Metal Gear Solid V: Phantom Pain láká na otevřený herní svět, který budete moci prozkoumat. Někteří hráči by tak mohli nabýt dojmu, že se budete moci libovolně pohybovat i během plnění úkolů. To vyvrátil japonský vývojář Hideo Kojima. Ten dnes informoval, že svět bude sice otevřen, ale pokud budete plnit misi, tak se budete muset pohybovat pouze v předem dané oblasti, tedy v lokalitě, kde se úkol odehrává. Pokud byste se příliš vzdálili, tak by to mělo za následek automatický neúspěch.
Svět budete moci svobodně prozkoumávat, když nebudete plnit žádné mise. Ostatně to bude hlavní náplní hry, v rozsáhlém světě totiž naleznete spoustu hlavních i vedlejších misí.
Na obranu vývojářů, je to logické.
Tak na to jsem ve většině her zvyklí, takže to nevadí .
Je to logické a v pořádku s tím nemůžu mít problém Stejné je to v některých misích třeba v Shadow of mordor a je to uplně v klidu a skvělá hra. Tohle doufám dopadne taky tak dobře nebo ještě lépe
asi tak. mista je tam az az na to aby si clovek v ty misi delal co chce.
nevím jakej by měl otevřenej svět v týhle hře smysl, když mám misi tak snad nepudu někam pryč