Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
Rakebey
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Chtělo by to styl DAO tam to bylo temné ne jak tu vše co nejsvětlejší.
Komunita
Lišák
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Itr33: Podobné pohledu do slunce. Snad půjde vypnout bloom a pohrát si a barvami.
Komunita
Rakebey
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
špatně se na to kouká šíleně moc pestrá paleta barev vůbec nevím jak to vydržím hrát…
Komunita
Lišák
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
cebo: O otevřený svět ve stylu TES série atd. nepůjde. Bude prý rozkouskován na několik poměrně velkých lokací.
Komunita
cebo
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Má být v DA otevřený svět nebo alespoň nějaká volnost pohybu? protože co jsem zatím viděl, tak to vypadá na takové trochu větší koridory jako v DA2…
Komunita
kiara7777
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
DA: O na Originu ZDARMA!
Komunita
kiara7777
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Tady jsou ještě nějaké další videa, a až na lítající skály a Varrikovy salta to vypadá dobře :
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
DAI vypadá dobře, grafika je hezká, jen na mě trochu kýčovitá, to je ale subjektivní názor. Bojím se jiných věcí, třeba "mizejících" hrdinů (a tedy i ztrátu hláškování postav mezi sebou) , podivného soubojového systému (video s drakem který v podstatě jen stál jak socha a všichni do něj bušili, to by bylo zlé kdyby to tak zůstalo i ve finální hře) , nemastní neslaní partáci (podle prozatimních informací) , nevím, nevím do předobjednávky určitě nejdu.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Už mám dost gameplayů a trailerů, už to chci mít na disku D co nejdřív sakra
Host
Jsem zpět
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
pajmič má to podobně čili úplně jinak, kýč to samozřejmě je a lituji všechny, kteří to nevidí a kochají se touhle příšernosti….
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jsem zpět: le no tak. Už jsme zase u téma "kýč"? Je to tvůj subjektivní názor. Neberu ti ho. Toto je demokratický stát, tedy já tvůj názor musím respektovat.
Kotor tým (založen v Edmontonu 2002) jako pobočka zabývající se sci-fi tématikou. Jádrem týmu pánové: Hudson, Karpyshyn, Watamaniuk, Ohlen, Watts, Falkner. Čtyři z nich jsou stále v oběhu.
Ohlen je vůbec první level designér BW (časy kdy ve studiu bylo 5 lidí) ted je Game Designerem v BW Austin.
Dragon Age tým to má podobné. Dost lidí zůstalo: Darrah, Gaider, Laidlaw, Rhodes.
Komunita
Big Boss
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
pajmič to se pleteš hlavní producenti Kotoru už tam dávnou nejsou a ti ostatní už vyrábějí kýče ve stylu Mass Effect, poslední slušná hra byla Origins, vše ostatní je plevel pro casualní publikum…
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jsem zpět: V jedné věci jste naprosto mimo pane. Jádro týmu pracující na DAI jsou stále lidé, kteří v minulosti pracovali na prvních Baldurs Gate. Kotor zase pro změnu dělal tým Mass Effectu. Otázka vkusu je velice subjektivní téma, o kterém by jsme se tady mohli bezcílně dohadovat dlouho. Mě osobně ten lehce cartoon styl nevadí. Podle mě je to způsobeno stylem nasvícení než základní baletou barev. Změna enginu=nevyhnutelná změna stylu.
Vedle toho prostředí je detailní, textury ve vysokém rozlišení. Nejlépe vypadající hra, jakou kdy BW vytvořilo.
A taky mě štve, že neukážou PC UI. V jednom kuse slyšim jak to hrajou na PC s XBONE ovladačem. Logic? Fuck it
Komunita
Big Boss
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Chtělo by to styl DAO tam to bylo temné ne jak tu vše co nejsvětlejší.
Itr33: Podobné pohledu do slunce. Snad půjde vypnout bloom a pohrát si a barvami.
špatně se na to kouká šíleně moc pestrá paleta barev vůbec nevím jak to vydržím hrát…
cebo: O otevřený svět ve stylu TES série atd. nepůjde. Bude prý rozkouskován na několik poměrně velkých lokací.
Má být v DA otevřený svět nebo alespoň nějaká volnost pohybu? protože co jsem zatím viděl, tak to vypadá na takové trochu větší koridory jako v DA2…
DA: O na Originu ZDARMA!
Tady jsou ještě nějaké další videa, a až na lítající skály a Varrikovy salta to vypadá dobře :
[ odkaz ]
[ odkaz ]
[ odkaz ]
DAI vypadá dobře, grafika je hezká, jen na mě trochu kýčovitá, to je ale subjektivní názor. Bojím se jiných věcí, třeba "mizejících" hrdinů (a tedy i ztrátu hláškování postav mezi sebou) , podivného soubojového systému (video s drakem který v podstatě jen stál jak socha a všichni do něj bušili, to by bylo zlé kdyby to tak zůstalo i ve finální hře) , nemastní neslaní partáci (podle prozatimních informací) , nevím, nevím do předobjednávky určitě nejdu.
Už mám dost gameplayů a trailerů, už to chci mít na disku D co nejdřív sakra
pajmič má to podobně čili úplně jinak, kýč to samozřejmě je a lituji všechny, kteří to nevidí a kochají se touhle příšernosti….
Jsem zpět: le no tak. Už jsme zase u téma "kýč"? Je to tvůj subjektivní názor. Neberu ti ho. Toto je demokratický stát, tedy já tvůj názor musím respektovat.
Kotor tým (založen v Edmontonu 2002) jako pobočka zabývající se sci-fi tématikou. Jádrem týmu pánové: Hudson, Karpyshyn, Watamaniuk, Ohlen, Watts, Falkner. Čtyři z nich jsou stále v oběhu.
Ohlen je vůbec první level designér BW (časy kdy ve studiu bylo 5 lidí) ted je Game Designerem v BW Austin.
Dragon Age tým to má podobné. Dost lidí zůstalo: Darrah, Gaider, Laidlaw, Rhodes.
PC UI : [ odkaz ]
pajmič to se pleteš hlavní producenti Kotoru už tam dávnou nejsou a ti ostatní už vyrábějí kýče ve stylu Mass Effect, poslední slušná hra byla Origins, vše ostatní je plevel pro casualní publikum…
Jsem zpět: V jedné věci jste naprosto mimo pane. Jádro týmu pracující na DAI jsou stále lidé, kteří v minulosti pracovali na prvních Baldurs Gate. Kotor zase pro změnu dělal tým Mass Effectu. Otázka vkusu je velice subjektivní téma, o kterém by jsme se tady mohli bezcílně dohadovat dlouho. Mě osobně ten lehce cartoon styl nevadí. Podle mě je to způsobeno stylem nasvícení než základní baletou barev. Změna enginu=nevyhnutelná změna stylu.
Vedle toho prostředí je detailní, textury ve vysokém rozlišení. Nejlépe vypadající hra, jakou kdy BW vytvořilo.
A taky mě štve, že neukážou PC UI. V jednom kuse slyšim jak to hrajou na PC s XBONE ovladačem. Logic? Fuck it
Vypadá to dobře, už se těším !