Vypadá to, že toho bude mít Metal Gear Solid V hodně co nabídnout i po stránce detailů a bočních činností. Hideo Kojima, hlava vývoje a duchovní otec série, se v rámci Taipei Game Show 2015 rozpovídal o dalších prvcích, které blížící se pokračování série nabídne. Ke kálejícím koním a podobným lahůdkám se tak přidá například dynamické počasí. To bude mít vliv i na samotnou hratelnost, poněvadž nepřátelé se například v případě deště poběží schovat, čímž se otevřou nové či zmizí stávající cesty k úspěchu.
Zvířata má vůbec Kojima v lásce. V průběhu hry vám bude společností pestrá fauna realisticky se chovajících zvířat, které si budete moci chytat a skladovat v jakési Zoo umístěné na vaší domovské základně. Tu vám mimochodem může v online módu napadnout jiný hráč, a to v případě, že jste zrovna v akci na druhé straně virtuální planety. Nepříjemné.
Není tedy divu, že Kojima označuje vývoj MGS V za nejnáročnější projekt v jeho životě. To nelze připsat jen na vrub vývoji nového enginu, nýbrž i nutné restrukturalizaci celého vývojářského týmu. Doufáme tak, že těžká práce přinese ovoce, a na naše konzole a počítače se letos dostane nezapomenutelný zážitek.
Na to se nejde netěšit…další mnou velmi očekávaná hra. Před pár týdny jsem zakoupil Ground Zeroes…už jen to mě dostalo!
jo ja vim ale de jen o detajli tak zas neprehanejte ze je to lepsi o nekolik trid
joooo zabíjet lidi to mě baví bohužel jen virtuálně těšíííím se
Lord_Of_Warez: Však víme ne…
versace186 jj vidim ze chlapec je neinformovany tak mu ukazuju realitu
booker: každá hra na PC vypáda a nekolik tríd víš, sa tváriš jak keby sme objavily ameriku…
Lord_Of_Warez: Poznáš to deti trepú si svoje za každú cenu…
booker [ odkaz ]
60 FPS frame rate
Additional deferred lights per scene
Additional shadows per scene
Higher-resolution render targets
Higher-resolution shadows
Increased detail over distances
NVIDIA SLI Multi-GPU support
Options to adjust seven graphics features (Effects, Lighting, Screen Filtering, Shadows, Texture Filtering, Textures)
Resolution support up to and including 3840×2160 (4K)
Screen Space Reflections
Lord_Of_Warez: “ma plno grafickych vychytavek oproti konzolim a vubec to vypada o nekolik trid vis“ ha vtipalku
Versace186 . Prosim napis jeste nejakej blabol. Valim se s tebe smichy na zemi… jinak mgs5 vypada nehorazne dobre. Trochu se bojim toho otevreneho sveta , protoze to me nejak k mgs nesedi. Predne ale lituju lidi co nahrali puvodni mgs hry, nebudou absolutne vedet ktera bije .
Lord_Of_Warez: a optimalizace je perfektní, ikdyž to dělali lidi co už dlouho neudělali PC hru
V Zaklínači (prvním) se lidé před deštěm schovávali pod přístřešky…
ltr33 Ground zeroes opravdu nevypada jako obyc port z konzoli a ma plno grafickych vychytavek oproti konzolim a vubec to vypada o nekolik trid vis takze se u mgs5 neni ceho obavat.
Jediná hra vedle Zaklínače 3 ve vývoji u které věřím, že to nakonec nebude nějaký nedodělek…
Doufám že to vydají na PC spoelečně s konzolovími verzemi.