Oblíbili jste si nějakou sérii od Capcomu a těšíte se na další díl? Potom doufejte, že se posledního dílu prodají minimálně dva miliony kusů. V opačném případě je dost pravděpodobné, že pokračování jen tak nebude. Capcom totiž požaduje, aby jejich hra prodala alespoň dva miliony kusů.
,,Pokud se neprodá nějaké hry přes dva miliony kusů, tak budeme muset stopnout všechny plány na pokračování. Znamenalo by to, že jsme nebyli dostatečně schopni. V takovém případě můžeme udělat akorát to, že budeme přemýšlet, z čeho se můžeme poučit, abychom to aplikovali do dalšího titulu,“ řekl producent Yoshinori Ono z Capcomu v rozhovoru pro Famitsu.
Pokračování Resident Evil nebo Street Fighter je jisté. Otazník zatím visí nad dalším Devil May Cry, Lost Planet, Dragon‘s Dogma a Dead Rising. Poslední díly z těchto sérií si nevedly moc dobře a zatím se nedostaly na požadovanou hranici.
Tak to je onco, omlouvam se za nedorozumeni, ten Evil Eye to byl, dlouho jsem to nehral, ta, mam v tom gulas
No to jsem myslel ze o tom mluví než řekl ze je to ten kyklop, ten se jmenuje condemned gorecyclops
MORTHSIR: Pro vstup na Bitterblack Isle se doporučuje být alespoň na 50 levelu. Tím nechci říci že by to nešlo projet i na nižším, ale bude to dost hraničit se sebetrýzněním. Ono to je dost na hranici už s tím 50 levelem.
Jinak podle tvého popisu (obřího oka s mlhovinou) jsem taky myslel že máš na mysli Evil Eye. [ odkaz ]
já myslel že myslíš tu gulu s chapadlama já byl o dost víš a stejně jsem vlezl do toho tunelu a střílel do něj longbowem protože na mě nemohl, a to jsem se musel trefovat tou nejsilnější střelou co ti ubere celou staminu do oka a trvalo to asi tak 20 minut
Rappix: Chapes to dobre Jsem teprve lvl 34…. .
hRDLA: Toho kyklopa myslim Katastrofa !
já jí potkal ale utekla měl jsem tu hru dohranou asi 2x a při třetím PT jsem se teprv dostal do finální části těch ostrovů a to ani nemluvím o tom jak jsem zabíjel toho obřího kyklopa
MORTHSIR: Počkat, počkat. Chápu dobře že hru ještě nehraješ moc dlouho ale už jsi odplul na Bitterblack Isle? Tak to tedy hodně štěstí.
Už jsi potkal Smrt? To je teprve fatální nepřítel.
hRDLA: No jo, ale ja bych ho chtel mit uz zkrku…smejda Nechce se mi opoustet ten ostrov, nebo lokaci
Když ti nejde zabít boss, přijď až budeš vyšší level tak o jeden playthrough víc to se mi osvědčilo
Rappix: Ty mne ale delas chute, sice nejsem nejak daleko, ale urcite do toho zas vlitnu Mimochodem jak sejmu toho bosse (obri oko) co vypousti tu mlhovinu? YT videa me moc nepomohla
Malasnikov: Možná jsi jen nezvolil zrovna příhodný styl hraní, tak tě hra přestala bavit.
Itemů je ve hře opravdu hodně a sbírat všechno co člověk vidí není v DD zrovna vhodný postup. Obzvlášť když je ve hře vše provázané se vším a váha postavy má docela velký vliv na hratelnost.
Úkoly mají podle mě docela rostoucí tendenci co se zajímavosti týče, i když i zde se tvůrci samozřejmě nevyhli několika typickým klišé. Dost úkolů je ale velmi originálních a mají několik postupů řešení vedoucí k několika závěrům (například infiltrace do kmene amazonek s mužskou postavou) . Navíc se nebojím nazvat strom questů který ve hře je za geniální. Různá zakončení úkolů mají různý vliv na následující úkoly, takže není problém si nějakou chybou třeba uzamknout celou linii questů.
Co se týče zobrazování úkolů na mapě, tak ne vždy je zcela zřejmé kam se má jít a co se má dělat. To ale není chyba hry, nýbrž hráče. Pokud člověk není zrovna zdatný angličtinář tak může mít se hrou problém, ale ve hře je vše dost podrobně vysvětleno. Vodítka kam jít jsou například v rozhovorech s NPC postavami. Hra navíc podporuje jednu skvělou featuru a sice že pawni mají vlastní paměť a pamatují si co už zažili. Takže není problém si najmout pawna který některou část hry již prošel s jiným hráčem a prostě ho požádat aby vás na dané místo doslova zavedl.
Ohledně příběhu jsem již psal že jeho největší chybou je strašně pomalý rozjezd, ale pokud člověk v hraní vytrvá, tak zjistí že děj je možná tou největší předností hry. Všechno co se ve hře děje dává smysl a samotný závěr (nemyslím finálovou bitvu) a hlavně rozuzlení zápletky je pak už jen třešničkou na vynikajícím dortu.
Způsobů jak pohodlně cestovat je dle mě taky dostatek. Mapa není nijak přehnaně velká, takže není problém během pár minut doběhnout z jednoho konce mapy na druhý. V průběhu hry se navíc hráčovi postupně odemykají zkratky, což cestování ještě zlehčí a zrychlí. Samozřejmě jsou tu ještě teleportační krystaly které nejsou na jedno použití, dají se umístit kamkoliv na mapu a při troše přemýšlení a vhodném rozpoložení není problém se během chvilky dostat doslova kamkoliv.
To je jedna z veci co se mi na te hre nelibilo. Misto aby tam byli kone nebo teda aspon nejakej pohodlnej system rychlyho cestovani, tak si musis sehnat nejaky debilni teleportacni krystaly ktery jsou jeste k tomu na jedno pouziti.
Malasnikov: Pokud nemas sebou Portcrystals tak se nabehas no .
Tak to jste asi hrali jinou verzi Dragons Dogma nez ja, protoze ta moje tak skvela nebyla. Byl fajn ten otevrenej svet a skveli nepratele, ale hratelnost na tom byla podle me dost spatne. Hlavne ze jsem si nasbiral miliony itemu ktery mi byli stejne k nicemu ale ukoly byli nudny a vubec nemotivovali k hrani. V urcite casti hry (v tom hlavnim meste) se mi dokonce zadnej novej hlavni ukol neobjevil a mel jsem tam jenom par vedlejsich nudnych blbosti. Tak jsem to prestal hrat a uz nemam chut pokracovat. Pritom kdyby tam pridali kone abych nemusel furt behat s tunou itemu v batohu kilometry daleko pesky rychlosti 1Km/h a kdyby tam byl zajimavejsi a min pomatenej pribeh/singleplayer tak je to docela i dobra hra. Koho ale bavi jenom behat po mape, zabijet nepratele a levelovat tak ho to bavit bude no.
DD je totalni masakr