Britské studio Codemasters hodlá propustit padesát zaměstnanců z celkových pětiset, aby ušetřilo na mzdách. Týkat se to má zejména designérů a umělců pracujících na sériích GRID a DiRT. Tým F1, který má na starost letošní ročník pro PlayStation 4, Xbox One a PC, by neměl být ovlivněn.
Nejvíce to má pocítit rallye titul DiRT 4, u něhož by mohlo dojít k odkladu, původně měl být oznámen v polovině února letošního roku. Ten je plánován ve stylu Early Access s postupným přidáváním obsahu, Codemasters ale ještě nemají zajištěné licence na automobily, zjistil zdroj anglického Eurogameru.
Po tom co domršili Grid a po neustálé recyklaci F1 už radši atˇ nic nedělaj
dopitapetr-Jo to mas pravdu ale kdyby si hral jednicku tak mas taky jiny pohled dvojka byla jeste dobra to jo a trojka co se tyce poskozeni a jizdniho modelu nema chybu. A nejvic mne na trojce bavilo to ze u volantu G27 byla podpora spojky. Letet po sotoline 180 pred tebou open long left brzda z 6 to kopnes na 3 volant stoceny kontra a pod plynem ji proletis bokem to je pak kurna hard. A navigator super namluveny. Ja mel hlas navigatora vic zesilenyho nez sound engine ale tyhle vsechny super +si zastinilo zalostne malo rally ve hre ktera si hraje na rally. Tresnicku na dortu tomu dva ten blbecek blok. Jo ja nejsem proti proc to tam nemit ale kurna co to dela v kariere a proc to je povinny dohaje To co jsem vypsal mit jednicka tak do ted nehraju jiny rally. Ale ja nejvic hodin stravil stejne prave u jednicky. A proto jsem si rek ze at je povyhazuji stejne nikdo znich nevi jak ma spravne rally vypadat. Treba by se tam pak nekdo dostal kdo to vi…
jenda-rex: Z části pravdu máš a z části zase ne. Já Dirta jedničku z důvodu pozdějšího pořízení PS3 nehrál, ale dvojku i trojku jo. Dvojka byla pro mě určitě kvalitnější. Měla lepší kariéru, pěknější lokality a tratě, i fyzikální model auta byl lepší. V DIRTU 3 mě neskutečně štvalo, že se skoro všechny auta přetáčely. Gymkhana určitě nejednoho hráče odradila, ale pokud se ji člověk naučil a přišel všem těm blbostem na chut‘, byla to docela i zábava. Ale největší problém, aspoň teda u mě, byl hrozně malý počet tratí. Když jsem dohrál kariéru a přešel na online, tak jsem třeba během jedné hodiny hraní, jel stejnou trat‘ i čtyřikrát, a to mě vážně moc nebavilo.
Zadna skoda jediny dirt co stal za neco byla jednicka dvojka jak staks a trojka byla jen saskarna s nejakym blokem a s Rally to melo hodne pra malo spolecneho. Jo Colin rally jak si ho pamatuji z dob PS2 uz je davno pryc…
Stejně mi připadá že velká část dnešních her se vydává ve stavu který be se měl jmenovat Early access třeba nás už vývojáři jen chtějí přestat balamutit
Early Access není dobrej nápad, vývoj většinou je strašně pomalej takže ně se to dostane do stavu kdy to bude zábavný tak už se mi to nebude chtít hrát
Tak snad se to povede, i když momentální situace nevypadá moc dobře. Dirty mam rád
Už se na nový DIRT moc těším, ale vydávat závodní hru po kouskách? Co to jako má být?
Koupil jsem si Dirt 3 na steamu když vyšel a snad horší závodní hru jsem nehrál…. Codemasters mají co žehlit…vůbec nechápu proč nevyužili to dobré z Dirtu 2 … působí to na mě jako osekaná verze dvojky a to je fail.
Všechny 3 díly byly dobrý a na 4 se těším jestli jí někdy vydají
hlavne ze to f1 zustalo v poradku
no a rally už nevydá nikdo
Když to odloží nevadí, hlavně ať to udělají pořádně! ! ! ! Dirt je opravdu jediná rallye série která za něco stojí Držím palce….
taipan__: U F1 už robia na next gen minulí ročník nemali vúbec vydávat, takže teho ozajstného nového dílu sa nemožem dočkat…
Toto je škoda nech si ríka kto chce co chce ale dirt je momentálne jediná rally hra na úrovni…