Po půlročním půstu se fanoušci Hitmana dočkali nové informace o připravovaném novém dílu. Nečekejte ale žádné detaily, jde pouze o ujištění, že se na hře stále pracuje. Navíc došlo i k upřesnění, že by hra měla být představena v letošním roce. To je dobrá zpráva, první koncept z nového Hitmana se objevil již koncem května loňského roku, tak to vypadá, že po roce bude následovat konečně oficiální oznámení s prvními detaily. Ty by nám měly napovědět, o čem nové dobrodružství agenta s čárovým kódem na zátylku bude.
„Nejsme připraveni mluvit o přesném dnu, kdy se s vámi podělíme o informace. Pracujeme na hře a navíc připravujeme detaily, které chceme sdílet. Rok 2015 bude vzrušující,“ vzkázali fanouškům tvůrci Hitmana na Twitteru.
Připomeňme, že s prvním konceptem se objevila i informace, že všechny lokality budou rozsáhlé a zasazeny do exotických míst.
a to je dobře! hitman je jedna ze super serií která si drží kvalitu
hej7mi: ja by sem volil skúr cestu jak tam je ten jeden save, ho aktivovat vždicky ked sa k nemu dostaneš…
versace186: V Medal of Honor: Airborne to bylo blbě udělaný, taky mě to štvalo. Do takových her se hodí autosavy jako v CoD, kde to i na hard není jednoduchý a nemusí se to stěžovat neukládáním. Ale v Hitmanovi to tak je, protože ta obtížnost je v tom, že si musíš všechno naplánovat a stejně tě někdo překvapí. Když si nahraješ save uloženej před minutou, tak už víš kde kdo je a to tu hru zjednodušuje.
Temgotin : 2 roky opakujem!
versace186: Ale stále lepší, než pouhé navýšení HP u nepřátel
Temgotin : to určite nebudem sem odporca umelej savovej obtížnosti, ešte včil mám v pamäti medal of honor airborne kde sem jeden level prechádzal 2 roky a to doslovne…
Halalí: Taky mi ta holka dala zabrat. Nakonec ale stačilo vzít samopal a byla to zívačka.
versace186: Tak to radši nikdy nezapínej Codename 47. Tam savy nejsou vůbec a nepřátelé si tě všimnou i na míle daleko
hej7mi: Robyt obtížnosť savama je nezmysel, obtížnost by sa mala robyt ináč a akčné levely sa tam hodá samozrejme…
Povedlo se vůbec někomu přestřílet tu holku (získání Silverballery) ? Já to na hard a bez instinktu nikdy nedal, ono to ukradení mi teda přijde i zajímavější a člověk získá víc věcí (tuším 2 důkazy a nějaké zbraně) … ale i tak
jo a ten špitál jsem sice prolezl stealthem, ale dalo to pořádnou fušku teda, ono by to fakt chtělo víc save slotů. Hitmana 2 jsem ukládal co pět minut
versace186: Akční levely se do Hitmana moc nehodí, ale kdyby to bylo nějak příběhově opodstatněný, tak by mi to nevadilo. Kdyby bylo na hard víc úložných pozic, tak už by to nebylo hard.
V předchozích dílech byly klasický kontrakty pro ICA, tak bylo možnost se připravit a vybrat si zbraně ale v posledním díle už Hitman tu možnost neměl (byl na útěku, proti ICA a levely přímo na sebe navazovaly- nebyl na to čas) proto tam ten výběr nebyl. Výjimkou byla část s cílem získat Silverballery.
A konzolisti pojedou zase na mizerných 30 fps
SamFisher: špatné savy nic iné…
Já si teď večer nainstaloval Blood Money. Oproti Absolution jsou super otevřený mapy a absence nějakýho bodování. Prostě si sundám kohokoliv chci.
Skylines: koukám že ty jsi s tím dal dost záležet já na ten ústav neměl nervy
Špitál myslíte to s tou holkou? To mi nepřišlo moc těžký. Zabil jsem ty co mučili toho chlápka na židli a pak jednoho co překážel u schodiště kousek napravo. Poslední pojistka byla tuhá to jo ale jinak stealth to bylo v pohodě. Jen je třeba si všimnout ventilaček a být neuvěřitelně drzí. Pak nezapomenout kde jsou tajné dveře v kapličce… Všechno bylo o načasování.