hrát a je to špatná hra a to o tom prosím hovoří ještě před tím aniž by to sami vyzkoušely. A pak se nestačí divit tomu, že třeba ta "špatná" hra dostala hodnocení 9/10, přestože podle nich to byl největší šmejd. A pak ještě vyvolají nepředstavitelný hate na recenzenta, co si to sakra dovoluje, dát graficky podřadné hře výborné hodnocení.
Však já vím co chceš. Větší frame rate znaméná menší delay v ovládání. A ta hlava tě bolí z toho většího zpoždění? Určitě? Nemáš nízký refresh rate na monitoru Tys mi ale neodpověděl na žádnou z otázek. Každopádně teď musím vzít 3 970ky do sli abych měl lepší mašinu než ty. Btw: Nebo ses chtěl bavit o tom že víc snímků za sekundu znamená plynulejší pohyb?