Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Krudanze: Třeba byl společensky unaven. Co já vím. Chlast dělá divy.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
virus: nechapu proc nekdo vubec pise do komentaru a vyjadruje se k predchazejicim komentarum kdyz si je ani neprecet protoze je linej je cist
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Krudance: Jeho komentář znamená to, že je to děsně línej člověk na čtení, co si ještě špatně spočítal komentáře. Protože do tuctu mu jich ještě pár chybí. Pak mu sem napíšeš co by si rád od UE4 a on s tím bude machrovat někde venku.
Komunita
MrGunDub
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
mr. lolendo: s tim souhlasim. mnohem lip pusobi celkove sladenej vizual hry nez napr krasny textury ale hnusny animace. to radsi at je horsi kvalita textur ale hezci animace ktery dohromady budou pekne fungovat. jako priklad bych uved gta4 vs napr tebou zminenej stalker. jinak unreal engine uz myslim zvlada i vetsi mapy viz borderlands, batman nebo red orchestra. a od novyho enginu ocekavam vyuziti uz jen dynamickejch stinu. jako na tomhle videu.
ryutak: cim jsou zbytecny? jsou k tematu. pokud jsou pro tebe zbytecny tak proc se jima vubec zabejvas? a jsi snad autor ue4 ze se ptas co tam chceme pridat? kdyby sis precet komentare tak bys zjistil ze tu lidi ty videa vesmes chvalej. nevim z ceho jsi usoudil ze se nam to asi nelibi nebo co mel ten tvuj komentar vlastne znamenat
Komunita
Ryutak
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jelikož se mi nechce číst tucet zbytečných komentů, tak mi jenom napište, co by jste ještě chtěli, aby přidali do UE4.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
to: Krudanze
Ano není stín jako stín ale v těch dvou zmíněných hrách jsou použity globálně na celou hru. Vše vrhá dynamický stín. FEAR má sice primitivní ostré stíny ale ta hra je opak těch dnešních kde je minimum dynamický stínů na scéně.
Pointa toho všeho je v tom že dnešní vývojáři udělají DX11 efekt na stíny kdy jsou jen 1-3 dyn. stíny na scéně a potřebujete na to GTX780TI. To rozhodně není cool! Mnohdy k tomu je vykreslování stínu ještě v režii CPU čili SW vkreslování kdy zase procesor se z toho může potento. Dávno není problém udělat pořádný stíny.
Co je problém jsou shadery, nasvícení a interakce ploch.
Ukázky z UE4 vykazují velikou konzistentnost celkového visuálu. Nic není jako pěst na oko.
Hry graficky ani nemusejí být extra dokonalé ale spíš by měli být graficky celistvé kde nic nevyčnívá protože to je rušiví element. Nejhorší jsou textury většinou.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Což ty stíny jsou moc hezké, to jo. Tak ještě studio, které nám na to udělá pěknou hru a je to.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
mr. lolendo: fakt ti ty stiny prijdou horsi nez ve stalkerovi? nedavno jsem hral lost alphu (vylepsenej shadow of chernobyl) a stiny jsou tam vzdycky stejne ostry (v nekterejch pripadech rozpixelovany a tresouci se) a obcas nesmyslne tmavy ( [ odkaz ] ) . tady jsou krasne rozpyty jako v realu pri takovymhle mekkym svetlu. navic cim dal jsou od zdroje svetla tim vic jsou rozpyty coz ve vetsine her porad neni. tim padem porad prochazis okolo stromu jehoz vrchol vrha stejne ostrej stin jako jeho koren. tady je navic hezky vyresena i ta neprima zare z odrazu okolnich sten (tzn radius svetla uz je ve vedlejsi mistnosti ale jeji osvetlenost porad vrha svetlo a stiny do druhy mistnosti. to jsem zatim v zadny hre nevidel
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
dynamické stíny ha na Stalkera a první Crysis to nemá
Komunita
Alfajk
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
snad se nekdy dockam doby, ze budou hry vypadat jako tyhle tech dema…az vyvojare prestane omezovat zabrzdenej hardware konzoli…
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
ty stiny jsou super. hlavne na tom druhym videu. konecne bodovy svetla nemaj jen nesmyslne ostre ukoncenej radius v kterym jsou na kraji porad stejne ostry stiny jako u zdroje svetla
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
A která hra že to valí alespoň v tom Unreal 4. 0 enginu?
Komunita
Lincoln
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Asi tak Navíc to vypadá sice krásně, ale dost umělkovaně
Komunita
SamFisher
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
to je sice pěkné, ale zatím hry nevyužívají plně ani tu 4 verzi. .
Krudanze: Třeba byl společensky unaven. Co já vím. Chlast dělá divy.
virus: nechapu proc nekdo vubec pise do komentaru a vyjadruje se k predchazejicim komentarum kdyz si je ani neprecet protoze je linej je cist
Krudance: Jeho komentář znamená to, že je to děsně línej člověk na čtení, co si ještě špatně spočítal komentáře. Protože do tuctu mu jich ještě pár chybí. Pak mu sem napíšeš co by si rád od UE4 a on s tím bude machrovat někde venku.
konečně lepší verze tohoto enginu
fuck ya
mr. lolendo: s tim souhlasim. mnohem lip pusobi celkove sladenej vizual hry nez napr krasny textury ale hnusny animace. to radsi at je horsi kvalita textur ale hezci animace ktery dohromady budou pekne fungovat. jako priklad bych uved gta4 vs napr tebou zminenej stalker. jinak unreal engine uz myslim zvlada i vetsi mapy viz borderlands, batman nebo red orchestra. a od novyho enginu ocekavam vyuziti uz jen dynamickejch stinu. jako na tomhle videu.
ryutak: cim jsou zbytecny? jsou k tematu. pokud jsou pro tebe zbytecny tak proc se jima vubec zabejvas? a jsi snad autor ue4 ze se ptas co tam chceme pridat? kdyby sis precet komentare tak bys zjistil ze tu lidi ty videa vesmes chvalej. nevim z ceho jsi usoudil ze se nam to asi nelibi nebo co mel ten tvuj komentar vlastne znamenat
Jelikož se mi nechce číst tucet zbytečných komentů, tak mi jenom napište, co by jste ještě chtěli, aby přidali do UE4.
to: Krudanze
Ano není stín jako stín ale v těch dvou zmíněných hrách jsou použity globálně na celou hru. Vše vrhá dynamický stín. FEAR má sice primitivní ostré stíny ale ta hra je opak těch dnešních kde je minimum dynamický stínů na scéně.
Pointa toho všeho je v tom že dnešní vývojáři udělají DX11 efekt na stíny kdy jsou jen 1-3 dyn. stíny na scéně a potřebujete na to GTX780TI. To rozhodně není cool! Mnohdy k tomu je vykreslování stínu ještě v režii CPU čili SW vkreslování kdy zase procesor se z toho může potento. Dávno není problém udělat pořádný stíny.
Co je problém jsou shadery, nasvícení a interakce ploch.
Ukázky z UE4 vykazují velikou konzistentnost celkového visuálu. Nic není jako pěst na oko.
Hry graficky ani nemusejí být extra dokonalé ale spíš by měli být graficky celistvé kde nic nevyčnívá protože to je rušiví element. Nejhorší jsou textury většinou.
Což ty stíny jsou moc hezké, to jo. Tak ještě studio, které nám na to udělá pěknou hru a je to.
mr. lolendo: fakt ti ty stiny prijdou horsi nez ve stalkerovi? nedavno jsem hral lost alphu (vylepsenej shadow of chernobyl) a stiny jsou tam vzdycky stejne ostry (v nekterejch pripadech rozpixelovany a tresouci se) a obcas nesmyslne tmavy ( [ odkaz ] ) . tady jsou krasne rozpyty jako v realu pri takovymhle mekkym svetlu. navic cim dal jsou od zdroje svetla tim vic jsou rozpyty coz ve vetsine her porad neni. tim padem porad prochazis okolo stromu jehoz vrchol vrha stejne ostrej stin jako jeho koren. tady je navic hezky vyresena i ta neprima zare z odrazu okolnich sten (tzn radius svetla uz je ve vedlejsi mistnosti ale jeji osvetlenost porad vrha svetlo a stiny do druhy mistnosti. to jsem zatim v zadny hre nevidel
dynamické stíny ha na Stalkera a první Crysis to nemá
snad se nekdy dockam doby, ze budou hry vypadat jako tyhle tech dema…az vyvojare prestane omezovat zabrzdenej hardware konzoli…
ty stiny jsou super. hlavne na tom druhym videu. konecne bodovy svetla nemaj jen nesmyslne ostre ukoncenej radius v kterym jsou na kraji porad stejne ostry stiny jako u zdroje svetla
A která hra že to valí alespoň v tom Unreal 4. 0 enginu?
Asi tak Navíc to vypadá sice krásně, ale dost umělkovaně
to je sice pěkné, ale zatím hry nevyužívají plně ani tu 4 verzi. .