Výkonný producent Mortal Kombat X konečně objasnil, jak to s hrou je. Věděli jsme o tom, že v NetherRealm Studios probíhá vývoj PlayStation 4 a Xbox One verzí, aby se nestalo to, že kvůli starší generaci konzolí dojde k nějakému omezení. Díky tomu mohou NetherRealm přinést opravdovou next-gen bojovku, to jsou jejich slova.
Shaun Himmerick ale prozradil jednu věc, která v tiskové zprávě Warner Bros nebyla. A to, že High Voltage studio neportuje Mortal Kombat X pouze na PS3 a Xbox 360, ale také pro PC. Tihle lidé se podíleli na Saints Row: Gat out of Hell, Saints Row IV: Re-Elected, The Amazing Spider-Man 2, Injustice: Gods Among Us, Mortal Kombat 9, Toy Story Mania!, Kinect Star Wars a další hrách.
Zároveň se tvůrci pochlubili, že v Mortal Kombat X budou mít postavy více různých skinů. Bude jich více než v předešlém Mortal Kombat, ale zase méně než v Injustice: Gods Among Us.
Wazza… No jasný… však já taky. Ale než jsem si koupil ovladač tak jsem to hrál na klávesnici – tady se to ovládá na šipkách a číslech Num. klávesnice. Pak už mne to přestalo bavit – do dneška jsem se nenaučil ovládat komba, ale s ovladačem je to pohoda.
Bruce Wayne: no, ale já mám na pc Xboxový ovladač, tak proto porovnávám PS/Xbox
Wazza: Já ale nemluvil o rozdílu ovládaní mezi PS a X-Box… Mluvil jsem o rozdílu mezi Controllerem a klávesnici
Bruce Wayne: no já mám gamepad i na PC a rozdíl PSvsXbox ovladače mi až tak markantní nepřijde
Wazza: Rozdíl poznáš v jediném a to v ovládání… proto je dobré mít k tomu Controller – tedy aspoň pro mne… když jsem to hrál dřív tak jsem v tom měl pěkný chaos
Doufám, že se do budoucna budou chystat k pokračování Injustice – to byla vážně pecka… God Among Us mělo příběh, za který by se nemuselo stydět ani ‚Crisis on Two Earth‘
Minulý MK jsem hrál jak na PC tak na PS3 a nepoznal sem rozdíl, takže asi odvádí kvalitní práci