V dnešní době se na Kickstarteru objevují všelijaké projekty. Jedním takovým je i Into the Stars od Fugitive Games, složený ze čtyř lidí, kteří se podíleli na vývoji mnoha známých sérií jako je Battlefield, Medal of Honor, Lost Planet, SOCOM nebo méně známé Earth Defense Force, Eat Lead, MAG a The Bourne Conspiracy.
Jejich společný projekt by měl být singleplayerovou open-world hrou běžící na Unreal Enginu 4, která vás zavede do vesmíru, ve kterém musíte přežít. Vaším úkolem bude hledat suroviny, spravovat si loď a posádku a vést je do soubojů.
„Byli jsme pod útokem deset let. Každý půlrok přijdou a ničí naší planetu a jen hrstka nás zbývá, abychom bránili co máme. Masivní lodě, které jsme postavili v naději útěku, jsou pryč. Zbyla jen jedna. Jako její kapitán musíš vést nezkušenou posádku na cestu plnou záhad a nebezpečí. Její osud je nejistý a dost možná si naše poslední naděje. Jak se ti povede, až budeš ve hvězdách?” dočteme se o příběhu v popisku na Kickstarteru.
Těšit se máme hlavně na absolutní kontrolu nad vším, co děláme, permanentní smrt a hudbu od Jacka Walla, který mj. složil sounbdtrack do Lost Planet 3, Call of Duty: Black Ops II, prvních dvou dílů Mass Effectu nebo například Jade Empire.
K realizaci projektu potřebují tvůrci 85 tisíc dolarů (něco málo pod dva miliony korun). My jim rozhodně držíme palce.
Aktualizace: Na Kickstarteru je hra sice první den, ale tvůrci dokázali vybrat již okolo třetiny požadované částky. Mimo to se snaží hra prosadit i na Steam Greenlightu, kde je o hru velký zájem. Ale nebojte se, tvůrci plánují hru vydat i ve formě bez DRM ochrany na Humble Bundle a portálu GoG.
Těšit se máme na hru už letos v létě. Hra je ve vývoji totiž už nějakou dobu a peníze, které tvůrci potřebují z Kickstarteru, jsou na doladění hry a dokončení zvuků a hudby.
Sci-Fi miluju, ale myslim si, že jako to bylo se zombie, tak to bude i s vesmírem. Prostě Nahoru, bude to pecka, pak to bude všude a nakonec po tom ani pes neštěkne… Teda možná krom Elite:Dangerous a Star Citizenu, páč to jsou tak napůl "MMO".
ten popis hry…to je jako kdybych cetl uvod k battlestar galactica
vesmirna tematika je nejlepsi, tak snad se dilo povede, minimalne hudba bude pecka
Rozdíl je v tom, že vesmírných her může být nekonečno a stále budou originální. Proč? Zombie hry mají určitý sloh-Zombie-přežij-najdi ukryt-zabíjej nepřátele. Ale jelikož vesmír je nekonečný, stejně tak jsou nekonečné i možnosti co v něm dělat a tudíž nikdy nebude jedna a ta sama vesmírna hra stejná. Jedna se může odehrávat na planetach (No man sky) , další zase v galaxii (Elite Dangerous, Star Citizen) a jiná zase mezi asteroidy-Space Engineers.
countertroll: přesně tohle mě taky napadlo
No kdyby se jim podařilo navodit zážitek FTL, vůbec bych se nezlobil.
Ripper: To víš, zombíci už netáhnou
Dokud tam nebude plně funkční a prorpacovaný cockpit s možností startování raketoplánu podle nějaké sekvence a možnosti volnéhou pohybu po palubě a do vesmíru, jinak mě to nezajímá
Ta hudba mi okamžitě připomenula ME, Jack Wall se prostě nezapře
Vypadá to zajímavě, tak doufám že jim to vyjde.
Ty jo, s tím vesmírem se nějak roztrhl pytel