Ať se nám to líbí nebo ne, odklady her jsou v dnešní době běžná praxe. Nyní se do dlouhé řady odložených titulů přidala i slibná plošinovka Blackhole od českého studia FiolaSoft. Hra byla odložená o měsíc, takže nevyjde 20. ledna, ale 20. února. Toto datum se samozřejmě vztahuje na verzi pro Windows, Mac a Linux, konzolové verze se stále neurčitě plánují na léto 2015.
Nutno říct, že toto datum bylo v poslední době možné vidět na několika místech, včetně oficiálního webu a nejnovějšího traileru. Podobně na tom byla Steam stránka, která uváděla jen únor 2015. Oficiálně se však o odkladu dozvídáme až nyní.
Jeden z důvodů většího čekání je ten, že vývojáři chtějí vydat hotovou, po všech směrech dokončenou hru, proto si vzali další měsíc na odstranění veškerých chyb a problémů.
,,Jeden z nejdůležitějších bodů všech vývojářů by měl být fakt, že udělají maximum, aby hra vyšla bez bugů (chyb). My chceme rozhodně vydat hru, na kterou budeme pyšní od samotného začátku. Odložením Blackhole si nebereme dovolenou, ale nabíráme další čas vylepšit herní zážitek, který má naše hra přinést. Odložením získáváme čas na zpracování lepšího ovládání, zkontrolování kvality všech úrovní a hlavně se snažíme o to, aby všechny animace hrály bez chyb a záseků – bez pádů hry!“
Další důvody si můžete přečíst v omluvě hráčům za změnu data vydání, kterou Filip Kraucher zveřejnil na webu.
Dúfam, že keď už je ďalší odklad tak aspoň lisujete DVD-čka k limitovaným edíciám
I kdyz to neni muj salek kavy hru si nekoupim. Su patriot ale davam to najevo jinak, a taky nevim proc bych kupoval hru ktera me nebude bavit.
Arvaer: bejt tebou to napíšu jestě jednou, aby bylo vidět, že to opravdu myslíš vážně
Odložení GTA V na Pc? Zvládám. Odložení Zaklínače? Zvládám. Odložení tohoto? Asi se zhroutím. Ale, ten měsíc nějak vydržím.
Ikdyž není Blackhole můj šálek kávy, přesto si hru koupím, jelikož v tomhletom jsem patriot! Přeji týmu Fiolasoft mnoho zdaru s přáním , ať neusnou na vavřínech a zamakaj tak aby mohli v budoucnu konkurovat, třeba Danovi Vávrovi:)
Nevadí, rád si na tuhle pecku počkám … Hodně štěstí Fiolo, držím palce
Fiola: Jistě no nedá se vyhovět všem. No budu držet palce ke zdárnému dokončení v plusových hodnotách.
Dneska už se 100% funkční hra musí vyzdvihovat jako nějaký speciální bonus? Za chvíli to budou dávat jen k předobjednávkám. To je snad samozřejmost, ne? Ať si to odloží jak chtějí. Tímto nijak nehejtuji hru ani tvůrce, jen mi to přijde úsměvné. Podle mě se není třeba nijak omlouvat. Spíš by hráči měli děkovat (pokud se hra opravdu odkládá z dobrých důvodů) . Hra prostě vyjde, až vyjde.
Na druhou stranu, potom co Ubisoft nasadil novou (velmi vysokou) laťku nekvality, je jasné, že se ji každý bude snažit podlézat.
Ondřej Zeman: Nemáme jinou možnost. Ono, vidíš to jednoduše, ale až do listopadu minulého roku nás komunita kritizovala za to, že tam máme Q4 2014 a pak Q1 2015 … chtěli exaktnější datum, tak jsme vyhověli. Stále platí, že chceme stihnout Q1 2015, ale ideálně ještě únor. Protože nám samotným docházejí na vývoj peníze = čím blíže jsme k vydání, tím méně prostředků máme a je to náročný. Na tohle téma je dobrý The Indie Game: The movie – docela dobře to odráží, čemu čelíme teď my.
Já stále nechápu na co se tam dávají ty data. Stejně ještě určitě dojde k odkladu. Proč to nedělají jako ostatní studia která řeknou jo dáme to třeba v prvním kvartálu a je to. Daným datem a následným odkladem jen naštvou svou komunitu. Je fajn říct že to dělají všichni tak můžeme taky ale jednoduše řečeno takto by to asi fungovat nemělo
Chepa: To si nedovedeš představit
Musí bejt hodně složité udělat takovouto hru bug free
Chepa: Za odměnu se ale můžeš těšit na 100 % hotovou hru bez bugů
Už aj takoveto hry se odkládaj dneska je to in no