Děsivá, tajuplná, surreálná hra z první osoby, ve které se vžijeme do role kurátora záhadného divadla The Equinox a našim úkolem je vylepšit práci našich tří bavičů – umělce Marisola, filmaře Averyho Arnaulta a hudebníka Manyho Emberse. Tak se dá popsat Black Glove od bývalých členů Irrational Games, kteří stáli za zrodem prvního dílu a posledního Infinite a kteří se snaží svůj projekt prosadit na Kickstarteru.
Nečekejte žádnou střílečku, nebo lineární hru. Black Glove je otevřená hra, která jen čeká na vaše rozhodnutí. Můžete vejít do náhodných dveří a chodeb, které jsou pod vlivem snové logiky, dírami ve vesmíru nebo rentgenovým zářením.
V každé místnosti najdete speciální interakci nebo hru, kterou když zdoláte, můžete změnit minulost jednoho z pracovníků do několika podob. Díky tomu se může stát, že bude bavič ovlivněn 8-bitovými hrami, pop artem z 60. let, komiksy s vesmírnou tématikou, anime, cyberpunkem, nízkým rozpočtem anebo béčkovými filmy. Podle tvůrců je volba zcela na vás.
Hra je údajně navržená tak, abychom jí mohli hrát znovu a znovu a znovu a stále prožívat jiné věci. Takový projekt si bezesporu zaslouží podporu. Black Glove bychom se měli dočkat v druhé polovině roku 2015 pro PC s možností vydáním na další konzole.
Za upozornění děkujeme uživateli Marigold.
Vypadá to opravdu originálně ale zatím to moc neoslovilo. Je to ale dost slušné na to, aby to zůstalo v hledáčku. Přeci jen ty "různé možnosti". To jsme už slyšeli tolikrát.
Hezký příklad hry, která je tak umělecká a originální, že vlastně nevím jestli by mě to vůbec bavilo To je tak přeplácaný, že mě to spíš odpuzuje…
Ta rukavice je teda psycho… Stylisticky je to skvělý, má to parádní atmosféru, ale bojim se, že to prostě bude stát za hovno!
To mi připomnělo server v Garrys modu kde bylo kino a promítali se filmy
Rádo se stalo. Musím říct, že u mne se zatím koná spíše drobné zaujetí než obrovské nadšení. Každopádně myšlenka je to vskutku zajímavá a originální. Už jen kvůli týmu, který za hrou stojí se ji určitě vyplatí sledovat. Za všechny bych zmínil např. Robba Waterse, který svými návrhy vdechl život téměř všem podstatným protagonistům/antagonistům Bioshocku a Bioshocku Infinite. Doufám a věřím, že tento projekt dostane na Kickstarteru zelenou. Ohledně data vydání (druhá polovina – závěr roku 2015) bych si však dovolil býti poměrně skeptický. To se mi zdá jako hodně optimistická představa, ale uvidíme.
Pořád mezi námi ale snaží se nejspíš pro opak.
ze by me to z traileru nejak uchvatilo, to fakt ne…