Studio Bossa vytvořilo I Am Bread a Surgeon Simulator, nově chce ukázat prostřednictvím své nové multiplayerové hry, že hry nejsou jen o grafice, ale důležitá je i realističnost a fyzická stránka. Hráči se v traileru například houpají na lanech, řídí obrovské vesmírné lodě a hladce proplouvají otevřeným prostředím.
„Zamyslete se: v herních arénách a MMORPG si moc s fyzikou neužijete,” říká Henrique Olifiers. „Neexistuje, aby padající hráč srazil toho druhého na zem, nemůžete přeříznout strom tak, aby rozmáčknul stvoření probíhající kolem; nemůžete nabourat vozidlo tak, aby se rozletělo na kousky a trefilo každého v blízkosti. Ani rozpadající se budovy a výbuchy, co by hráče odrazily různými směry… Žádná z těchto věcí v multiplayerových hrách neexistuje. Dokonce ani váš meč neodrazí nepřátele, když se s přáteli řítíte dungeonem.”
„Tak jsme se rozhodli sami tento problém vyřešit a uvidíme, jak se nám podaří.”
Více detailů se o Worlds Adrift dozvíme v lednu, kdy bude rovněž otevřeno diskuzní fórum pro hru.
I Am Bread je v současné době k dispozici v Early Access na Steamu.
Původně si měli vzít jenom lidi, co přihodili deset doláčů a víc, ale nakonec bych řekl, že to bylo jedno. Co jsem tak četl tak část dal na ALS, zbytek rozdával v parku kde byl i koncert a tak
Brokarek: 100 %
PS: Myslíš že dostali i bezdomovci atd ? : O
Pokud vím tak z toho udělali mega žračku kde se přišlo nacpat spousta lidí, takže to nakonec byl docela fajn komunitní event. Rozhodně lepší než miliontej a ten samej simulátor čím dál větších volovin
Brokarek: Také tento příklad občas používám ale co my víme. Možná to byl ten nejlepší a nejluxusnější bramborový salát na světě
Tak tohle je ještě slabota. Komunita byla schopná nashromáždit i 55 tisíc dolarů na výrobu bramborovýho salátu
Brokarek: Popravdě bych tomu celkem i věřil škoda jen že jsou lidé ochotni do těchto „Her“ investovat : O
Skylines: Týden je moc ne ?
skylines: Jejich hry vznikají tak, že si večer někdo pořádně přihne a ráno najdou na discích minimálně koncept
Už teď mě to nudí. Houpání se na laně s trochou Space Engineers. Grafiku od takové hry nikdo nečeká, kor u studia a s touhle herní minulostí. Je jasný že když udělají stylizovanou hru která nemá napodobovat realitu tak tam grafika nehraje roli tak proč vyzdvihovat naprosto zřejmé Horší by to bylo kdyby se o to snažili a dopadlo by to failem jako většina her
ThainDegu: Jejich hry zaberou tak týden vývoje tak proč by hned nepřišli s novou hrou
Mají sice pěknou myšlenku ale je dost nereálná. Jedině že by hráči byly jen na localu ale při online MP to možné asi nebude . První by asi mohli dodělat I am Bread a až pak vymýšlet něco dalšího
Problém je v tom, že pro funkčnost fyzikálního modelu v praxi bude nutný naprosto bezproblémový spojení. V případě lagů to bude buďto nefungovat, nebo vypadat naprosto otřesně
Hry nejsou jen o grafice toto si budou muset dát i na přebal krabice s hrou jinak to nikdo nepochopí