Slightly Mad Studios odložili připravované ambiciózní závody Project C.A.R.S. Na trh měla hra dorazit 21. listopadu letošního roku ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. To se ale nestane, hra byla odložena a vyjde až 20. března 2015. Ve stejném roce dorazí i Wii U verze.
S oznámením přišel šéf Andy Garton, který jako první informoval hráče, kteří přispěli na vývoj, na oficiálním fóru. Ve svém příspěvku vysvětluje, že se rozhodli Project Cars odložit, aby se vyhnuli jiným hrám a zároveň čas navíc využijí pro zvýšení kvality. Pravděpodobně tím myslel open-world závody The Crew od Ubisoftu (prosinec) a listopadové PS4 a Xbox One verze Grand Theft Auto V.
,,Víme, že je těžké tomu uvěřit, ale konkurence by měla velmi významný dopad na naše počáteční prodeje. Dalším faktorem je samotná hra. Jsem si jist, že většina, ne-li všichni z vás si jsou vědomi, že hra obsahuje chyby a zaslouží si vylepšení,“ vysvětlil Garton.
,,Project Cars není jen další hra od SMS, je to začátek naší vlastní značky, které věříme, že může žít úspěšně dlouhou dobu. Březen je ideální měsíc.“
Prohlášení uzavírá s tím, že mají zajištěné finance pro delší vývoj.
„Naším cílem vždy bylo vytvořit výrazný titul, který by splňoval všechna přání a touhy milovníků závodních her z celého světa; hru, jejíž funkce i obsah by určovala přímo samotná komunita a která by přinášela množství nezapomenutelných a jedinečných zážitků,“ řekl Ian Bell, vedoucí studia ze Slightly Mad Studios. „Rozhodnutí změnit datum premiéry nebylo snadné, ale náš výtvor se díky tomu dočká většího úspěchu a pozornosti. Navíc nám to umožní jej ještě více vyšperkovat a dosáhnout tak ve všech směrech oné vysoké úrovně, kterou od něj společně se všemi hráči očekáváme a požadujeme. Nesmírně se těšíme, až za pár měsíců uvidíte, co všechno jsme pro vás přichystali.“
„Project CARS hodlá být nejrealističtější, nejkrásnější, nejpůsobivější a z technického pohledu nejvyspělejší závodní hrou světa. Na jejím financování se podílela nadšená komunita, která se také účastnila samotného procesu vývoje a určovala, co by měl nejlepší závodní titul všech dob obsahovat. Project CARS tedy nabízí nejširší výběr tratí ze všech moderních závodních her, bohatou škálu různých motosportů, režim volné jízdy i autentickou kariéru, naprosto špičkovou grafiku i ovládání, dynamické efekty různých denních dob a počasí a celou řadu komunitních funkcí a možností propojení, díky nimž nechává veškerou konkurenci daleko za sebou,“ dodává Cenega v tiskové zprávě-
[ odkaz ]
Menší odklad PROJECT CARS me nijak netrápí. Holt si tuhle zajímavou závodní automobilovou videohru koupím na jare, takže nic z ceho bych se hroutil a musel nadávat jako nevrlej puberták, kterých se po internetu pohybuje spousta. Moje závodní dvojice, kterou si budu v príštím roce užívat se nemení, DRIVECLUB a PROJECT CARS jsou mými favority. A alespoñ se do jara uvidí, jak to nakonec bude s tou (ne) podporou volantu LOGITECH, jde-li o PS4 a XBO…
Snad jen vývojárum a vydavatelum bych dal jednu malou radu – neohlašujte presný datum vydání svých videoher a neohlašujte ani mesíc, ale ohlašujte jenom rok. Ušetríte si tím nejen spoustu starostí s vysvetlováním a zbytecným chvátáním, ale hlavne tímhle údajem rade "labilnejších" hrácu ušetríte nervy a vyhnete se jejich hloupým verbálním útokum, který vás postihnou v prípade, že nestíháte. Oznámení o vydání konkrétní hry stací verejnosti podat mesíc predem
Micronex… To s tím, že "ke konzoli moc lidí volant nemá" je jen Tvuj dojem nebo vycházíš z nejakýho zdroje? K automobilovým hrám je volant logicky nejlepší periferie a kdo to myslí s virtuálním závodením trochu vážne, tak bez ohledu na platformu – bez volantu ani ránu. Muj názor je ten (opírá se i o znamý ve Friendlistu) , že na konzolích se volanty používají podobne hojne jako na PC, jen s tím rozdílem, že na PC je o neco víc možností, jde-li o znacky volantu…
Kolousek001. . Klasický protikonzolový blábol, jak jinak
O tý AC sem vůbec nevěděl, ale když vidím na Steamu, vydáno před rokem a pořád je to hra s předběžným přístupem, tak ztrácím zájem . Ale je fajn, že je to exkluzivitka, takovýhle hardcore hry nemají na konzolích co dělat. Kdo a jak by je tam hrál, že.
no assetto som skusal hrat s ovladacom z xboxu, a je to fakt tazke, take gtr2 som hral v pohode s ovladacom, ale assetto bolo peklo, museli by asi upustit trosku z tej simulacie
Tak to by mě překvapilo Na ovladači to neni zrovna lehký, ke konzoli moc lidí volant nemá. . ale tak když na konzole může vyjít DayZ, tak proč ne AC. Jen je otázka jak se to pak bude hrát
Ja vim, hraju AC na pc ale spis bych si to zahral na konzoli kvuli lidem co mam ve friend listu…jinak jsem koukal na net a tvurci ps4 verzi nezavrhli, maj dev kit konzole a udajne prohlasili ze v budoucnu ano…
Na konzole není, protože je to dost hardcore sim a lidi by to na konzole asi moc nekupovali…V tom je rozdíl od PCars který vychází i na Wííííjů
Skoda, tesil jsem se…Mohli to vydat aspon prosinec-leden…. jinak Assetto Corsa je skvela, podle mne Project cars prekona, skoda jen ze neni na konzole, to bych uvital
Aspoň letos ušetřím už je toho hodně
Zajímalo by mě jestli tady někdo používá volant na hraní a jestli jo tak kterej? Nebo neví někdo o nějakým zajímavým modelu co stojí za to? (Vím akorát o logitechu g27 takže chci vědět jestli je nějaký podobný nebo lepší za podobnou cenu. )
Vypadá to dobře
assetto corsa 4ever kam se na to nejaky mainstreamovy cars hrabe
Oh a já se tak těšil. Nedá se to někde stáhnout , abych to mohl odzkoušet? Klidně bych jim i přispěl na vývoj
churrrvaaaa….
nevěřím, dřív jak 2020 to nebude…