Před měsícem začalo hlasování o poslední rase, která se ve hře vyskytne. Souboj mezi sebou svedli Temní elfové a Démoni. I když to bylo již delší dobu dost jasné, dnes to máme potvrzeno oficiálně – Kobka zvítězila nad Peklem. Pokud zoufáte, že démony ve hře neuvidíte, je zde malá šance, že se objeví v dodatečném obsahu.
A aby toho nebylo málo, rozjelo se nové hlasování, tentokrát o složení armády Kobky. Na výběr je mezi The Blade from Shadow (ofenzivní), Malassa's thousand faces (vyrovnané síly) a The shield of darkness (defenzivní). Složení armád si můžete prohlédnout zde. Můžeme však se zatím shodnout, že vývojáři jdou vstříc fanouškům, kteří touží po typické staré Kobce – ubylo elfských jednotek a vrátili se Troglodyté, medúzy a celkově se složení jednotek podobá dost Kobce z Heroes III.
Výsledek prvního ze dvou kol bude znám příští týden. V prvním kole se vyberou dvě nejpopulárnější kombinace sil a následně mezi sebou svedou souboj o finální podobu Kobky. Jaký máte názor na hlasování vy? Jste rádi, že vyhráli Temní elfové či byste radši démony? Upřímně já jsem chtěl více démony, ale jakmile jsem viděl, jaké jednotky budou v Kobce obsaženy, byl jsem mile překvapen.
No už se docela těším, zdá se mi že to bude pozitivní díl protentokrát. Bylo by nejlepší aby tam dali co nejvíc frakcí pak je ta hra mnohem zajímavější a proměnější. Rozhodně zbylé frakce budou v dlc věřím. Jinak by se mi líbil originální Fortress (Pevnost) z trojky.
Kobka je podle mě lepší než Peklo (a peklo stejně výjde jako DLC) i když některé jednotky pekla jsou lahůdkové a "brána" v 5 byla velmi užitečná. V kobce nesmí chybět medůza (i se schopností zkamenění) , harpie (jejich vracení se na místo je velmi užitečné hlavně při útoku/obraně města ve 3, i když jsou to slabčáci) a černej drak, jinak jednotky můžou klidně poupravovat…
Podpořil jsem peklo , ale ve skrytu duše jsem věřil v kobku
Sherlock: DM jsem hrál poměrně hodně a zrovna soubojový systém uznávám jako asi největší plus hry, negativa vidím hlavně v šíleně kýčovitých lokacích a podivných animacích které mi prostě neseděly. Navíc hra nedosahuje kvalit origiálních MaM (a teď pominu určitou žánrovou odlišnost) . Na druhou stranu jde o lepší záležitost než takový Skyrim (upozorňuju, že označení paskvil automaticky neznamená špatná hra, Expendables je taky paskvil, ale zároveň i zábavný film) .
Nakonec osobně preferuji spíš Wizardry.
Brokarek: K DM lepší soubojový systém jsem v době kdy hra vyšla neviděl. Příběh byl zajímavý. Úrovně také měli něco do sebe. Takže proč by to měl být paskvil?
Brokarek: DM jsem nehrál, jen jsem si na něj zrovna vzpomněl.
Že Dark Messiah byl paskvil, může napsat jen někdo, kdo to nehrál a vůbec neví, jak dobrá hra vlastně vypadá a je to smutné, že to prohlásil zrovna redaktor herního magazínu. Ale u zingu už to asi není nic překvapivého.
Aby jsme si to ujasnili. Nevím v čem spočívá tato válka, ale Heroes vznikl jako hra, která má ukázat politickou stránku Enrothu. V MM je příběh zaměřen na záchranu světa, zatímco Heroes vznikl aby Caneghem ukázal, že to má složitější historii a složitější okolnosti než byly v MM. Proto v kampaních u Heroes můžeme vidět několik postav z MM (Lord Kilburn) .
Brokárek: Ty nemáš rád něco a já zas nemám rád něco jiného
Fallanga: Je škoda že už podobné tituly jako MaM 6 a 7 už moc nevychází když nepočítám nový LoG 2 Ale u něj schází open world
Ale notak pane
Tak jako tak, pořád si to tu někdo může přečíst a být zase moudřejší.
A za odborníka na MaM bych se rozhodně nestavěl, hrál jsem jenom párkrát.
Brokarek: Hodně o tom pochybuji Ale na odborníka si v době Wiki může hrát každý
Dark Messiah byl takovej paksvil že ho radši ani nezmiňuju.
Thain: Samozřejmě. Nemám potřebu to hledat jak mamlas na wiki a pak dělat frajera. Jenom nemám rád, když někdo tvrdí, že MaM "musí být něco k Heroes".
Brokarek: Když už jsi to napsal, tak doufám, že jsi nezapomněl na Crusader of MM a Dark Mesiah, které jsou také ve světě MM a také jsou mnohem mladší MM.
Brokarek: Z tvojí hlavičky viď
Jenom doplňuju informace