Vydání akční adventury Titanic: Honor and Glory je ještě daleko, alespoň, že tvůrci své fanoušky neustále informují. Tentokrát si připravili dvě nová videa a 20 obrázků. První video je věnováno samotné lodi, zatímco druhé ukazuje město Southampton a doky.
Nejzajímavější novinkou je skutečnost, že CryEngine 3 byl vyměněn za novější a podle všeho i lepší Unreal Engine 4. Z toho důvodu se práce na projektu dost zpomalily a není divu, že spousta objektů ještě nemá textury. Ostatně sami autoři zdůrazňují, že vše je ve velmi rané fázi a není jisté, zda vše bude nakonec použito.
Ve hře zažijete Titanic ve své plné kráse, akční adventura se bude odehrávat v roce 1912, kdy budete moci komunikovat s cestujícími a posádkou. Dále si prohlédnout loď ze všech úhlů, prozkoumat každý centimetr na lodi a na samotném konci zažijete na vlastní oči potopení lodi. To vše a mnohem víc v detailech, které nám prý vyrazí dech.
Titanic: Honor and Glory je plánován až na rok 2017.
skylines: jak to dopadne je snad asi jasné ne mise typu zaběhni pro kyblík a odeber vodu ze člunu
To bude velice zajímavá hra
Cryengine za unreal. Taká potupa
Xenus: Ale teď vážně. Vůbec ti nezávidím…
Phase: To by to dopadlo jako film. První půlka hry pro partnerku a druhá půlka pro nás…
a bude tam aj naha Rose? a mono to bude sranda, najprv v uvodnych misiach bude clovek chlastat, sukat, prechadzat sa po lodi, a potom bude bojovat o zivot ale inac neviem preco ked som na to tak pozeral, tak by som bral Mafiu jednotku na unreal engine 4, nechce niekto prerobit?
Groo: Naštěstí se sprchuju. Hydrofobie se mi projevuje až přitom kdy se mě někdo snaží donutit plavat nebo když mám čučet na zadek ponorky. .
špindíraZkonína: …stačí se občas odrolit…
nemyje. .
Xenus: Člověče, jak se vlastně myješ? ? ?
Všichní ví jak to dopadne teda pokud nevymysleli alternativní konec. Ale další hra u které se projevuje má hydrofobie a husí kůže už jen z titulku.
Myslím, že to bude takové Alien Isolation, jen budeš stále hledat místo Plasmového hořáku větší a větší klíče, až najednou najdeš megaklíč:( ( ( ( (
—-TED JSI JIM KUA , MOC NAPOVEDEL:) ) )
Být autorem hry tak bych udělal naprosto geniální tah ke kterému hra přímo vybízí. Začal bych prodávat tři verze hry a každá by byla cenovým ekvivalentem jízdenky podle třídy a každý příběh by se lehce lišil podle umístění. Za pár stovek bych prodal základní verzi hry a hra by se odehrávala na palubách pro chudé. Za cenu běžné hry bych prodal střední třídu která by byla nejběžnější a za cenu sběratelské edice pak 1st. class s přístupem do těch nejluxusnějších částí lodi. V příběhu by se pak každý hráč dostal jen do některých lokalit a některé by byly zamčené ale příběh by nebyl úplně jiný ten by na sebe navázal v nějakém bodě ale jen s omezenou lokací té dané třídy. A pokud by to byl problém vydat tak bych udělal vše v jedné s tm že si hra na začátku náhodně určí ve které třídě hráč začne. Protože život není fér a všichni by šli to 1st. class i když by si to v té době v reálném životě třeba nemohli dovolit… tak trochu simulátor Udělat něco takového tak by to řádně hnulo s trhem a reklama by se udělala doslova sama. A náklady by nemuseli být o moc vyšší.
Ondr4h: tak to jsem nečekal
skylines -No jak to dopadne, podle všeho to dopadne na dno ,
Akční adventura to bude. Doplněno o odstavec