V nejnovější finanční zprávě generální ředitel Activisionu Bobby Kotick oznámil, že série Call of Duty od roku 2003 vydělala 11 miliard dolarů. Jde opravdu o velký úspěch, avšak musíme si uvědomit, že nejde o čistý zisk, ale příjem. I tak je to ale hodně velkolepé.
Podle Koticka je série Call of Duty šest let v řadě nejprodávanější značkou v Severní Americe. Zasloužily se o to především díly Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare, Call of Duty: Black Ops II a Call of Duty: Modern Warfare 3.
Loňské Call of Duty: Advanced Warfare překonalo jeden milník, stalo se nejprodávanější hrou na konzole za rok 2014.
Activision Blizzard má za sebou další úspěšné čtvrtletí
Společnost Activision Blizzard se pochlubila vysokými zisky za poslední čtvrtletí roku 2014. Tržby firmy dosáhly na 2,2 miliard dolarů. K tomuto úspěchu pomohlo hodně Call of Duty: Advanced Warfare a také Destiny, které se stalo prý nejprodávanější novou značkou roku.
Bobby Kotick si před akcionáři neodpustil poznámku a citoval čísla hráčů Destiny a World of Warcraft. „Dvě franšízy přilákaly více než 40 milionů registrovaných hráčů po celém světě, což Activison Blizzard přineslo přes 850 milionů dolarů.“ To znamená, že Destiny má nějakých 17 milionů registrovaných hráčů.
Za celý rok má společnost příjmy 4,8 miliard dolarů, což předčilo příjmy z předešlého roku téměř o půl miliardy dolarů. Příjmy z digitálních prodejů tvoří 46 procent – 2,2 miliard dolarů.
Letošní Call of Duty od Treyarch
Nejde o žádné překvapení, ale jen oficiální potvrzení, že na letošním Call of Duty pracuje skutečně studio Treyarch, které nám přineslo Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops a Call of Duty: Black Ops 2.
Activision tvrdí, že letošní CoD bude plné inovací a na pultech obchodů se objeví v průběhu čtvrtého čtvrtletí, což naznačuje listopad, kdy vyšly nedávné Call of Duty tituly. Navíc půjde o první Call of Duty od Treyarch, které bylo ve vývoji tři roky.
Spekuluje se o tom, že by mohlo jít o pokračování Black Ops nebo návrat k sérii World at War. Ať už jde o cokoliv, Activision se domnívá, že půjde o jednu z jejich nejlepších letošních her.
six feet under: kazdej muslim je spatnej protoze islam je na hovno
obivan_ukaž mi lepšího nácka? neznám takového a muslimové nejsou zdaleka všichni stejní to je jako u nás, zmrdi jsou všude
co tu resite, lepsi nacek nez muslim
Prostě hra pro masy no. Musím ale říct že Advance Warfare je skutečně dobrý, i když už jsem to prodal Na nový codko se těším a doufám že to bude WoW 2
pepajs95
Lukkys: A kde je náznak nacismu ? Vidíš tam někde svastiku ?
—-
SVastika byla dávno před nacismem. To ale ty nemůžeš vědět. Ty jsou tak hloupý, že jsi dáš jako avarat Hitlera, další tupý nácek, co čekat.
slušný snad přispějí i na chudý či válkou zmítané země, jak moc jsem naivní?
Přesně jak píšete "ještě větší sračk. než jsme doufali"
Petras: To jo poslal bych ho na týden stou jeho bandou na Islám. stát…
Když už se tady bavíte o historii z 2 světové války, tak ten s knírkem a patkou by se trošku hodil na dnešní dobu…
Adamoun: tak proč ne zahrát si za horské myslivce by byla paráda
GoOdTiMe: Bez obav, nebudu
Vlastně jsem ještě zapomněl na nějakou misi za člena lyžařské jednotky
Adamoun: Nic ve zlym ale doufam ze ty nikdy vyvojarem nebudes tohle jsou "zvlastni" napady
A crafting granatu je TOP
Kolousek: Tak třeba přidat nějaký systém respektu vaší postavy, na základě kterého budou ostatní vojáci ochotni vám doplňovat munici a vyměňovat si zbraně.
Potom možnosti si při automobilových honičkách vybírat mezi řízením a střílením.
Taky rozdíly v bojových schopnostech hratelných postav, že třeba jeden víc vydrží a druhý zase unese víc zbraní.
I crafting zbraní. Třeba že ze zbytků ze tří vybuchlých granátů vyrobíte jeden použitelný.
Do multiplayeru přiělat funkčnost scorestreaků takovou, že to hráče třeba hodí do role minometčíka nebo bombometčíka a tak si sám nepřítele zabít a ne aby to dávalo killy samo.
Treyarch to je jediny duvod proc sa tesit na CoD
Kolousek1: Grafika, lokace, zbraně (zatím se ve WWII hrách pořád opakovaly) , příběh (pořádný WWII AAA herní příběh neexistuje, aspoň pro mě, možná Medal of Honor: Underground a to bylo na PS1) , návaznost, reálný události (myslím to tak, jako např. jako jednotlivé scény apod) , ještě lepší orchestrální hudba, design map postavených na věrohodných místech, kalibrace tehdejších zbraní, reálné zvuky (něco jako v Medal of Honor: Airborne) , vylepšená umělá inteligence, rozhraní vč. HUD, vylepšení hidden skriptů apod.
Je toho opravdu hodně, co bych vylepšil u WWII hry, aby to byl vybroušený diamant. Mě prostě přijde, že tu pravá WWII hra pořád chybí… a nezapomínejme, že Treyarch jakožto Gray Matter Studios mají výborné zkušenosti a ten příběh u Black Ops byl opravdu dobrý, fakt, tohle zakomponovat, tak příběh by přispěl ke zlepšení. Nesmíme zapomínat, že WWII hry byly nejvíce dělány v letech, kdy technická zpracovatelnost, motion capture atd. nebyly na takové úrovni, na jaké jsou dnes…. 7 let je 7 let a za tu dobu se hra z WWII dá udělat na úplně jiné a lepší úrovni než WaW z roku 2008.