Z nedávného testování beta verze kooperativní střílečky Evolve jsme se dočkali přehledné infografiky. Z té se dozvíme, že průměrná bitva v Evolve, kde se čtyři lovci snaží eliminovat jedno velké monstrum, trvala necelých 10 minut.
51,5 procent všech bitev skončilo vítězstvím lovců, zbývajících 48,5 procent ovládlo monstrum. Nejlepší třídou byl Assault, způsobil nejvíce poškození.
Více už v infografice.
skoda ze u EA neni videt, kolik lidi hraje titanfall, ale vzhledem k tomu, jak dlouho trva spusteni jedny hry, to asi moc lidi nebude, nektery mody se nespusteji vubec, z tyhle hry mam proste pocit, ze dopadne stejne, ale treba se pletu…
Nevím co by jsi chtěl. Mapy přibudou (a zdarma) , a to pvp jsem nepochopil. Co by jsi tam chtěl ? Pokud ti jde o další herní módy tak ty tam jsou…
multiplayer na dost omezenym poctu map, kde je jedinou naplni pvp, tak se muzes zacit smat
Alfajk: He? Porovnej prosím herní náplň Titanfall a Evolve a pověz nám, jak jsou si podobné. Rádi se zasmějem.
Vetsinou za huntery nam to trvalo 3-7 minut. Me za goliase 16 minut nez jsem pad. Kamos proti nam s goliathem na treti urovni vydrzel pres 18 minut
to dopadne jak titanfall, protoze herni napl je v podstate uplne stejna (stejne oklestena)
Já se nejvíc bál toho že to za huntery bude na prd pokud nebudete mít partu no a po betě můžu říct že je to v pohodě pokud nehrajete s úplnými retardy.
Anciabl: No vidíš sem ti říkal že to bude ok
Tak to je dost slušně vybalancovaný a to sem myslel že to bude hlavní průser u toho
Atramil: Je to totiž DPS 3 lvl takže k němu měli přístup jen lidé s preorderem
tak to že stav lovci vs monstrum je přibližně půl na půl je paráda a je vidět že to maj pěkně vyvážený.
No, dle mého názoru vcelku nepřekvapivé informace – akorát mě zarazilo, že nejvíc DMG dával ten Parnell, za celou Betu (cca 12 hodin hraní) jsem ho potkal jen jednou