Třináctiminutové video odhaluje hratelnost akčního 2D titulu Salt and Sanctuary, který vyjde na PlayStation 4 a PS Vita. Zajímavý je v tom, že připomíná sérii Dark Souls od From Software, stejně tak Castlevanii. Zdá se, že vše ve hře skvěle funguje. Salt je měna, kterou potřebujete pro upgrade své postavy, pokud zemřete, ztratíte ji.
Pokud zemřete kvůli životnímu prostředí, například spadnete z útesu, musíte se vrátit na místo a zabít malé stvoření. Následně dostanete salt zpět. Jakmile vás ale nepřítel zabije, budete muset bojovat s dalšími protivníky, abyste salt dostali zpět. Problémem je, že když vás někdo zabijete, tak využije salt a bude silnější. Tím pádem bude obtížnější ho zabít. Bitvy tak budou stále těžší. To má podle slov vývojářů přimět hráče k taktice, aby si každý svůj postup rozmysleli a nedělali unáhlená rozhodnutí. Jediný oddych budete mít ve Svatyni. Jde o místo určené pro shromažďování věcí a lektvarů. Ve Svatyni nebudou žádná monstra.
Ta grafická stylizace vypadá luxusně. Kdyby do toho celou dobu nežvatlal, mohli jsme slyšet něco i z ozvučení. Na PS Vitě to bude pecka. Ale vzhledem k tomu, že to má být i na PS4, tak na krabicovku můžu asi zapomenout. Ale jinak jsem rád, že něco takového na Vitu výjde.
Konečně ten důvod, proč si pořídit PS4, na který jsem čekal. Jdu objednávat.
Vypada dost dobre, Vita dostane po dlouhy dobe neco neobvyklyho. .